کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم چنگلوا مطرح شد

دهدشت | موحد: با دستِ پُر و کوله باری از تجربه آمده‌ام

18 بهمن 1398 ساعت 19:02

نشست هم اندیشی جمعی از مردم چنگلوا با «سید محمد موحد» نامزدها یازدهمین دوره انتخابات مجلس کهگیلویه (جمعه ۱۸ بهمن ماه) برگزار شد.


نشست هم اندیشی جمعی از مردم چنگلوا با «سید محمد موحد» نامزدها یازدهمین  دوره انتخابات مجلس کهگیلویه (جمعه ۱۸ بهمن ماه) برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، «سید محمد موحد» در جمعی از مردم چنگلوا، اظهار کرد: آشکارترین مشکل مردم چنگلوا آب کشاورزی است که اگر این معضل حل شود بیشتر مشکلات حل میشود.
بنابراین آب کشاورزی اگر اجرایی شود و مردم شاهد انتقال آب باشند پروژه ای که ۱۷ تا۱۸ سال پیش کلنگ زنی شد و روند آن به دلایلی کند است که اگر انجام شود بیشتر مشکلات حل خواهد شد.
این توان را در خودم میبینم اگر خدا مقرر فرمود و مردم تصمیم گرفتند که بار خدمت را حمل کنم با تمام توان پاشنه کفشم را بالا میکشم و در خدمت به مردم این منطقه و شهرستان هیچ کوتاهی نکنم.
با دستی پر و کوله باری از تجربه در دوران نمایندگی در  دولت های مختلف آمدم،آنقدر اهل همراهی و هماهنگی بودم تا از رییس دولت اصلاحات مجوز پتروشیمی گرفتم.
جایی که باید برای حقوق مردم ایستادگی کنم ایستادگی کردم و جایی که باید برای حقوق مردم از خودم بگذرم هم گذشتم.
به حرمت مردم و دفاع از مظلومیت مردم و برای خروج مردم از مشکلات از خودم نیز می‌گذرم. با یک بصیرت و آگاهی و توانمندی آمدم، تنها مرز من انقلاب،رهبری و مردم و آرمان های شهدا بود،برای دفاع از حقوق مردم محکم و قرص ایستادم. در زندگیم وابسته نبودم، همه مردم برای من با هر گرایش سیاسی محترم هستند و نوکر آنها هستم.


کد مطلب: 417460

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417460/دهدشت-موحد-دست-پ-ر-کوله-باری-تجربه-آمده-ام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1