تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۴۱۸۹۸۹
کبنا خبر می دهد؛

پیام و توصیه ی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا

۰
پیام و توصیه ی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا
کبنا ؛
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا در رابطه با شرایط فعلی وجود ویروس کرونا و تغییر شرایط آموزشی پیامی صادر کرد. این پیام به شرح زیر است:
ستاد پیشگیری از بیماری جدید کرونا ویروس در شهرستان دنا به ریاست فرماندار دلسوز و تلاشگر،ستاد مردمی  و  ستاد آموزش و پرورش شهرستان دنا ایثارگرانه و فداکارانه در حال یاری رساندن به مردم در مبارزه فراگیر با گسترش کرونا ویروس هستند.
اینجانب به نمایندگی از فرهنگیان عزیز ، دانش اموزان و اولیا گرانقدر از همه کسانی که در این شرایط خاص  با عشق و ایمان و احساس مسئولیت در اطلاع رسانی ، پیشگیری و آگاهی بخشی به جامعه ، باری از روی دوش های خسته  اما با صلابت و با ایمان کادرهای درمان بر می دارند  صمیمانه قدرشناسی و سپاسگزاری می کنم.
بیش از دو هفته است که مدارس به اجبار و اضطرار تعطیل شده اند اما فرهنگیان عزیز همچون بقیه عزیزانی که در خط مقدم نبرد با این بیماری همه گیر هستند با پیوست به پویش "آموزش تعطیل نیست " در پشتیبانی آموزشی و بهداشتی از دانش آموزان در این روزهای بحرانی و استرس زا همت کرده اند و با بهره گیری از ظرفیت رسانه های اجتماعی و فضای مجازی در کنار دانش اموزان و فرزندان خود هستند و اجازه ندادند تحصیل و آموزش تعطیل شود.
آموزش و پرورش شهرستان دنا در روزهای اولیه شیوع این بحران با احساس مسئولیت ، ستاد پیگیری از بیماری کرونا ویروس را در حوزه ستادی تشکیل داد و با ضدعفونی کردن مدارس ، محیط اداری ، تهیه ابزار پیشگیری برای همکاران اداری و ستادی ، تشکیل گروههای مجازی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ، راه اندازی کمپین دانش آموزی سفیران سلامت و آگاهی ، راه اندازی کمپین صدای مشاور ، تعطیلی تمام مدارس ، سالن های ورزشی و تفریحی ، کانون ها و همه مراکز علمی ، آموزشی ، ورزشی و فرهنگی آموزش و پرورش ،گام هایی موثر و سازنده برای مصونیت دانش آموزان عزیز و معصوم  و خانواده های گرامی آنان برداشت.
اکنون نیز که مجموعه عزیزان کادر پزشکی ، پرستاری و درمان در حال مبارزه نفسگیر با این بیماری هستند و از جان مایه می گذارند  فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت و آرامش مردم با پیوستن به پویش سراسری در خانه می مانیم همچنان بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به دانش آموزان عزیز و خانواده های گرامی آنها اهتمام می ورزند و تا روز فروکش کردن کامل این بیماری در کنار  جهادگران  ایثارگر کادر پزشکی و درمان خواهند بود .
امیدوارم که همه خانواده ها در کنار فرزندان و دانش آموزان عزیز با رعایت اصول ساده بهداشتی و ماندن در خانه  و عمل به توصیه های پزشکی یاریگر کادر درمان و مسئولین باشند و از طریق ارتباط با مدیران مدارس و معلمان دلسوز آخرین مطالب آموزشی و مراقبت های بهداشتی را دریافت نمایند .
در پایان به همکاران عزیز خودم توصیه می کنم در این روزهای پر استرس در کنار سلامت جسم و آموزش دروس به بهداشت روان دانش آموزان توجه ویژه داشته باشند.
 همه با هم در خانه می مانیم
کسی قیمت تندرستی شناخت
که یک چند ایشان در تب گداخت
با تقدیم احترام و آرزوی سلامتی و عافیت برای همه مردم ایران عزیز                 همواره مانا و استوار بمانید

ابراهیم ریاضی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1