تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۱۹۰۰۹
پیام مهم استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مردم؛

سونامی کرونا با این شرایط در راه است / مردم در خانه‌ها بمانند

۴
۱
سونامی کرونا با این شرایط در راه است / مردم در خانه‌ها بمانند
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (پنجشنبه 29 اسفند) در گفت‌وگو با کبنا نیوز پیامی را برای مردم ارسال کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد، شهروندان گرامی، با عرض سلام، ادب و احترام مطلب مهمی را به عرضتان می‌رسانم. اگر این‌چنین بی‌مهابا در بازار حضور داشته باشید باید منتظر کرونا باشید.
و این بسیار بسیار برای سلامت خانواده‌ها و مردم عزیز خطرناک هست، بنده به‌عنوان خدمت‌گذار کوچک شما و با توجه به نظر متخصصان و صاحب‌نظران و همچنین مسئولین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، خواهش می‌کنیم دو هفته در خانه بمانید، تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع گردد.
در صورتی‌ که دو هفته در خانه بمانید بعد از آن زندگی به روال عادی بر خواهد گشت؛ وگرنه مدت درگیری ما با ویروس کرونا فرسایشی خواهد شد و بر اساس نظر متخصصان با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.
مردم عزیز؛ خواهش می‌کنیم فقط دو هفته در خانه بمانید، بازار و آرامستان‌ها را رها کنید، در منزل برای اموات قرآن بخوانید. در کنار خانواده‌ها آرام باشید، تا انشاء‌الله سلامت شما پایدار بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید غفور سیاوش
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام و خسته نباشید بعنوان عالی ترین مقام سیاسی و اجرایی استان تقاضامندیم به فریاد مردم برسید از همه نقاط ایران هجوم آوردن به طرف استان ما خواهش می کنیم به این چند تا پست سر راهی که اصلا کنترل نمی کنند اکتفا نفرمایید از نیروهای نظامی بخواهید که با اقتدار در ورودی استان و شهرستان ها حضور پیدا کنند و نگذارند بقیه وارد شوند
Iran, Islamic Republic of
شما بلد نیستید قرنطینه کنید، به مردم مربوطه؟ مردم دارن از گشنگی می میرن. مجبورن برن سر کار. شمایی که مامور می فرستی که یا باید مغازتو ببندی و ماهی ۲۰۰ هزار تومن بگیری، یا اگه نبندی ۵ میلیون جریمت می کنم، باید اون دنیا جواب پس بدی.که خزانه مملکت خالی شده و دولت مجبور شده درخواست وام به بانک جهانی بده. تو حتی نمی تونی دو تا ورودی یاسوج رو ببندی
فرهنگی
Japan
جناب استاندار محترم ..بدون قرنطینه کردن شهر ،و نظارت بر بازار ..قطعا این امر میسر است .که متاسفانه شما کلا مردم رو رها کردید و به نظر میرسد تصمیم به کاهش جمعیت گرفتید .
سادات
Iran, Islamic Republic of
باسلام و درود خدمت استاندار محترم استان،جناب آقای کلانتر عزیز،وقتی چندین بار از مردم می خواهید،خواهش می کنید،التماس می کنید و فایده ندارد،قهری برخورد کنید،ب ولله قسم اگر ب مثابه کشورهای اروپایی و یا چین شدت عمل ب خرج ندهید اوضاع از کنترل خارج می شود بسا اینکه شاید هم از کنترل خارج شده باشد چرا ک هنوز معلوم نیست،چون این ویروس دوره پنهان ۱۴روزه دارد،،اصلا شهر و دیارمان انگار نه انگار که این ویروس منحوس کرونا آمده،بعضی افراد خانوادگی ب خرید شب عید آمده بودند،،،از حضرتعالی عاجزانه می خواهیم تا وضع از این بدتر نشده ورود کنید،کما اینکه شهر یاسوج با معضل گذر مسافران هم روبروست،باتشکر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1