کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نطق انتخاباتی عدل هاشمی پور در سوق:

خوشحال‌ترین روز دوران خدمت «سردار هاشمی» / پیشنهاد جالب «حاج عدل» به رقبایش

25 بهمن 1398 ساعت 14:58

نطق انتخاباتی عدل هاشمی پور نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شهر سوق برگزار شد.


نطق انتخاباتی عدل هاشمی پور نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شهر سوق برگزار شد.
عدل هاشمی‌پور در نطق خود که امروز (جمعه 25 بهمن ماه 98) برگزار شد، اظهار کرد: به برکت نظام اسلامی خدمات و کارهای ارزشمندی در عرصه‌های گوناگون صورت گرفته است باید همواره قدردان امام و انقلاب باشیم.
نامزد انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه گفت: مردم نشان دادند به رغم همه مشکلات اقتصادی از مسوولان جلوترند و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.
هاشمی‌پور افزود: مردم سوق در علم، فرهنگ و همه عرصه‌ها ممتاز هستند اما متاسفانه هنوز به عنوان یک خوابگاه است و آنطور که باید مطالبات آنها پیگیری نشده است.سوق با وجود آمیراحمد تقوی می‌تواتست پایگاه معنویت باشد حق سوق این نیست که امروز به عنوان یک خوابگاه استفاده شود.

این کاندیدای انتخابات مجلس با یادآوری شعارهای خود گفت: خیلی‌ها گفتند این شعارها عملی نشدنی است و آنها را خودکشی سیاسی پنداشتند.
هاشمی‌پور ادامه دهد: رودخانه مارون تا تالاب شادگان و بهبهان می‌رفت و زمین‌ها را آباد می‌کرد اما زمین‌های چرام و کهگیلویه در مسیر این رودخانه تشنه بودند! 
هاشمی‌پور افزود: هنوز صحت انتخابات تایید نشده بود پیگیر تخصیص حقابه مارون شدم.
وی گفت: ۸۱ جلسه کاری با مسوولان برگزار کردم تا پروانه برداشت ۳۴۹ میلیون متر مکعب آب از مارون به غارت رفته اخذ کردم؛ کاری که می‌گفتند شدنی نیست!
هاشمی‌پور گفت: با تخصیص برداشت آب از مارون زنان و مادران کهگیلویه از کارگری در زمین‌های کشاورزی خوزستان نجات پیدا می‌کنند.
وی از آبرسانی به زمین‌های دهدشت غربی به نمونه‌ای از پیگیری‌های انجام شده نام برد و گفت: این طرح ۱۰ سال گذشته شروع شده اما متوقف شده بود. طی سه سال گذشته لوله‌گذاری در دشت سوق آغاز شده و ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
هاشمی‌پور افزود:  آب شرب پایدار از سد کوثر چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام قبل از بحران خشکسالی در دست اجراست.

وی با بیان اینکه قرار بود گازرسانی به دیشموک و چاروسا با سی‌ان‌جی انجام شود، ادامه داد: با رایزنی و‌ پیگیری و با همکاری وزارت تفت این طرح بزرگ در قالب یک پکیج به مناقصه رفت و در حال اجراست.
هاشمی‌پور گفت: خوشحال‌ترین روزی که در دوران خدمتم داشتم روزی بود که آترا در دیشموک و قلعه رئیسی و دشمن زیاری جمع آوری و منابع طبیعی از تیغ اره‌ها آزاد شد.
وی ادامه داد: گازرسانی به سرآسیاب و ممبی و قیام در قالب پروژه دیگری در حال اجراست ظرف چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و برای همیشه جشن سبز گازرسانی به حوزه انتخابیه را سال آینده خواهیم داشت.
هاشمی‌پور افزود: خدمات گسترده در بخش بهداشت و درمان و تامین تجهیزات پزشکی از دیگر خدماخی است که با پیگیری‌های نداوم حاصل شده است.

قبر حسین پناهی

بیشتر بخوانید:

تصاویر کامل سخنرانی سردار هاشمی در سوق


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: جاده‌ سوق به دهدشت تیتر رسانه‌های داخلی و خارجی بود، این وضعیت حق مردم سوق نبود هفته گذشته پیگیری کردم تا دو هفته آینده مناقصه روکش آسفالت برگزار و به صورت چهارخطه خط کشی انجام خواهد شد.
هاشمی‌پور خطاب به رقیب انتخاباتی خود گفت: بسیاری از شخصبت‌های توانمند از جمله شیخ دانش، محقق ،مژدهی، رستاد ،کریمیان،تقوی فرزند امیراحمد را ذبح سیاسی کردی، کاردت کند بود و گرنه سر من را هم می بریدی.باید کارد را سمباده میزدی بعد جای گلوی من می گذاشتی.

وی ادامه داد: اگر قصد رقابت سالم داری در  نطق‌هایت از برنامه برای توسعه کهگیلویه بگو نه تخریب عملکرد دیگران.
وی خطاب به رقبای خود، گفت: رقبای من تعهد بدهند و بنویسند پروژه‌های شروع شده را تکمیل می‌کنم در حضور نمایندگی مردم در مجلس را قباله می کنم به آنها می‌دهم.
هاشمی‌پور افزود: صادقانه می‌گویم تشنه قدرت نیستم کارگرم می‌خواهم نوکری کنم.با تعامل دولت و بخش خصوصی و خیرین کارهای زیربنایی و عام المنفعه انجام دهم.
وی همچنین گفت: اگر بعضی از رقبای من نبود کسل بودم، آدم یا نباید کشتی بگیرد یا باید با آدم قدر کشتی بگیرد.
 


کد مطلب: 417825

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417825/خوشحال-ترین-روز-دوران-خدمت-سردار-هاشمی-پیشنهاد-جالب-حاج-عدل-رقبایش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1