تاریخ انتشار
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۱۸۱۱۱
کبنا گزارش می‌دهد

توضیحات رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در باره کلیپ شب گذشته در خصوص صندوق رأی

۱
توضیحات رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در باره کلیپ شب گذشته در خصوص صندوق رأی
کبنا ؛ رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی بلافاصله پس از پخش کلیپ‌هایی در فضای مجازی مبنی بر انتقال غیر قانونی صندوق‌های رای بویراحمد به موضوع ورود کرد و پس از بررسی‌ها مشخص شد هیچ تخلفی صورت نگرفته و همه چیز بر اساس روال اداری انجام شده است.
به گزارش کبنا، شب گذشته گروهی با هدف تشویش اذهان عمومی و ایجاد شبهه در سلامت انتخابات، تصاویری از انتقال صندوق‌های رای منتشر کرده و مدعی شدند که صندوق‌ها به صورت غیر قانونی در حال انتقال است با این حال حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان گفت: برخی صندوق‌های رای دیرتر از سایر صندوق‌ها به شعب منتقل شد اما همه چیز بر اساس روال قانونی و اداری انجام شده و خدشه ای به صندوق‌های رای و تعرفه‌ها وارد نشده است.
 وی ادامه داد: بنده و همکارانمان در دستگاه قضا از ابتدای شروع فرایند رای گیری در تمامی شعب حضور دارد و امیدواریم یکی از سالم‌ترین و با شکوه ترین انتخابات‌های استان را برگزار کنیم.
 رئیس کل دادگستری تاکید کرد: همراه همکاران قضایی در تمامی شعب حضور دارند و از نزدیک روند برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند.
 نگین تاجی یادآوری کرد: افراد و اشخاصی که با ارسال کلیپ و تصاویر در فضای مجازی باعث ملتهب شدن فضا و تشویش اذهان عمومی می‌شوند، نیز شناسایی و با آن‌ها برخورد خواهد شد.
 رئیس کل دادگستری از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف آن را به مسئولان ذیربط و ناظران حاضر در شعب اخذ رای گزارش دهند تا موارد مطرح شده از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.
 گفتنی است معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارسال پیامی در خصوص حواشی پیش آمده گفت: اصل ماجرا این است که نماینده فرماندار، تعرفه و صندوق را از فرمانداری و هیئت نظارت تحویل گرفت و قصد خروج از خروجی مسدود شده خیابان را داشته است.
 
حسنی گفت: فردی جلوی وی را گرفته و با هم درگیر شدند و صندوق را می‌شکند و مدعی می‌شود که از همین اول می‌خواهند تخلف کنند، و فیلم آن را تهیه و برای دوستان و حامیانشان ارسال می‌کند و به آن‌ها فراخوان می‌دهد.
 وی افزود: این اقدام طراحی شده است و برخی عاملین بازداشت شدند. ( ایرنا)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1