کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

۵۰۰ نسخه کتاب در باشت توزیع شد

21 اسفند 1398 ساعت 11:33

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: ۵۰۰ جلد کتاب در زمینه های علمی، فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و سایر موضوعات در این شهرستان به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شده است.


سید علی حسینی با اشاره به انتشار ویروی کرونا در کشور و توصیه کارشناسان بر ماندن در خانه افزود: توزیع این تعداد کتاب می تواند فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت عنوان کرد: این اقدام با هدف دسترسی ساده و رایگان شهروندان به کتاب های چاپ سال انجام شده است.
وی بیان کرد: بالا بودن قیمت کتاب و وضعیت نامناسب اقتصادی برخی مردم نیاز به حمایت دولت برای افزایش سرانه کتاب در خانواده ها را ضروری تر کرده است
حسینی افزود: هرساله براساس راهبرد حمایتی دولت بخشی از آثار چاپ شده نویسندگان استان توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری و به صورت رایگان در اختیار نهادهای آموزشی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ادارات و شهروندان اهل مطالعه قرار می گیرد. 
وی ابراز داشت: نویسندگان شهرستان که در سال جاری دارای اثر منتشر شده هستند می توانند برای  برخورداری از سیاست حمایتی خرید کتاب به اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.
منبع: ایرنا


کد مطلب: 418705

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418705/۵۰۰-نسخه-کتاب-باشت-توزیع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1