کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

داریوش ارجمند:

خود را سرباز سردار سلیمانی می‌دانم/ آرزوی دیدارش را در قیامت دارم

20 بهمن 1398 ساعت 14:37

چه خوب شد سردار سلیمانی به دنیا آمد، چه خوب سپاهی شد، چه خوب که ولایی بود و چه خوب که در نهایت شهید شد. ما باید سرباز او در جایگاه خود اعم از رسانه، سینما، هنر و ... باشیم و آرزوی دیدارش را در قیامت دارم.


داریوش ارجمند گفت: چه خوب شد سردار سلیمانی به دنیا آمد، چه خوب سپاهی شد، چه خوب که ولایی بود و چه خوب که در نهایت شهید شد. ما باید سرباز او در جایگاه خود اعم از رسانه، سینما، هنر و ... باشیم و آرزوی دیدارش را در قیامت دارم.
 آیین رونمایی از کتاب مکتب سلیمانی صبح امروز یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار آزادی معاون فرهنگی این سازمان و جمعی از پیرغلامان حسینی در خبرگزاری فارس برگزار شد.
داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم اظهار داشت: سخن گفتن از قاسم سلیمانی سخت است من درباره هر موضوعی اظهارنظر می‌کنم و داعیه‌دار هستم ام اینجا لال می‌شوم.
وی افزود: زمانی که در یک فیلم نقش بازی می‌کنیم متنی به ما می‌دهند که درباره یک شخصیت به ما توضیح می‌دهد و ما به او جان می‌دهیم اما در اینجا باید از کسی بگوییم که او را دیده‌ایم. من دربرابر یک نگاه و قدم سردار سلیمانی هیچ هستم. اگر در سینما و همین جشنواره فجر امسال کاری کردیم به برکت شجاعت و خون سردار سلیمانی و همرزمان اوست.
ارجمند با بیان اینکه ما مردم بی‌معرفتی نیستیم، تصریح کرد: من سردار سلیمانی را عاشقانه دوست داشتم زیرا نگاهش فراتر از نگاه انسان معمولی بود. اخیراً کتاب ذوالفقار را مطالعه کردم که در انتهای آن عکس‌هایی از سردار سلیمانی و همرزمانش بود که نگاه می‌کردم احساسم این بود او روی زمین راه نمی‌رود و اصلاً انسان زمینی نیست والا سرنوشتش این چنین نمی‌شد.
 بازیگر نقش مالک اشتر در سریال امام علی(ع) گفت: در رفتار و نگاه سردار سلیمانی اسراری وجود دارد که درکش برای عقل ما خارج است و نمی‌توان در یک جمله، کلام و کتاب از او گفت و باید سال‌ها از او نوشت.
وی افزود: چه خوب شد که ایشان به دنیا آمد، چه خوب که سپاهی شد، چه خوب که ولایتی بود و چه خوب که در نهایت شهید شد. ما باید سرباز او در جایگاه خود اعم از رسانه، سینما، هنر و ... باشیم و صحنه سینما و روزنامه را صحنه نبرد خود بدانیم.
ارجمند با بیان اینکه باید بررسی کنیم سردار سلیمانی در این جنگ نرم که هدفش تغییر افراد است، چگونه خود را حفظ کرد، گفت: سردار سلیمانی سمبل معرفت است و چقدر این لقب سردار به او می‌آید. خدا به ما لیاقت شناخت او و برخورداری از سرنوشت او را بدهید.
این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: سردار سلیمانی هیچ گاه از مشکلات و رنج‌هایش گله نکرد و آخر این کتاب نیز آرزوی شهادت کرده بود. خوشحالم شهادتی نصیبش شد که توفقیات بزرگی در منطقه رقم زد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این رزوها بارها تصاویر سردار سلیمانی را نگاه کردم تا او را بفهمم زیرا او را از نزدیک ندیدم اما امروز گویی خدمت سربازی را زیر پرچم او بوده‌ام و گماشته او هستم و صبر می‌کنم تا او را در قیامت ملاقات کنم. (فارس)


کد مطلب: 417567

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417567/خود-سرباز-سردار-سلیمانی-می-دانم-آرزوی-دیدارش-قیامت-دارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1