کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انسداد محورهای کهگیلویه و بویراحمد بر روی پلاک خودروی استان‍‌های درگیر با ویروس کرونا

16 اسفند 1398 ساعت 14:41

ورودی‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله محورهای اصفهان - یاسوج و شیراز - یاسوج بر روی خودروهای با پلاک‌های مربوط به استان‌های درگیر با کرونا که وضعیت مناسبی ندارند، مسدود می‌شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفظ سلامت شهروندان مجبور شدیم محدودیت تردد و انسداد در برخی محورها به ویژه محورهای اصلی استان را ایجاد کنیم.
حسین کلانتری امروز ( جمعه 16 اسفند ماه 98) در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در استان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: ورودی‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله محورهای اصفهان - یاسوج و شیراز - یاسوج بر روی خودروهای با پلاک‌های مربوط به استان‌های درگیر با کرونا که وضعیت مناسبی ندارند، مسدود می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تیم‌های غربالگری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین نیروهای انتظامی در این محورها مستقر است، افزود: خودروهایی که دارای سرنشین‌های بومی هستند پس از انجام معاینه اولیه در صورت عدم وجود علائم بیماری مجوز ورود به استان را می‌گیرند و کسانی که تست آنها مثبت اعلام شود قرنطینه خواهند شد.
وی تاکید کرد: افراد مبتلا به ویروس کرونا حتماً در مکان‌های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به مدت ۲ هفته قرنطینه می‌شوند و پس از سپری شدن این مدت در صورت تأیید سلامت آنان از سوی دانشگاه مجوز ورود آنها به استان صادر می‌شود.
نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: براساس مصوبات قبلی در ستاد مقابله با کرونا در استان از آنجایی که هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مراکز گردشگری و توریستی و اماکن آموزشی از پذیرش هرگونه مسافری خودداری می‌کنند بنابراین از پذیرش خودروهایی که سرنشین آنها غیر بومی بوده و دارای پلاک مربوط به استان‌های درگیر کرونا است، ممانعت می‌شود.
کلانتری با تاکید بر اینکه تیم‌های غربالگری و نیروهای انتظامی به صورت ۲۴ ساعته در محورهای اصلی و مواصلاتی استان مستقر هستند، تصریح کرد: بدون شک همکاری مردم در این خصوص علاوه بر تأمین سلامت و بهداشت شهروندان کاهش تلفات و خسارات را نیز در پی خواهد داشت.
نماینده ارشد اجرایی استان گفت:  آگاهی و همکاری مردم موجب حفظ آرامش حاکم بر استان می‌شود.
کلانتری خواستار همکاری مردم با نیروهای انتظامی و تیم‌های بهداشت و درمان در ورودی‌های شهرهای مختلف استان شد.


کد مطلب: 418561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418561/انسداد-محورهای-کهگیلویه-بویراحمد-روی-پلاک-خودروی-استان-های-درگیر-ویروس-کرونا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1