کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تشکیل 3 هزار و 582 پرونده تخلف صنفی سال 98 در کهگیلویه و بویراحمد

29 اسفند 1398 ساعت 2:20

تمام بازرسی های سال 98 منجر به تشکیل 3 هزار و 582 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۶۴ میلیارد و ۳۰۶ میلیون و۲۷۲ هزار ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۸۷ هزار و ۵۰۹ مورد بازرسی در ۱۲ ماهه  سال جاری از واحد های صنفی استان خبر داد و گفت: طی ۱۲ماه  سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد 3 هزار و 582 پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.
حسین پور افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل 3 هزار و 582 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۶۴ میلیارد و ۳۰۶ میلیون و۲۷۲ هزار ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.
رییس سازمان صمت استان در ادامه گفت: در بازه زمانی ۱۲ ماهه نخست سال جاری و طی ۸۶۲ گشت مشترک با نهاد های همکار و نظارتی،  5 هزار و 151 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام که منجر به تشکیل 324 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی 16 میلیارد و 379 میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.
حسین پور عنوان کرد: در راستای مبارزه با  قاچاق کالا و ارز، تعداد ۶ هزار و ۹۱۰ فقره بازرسی انجام شده و ۵۵ فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۲۸۶میلیون و ۲۲ هزار و۹۹۰ تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.


کد مطلب: 418998

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418998/تشکیل-3-هزار-582-پرونده-تخلف-صنفی-سال-98-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1