کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عبدالرحیم رحیمی؛

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است/دستاوردهای انقلاب برای مردم تشریح شود

17 بهمن 1398 ساعت 14:40

فرماندار بروجرد گفت: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون و مدیون خون شهدا است.


فرماندار بروجرد گفت: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون و مدیون خون شهدا است.
به گزارش کبنا، عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در آیین غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای این شهرستان اظهار کرد: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تداوم آرمان‌های امام خمینی (ره) می‌توان انقلاب اسلامی را سرمنزل مقصود رساند.
وی عنوان کرد: تداوم راه و آرمان‌های والای امام و انقلاب مرهون خون‌های پاک شهیدانی است که با نثار جان خود اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: ملت ایران آرامش، امنیت و سربلندی خود را وامدار جان‌بازی شهدای والامقامی هستند که در راه حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهاده و فدا کردند.
رحیمی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب آن هم در شرایطی مانند جنگ تحمیلی و تحریم‌های همه‌جانبه دشمنان بیان کرد: مردم ایران با وجود همه مشکلات همواره پای ارزش‌های نظام ایستاده و در عرصه‌های حساس پایبندی خود را به انقلاب به اثبات رسانده‌اند.
وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو در دوم اسفند ماه امسال گفت: ملاک اصلی حضور حداکثری مردم در این عرصه انتخاباتی است، چرا که میزان رأی مردم است.
فرماندار بروجرد افزود: مشارکت حداکثری و حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات موجب اقتدار هر چه بیشتر انقلاب و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان خواهد شد.
رحیمی تاکید کرد: برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری اقشار مردم موجب تداوم آرمان‌های امام و شهدا و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.


کد مطلب: 417422

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417422/اقتدار-ایران-اسلامی-مرهون-خون-شهدا-دستاوردهای-انقلاب-مردم-تشریح-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1