کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

افتتاح ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر در مارگون / شریعتی؛ ندای وحدت بازگشت به اصالت مردم است

26 بهمن 1398 ساعت 0:16

ملت قهرمان مارگون، این صبور سبز سربلند، این ایران کوچک بر این باورند که راه، راه پاکی است این راه پرچمی دارد به نام ندای وحدت، در دستان مردی که درد را، دشواری را، رنجش را، چین پیشانی را، پینه دستان را میفهمد. 


ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر مارگون با حضور اقشار مختلف مردم افتتاح شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، امروز جمعه (25 بهمن ماه 98)، ستاد «مهدی روشنفکر» کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر مارگون افتتاح شد.
یکی از سخنرانان افتتاح ستاد «مهدی روشنفکر»، در شهر مارگون محمدرضا شریعتی، رئیس اسبق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بود.
شریعتی در این آئین اظهار کرد: ندای وحدت بازگشت به اصالت مردم است.
کسانی شهیدان را، پیام شهیدان را، پیام رهبری را، پیام دل این مردم رنج کشیده را نمی‌فهمند و مردم را فریب می‌دهند و نان را از سفره این مردم می‌گیرند .
اما این مردم، هوشیار و آگاه‌اند و به پای انقلاب خود خونهای فراوان داده‌اند و به راحتی و به آسانی دست از نظامشان و انقلابشان و آرمانشان و ایمانشان و ایرانشان بر نمی‌دارند.
ندای وحدت بازگشت به اصالت مردم است . 
رئیس اسبق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: کسانی برای رسیدن به قدرت، به هر بهانه‌ای این مردم را فریفتند اما مردم نا امید نیستند.
به همین امید این ملت، ملت قهرمان مارگون، این صبور سبز سربلند، این ایران کوچک بر این باورند که راه، راه پاکی است این راه پرچمی دارد به نام ندای وحدت، در دستان مردی که درد را، دشواری را، رنجش را، چین پیشانی را، پینه دستان را میفهمد. 
مردی از جنس همین مردم، آموزگاری پاک و آزموده، هیچ نامی از هیچ کارنامه‌ای، از فساد ندارد.


کد مطلب: 417843

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417843/افتتاح-ستاد-انتخاباتی-مهدی-روشنفکر-مارگون-شریعتی-ندای-وحدت-بازگشت-اصالت-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1