تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۱۸۷۰۹
صبح امروز 21 اسفندماه؛

خطوط تولید ماسک سه لایه و لباس بیمارستانی در هلال احمر راه اندازی شد

۰
خطوط تولید ماسک سه لایه و لباس بیمارستانی در هلال احمر راه اندازی شد
کبنا ؛خطوط تولید ماسک سه لایه و لباس بیمارستانی به منظور مقابله با کرونا ویروس با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر صبح امروز (چهارشنبه) در شرکت صنایع نساجی هلال ایران وابسته به این جمعیت افتتاح و راه اندازی شد.
تولید این نوع ماسک از روز جاری در شرکت صنایع نساجی هلال ایران آغاز و در روزهای آینده با افزایش تولید به ۱۰ هزار عدد ماسک سه لایه در روز خواهد رسید.  از ماسک سه لایه برای محافظت در برابر ذرات معلق گرد و غبار و آلودگی های ویروسی و  پیشگیری از عفونت های ریوی و بیماری های واگیردار استفاده می شود و این ماسک های سه لایه پس از تولید در جعبه های بهداشتی بسته بندی و عرضه خواهد شد.
همچنین لباس بیمارستانی تولیدی در این شرکت نیز، به‌صورت یکسره شلوار و پیراهن و کلاه بهم چسبیده می باشد و  در مکان‌های مختلف از جمله بیمارستانی، صنعتی، دارو سازی، انرژی اتمی و صنایع غذایی کاربرد دارد.
این خطوط تولیدی با اخذ تمام مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو افتتاح و راه اندازی شده است.
در آیین افتتاح و راه اندازی این خطوط تولیدی حسن صفاریه سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، ظاهر رستمی مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران و بهرام غیبی مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران حضور داشتند.
ویروس کرونا یا کووید – ۱۹، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۱۵ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز سه شنبه اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1