تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۱۷۴۷۷
واعظی:

وحدت و انسجام داخلی چالش تحریم را خنثی می‌کند

۰
وحدت و انسجام داخلی چالش تحریم را خنثی می‌کند
کبنا ؛رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت که امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و انسجام داخلی داریم و این مهم چالش‌های کشور حتی تحریم را خنثی می‌کند.
محمود واعظی در جمع نمازگزاران جمعه گرگان در مصلی این شهر اظهار کرد: شرایط کشور حساس است و امروز دولت بیش از هر زمان دیگری با تمام وجود در خدمت مردم و تحت امر و فرامین مقام معظم رهبری به منظور حل مشکلات است.
وی گفت: نزدیکی و همراهی زیادی بین رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب وجود دارد، رهنمودها و نصایح معظم له در هیات دولت برای پیشبرد کارها در نظر گرفته می‌شود و با همراهی مردم و رهنمودهای رهبری توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.
واعظی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: حضور گسترده مردم در این دو رخداد سیاسی - اجتماعی هم از منظر سیاست داخلی و هم خارجی بااهمیت و موجب قدرت افزایی است.
رییس دفتر رییس جمهوری با یادآوری بخشی از خدمات دولت طی ۶ سال گذشته از جمله در گلستان گفت: نگاه رییس جمهوری به این استان توسعه‌ای است بر همین اساس در سفر نخست ایشان به گرگان (سال ۹۳) علاوه بر بودجه‌های ملی و استانی تصمیم گرفته شد چهار هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال برای تعدادی از پروژه های خاص اختصاص داده شود و تا پیش از سفر دوم در دی ماه پارسال نیز هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال معادل ۲ برابر مصوبه سفر تخصیص داده شد.
واعظی افزود: در سفر دوم (پارسال) ۱۵ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای گلستان مصوب شد که تاکنون پنج هزار میلیارد ریال تخصیص شده و امیدواریم تا پایان سال آینده بقیه اعتبارات پرداخت شود.
وی یادآور شد: امروز /جمعه/ فقط در شهرستان گنبدکاووس (شرق گلستان) بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که بیش از ۹۶۰ اشتغال مستقیم و هزار شغل غیرمستقیم ایجاد می‌کند.
وی به راه آهن اینچه برون و ارتباط ایران با ترکمنستان و مشکلات این بخش اشاره و اظهار داشت: تغییر خط بوژی در ۲۰۰ متر از ریل ترکمنستان باقی مانده و امیدواریم هرچه زودتر انجام شود.
عرض راه آهن کشورهای شمالی ایران با کشورمان و دیگر نقاط جهان متفاوت است و تغییر خط بوژی به همین منظور اجرا می شود. 
وی با بیان اینکه لایروبی خلیج گرگان تعیین تکلیف می شود، گفت: ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت برای حل مشکلات ناشی از سیل به گلستان اختصاص داده شد و بازسازی تمام هفت هزار و ۷۰۷  واحد تخریبی که سرعت خوبی هم دارد تا بهار آینده آماده بهره برداری می شود.
واعظی افزود: دولت با توجه ویژه به حوزه سلامت ۲۰ درصد ظرفیت تخت های بیمارستانی گلستان را افزایش داده و در حوزه کشاورزی و مهار آب هم که امسال تخصیص‌های خوبی داشتیم، سدنرماب با حجم ۱۲۰ میلیون متر مکعب تا اوایل سال آینده آبگیری می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1