کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبناگزارش می دهد

عیدی «هاشمی‌پور» به مردم بهمئی؛ رفع نوسانات برق در سال 99

29 اسفند 1398 ساعت 18:26

عدل هاشمی‌پور گفت: خط انتقال فشارقوی برق شهرستان بهمئی به اتمام رسید؛ مردم در فصل گرما از این نعمت استفاده خواهند کرد و دیگر نگران نوسانات برقی و افت ولتاژ نباشند.


نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در واپسین لحظات سال 1398 نیز در توسعه زیرساختی منطقه فروگذار نیست.
در پی تلاش‌های «عدل هاشمی‌پور» مبنی بر توسعه‌ی منطقه و پیگیری مطالبات عمومی مردم، بتن‌های پیش‌ساخته مربوط به زیرساخت‌های پست برق فشارقوی شهرستان بهمئی که حدود 12 سال است که مردم منتظر احداث و اجرای آن هستند در محل ایجاد پست مستقر شدند.
عدل هاشمی‌پور در این ‌باره گفت: خط انتقال فشارقوی برق شهرستان بهمئی به اتمام رسید و پست آن نیز در حال ساخت است که پیشرفت قابل قبولی دارد و این امکاناتی که در محل مستقرشده‌اند مربوط به زیرساخت‌ها برای نصب پست است.
هاشمی پور تأکید کرد: به حول قوه الهی تا ابتدای تابستان و مردم در شروع فصل گرما از این نعمت استفاده خواهند کرد و دیگر نگران نوسانات برقی و افت ولتاژ نباشند.
نایب‌رئیس کمیسیون انرژی در رابطه با اقدامات انجام‌شده در تحقق این مهم اظهار داشت: لازم می‌دانم از حسن نیت و حمایت وزیر نیرو، کلانتری استاندار، حائری معاون وزیر نیرو در صنعت برق، متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر، دشتی بزرگ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خوزستان، مدیر اداره برق شهرستان بهمئی و مشاور پیمانکاران طرح صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.


کد مطلب: 419027

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419027/عیدی-هاشمی-پور-مردم-بهمئی-رفع-نوسانات-برق-سال-99

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1