تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۴۱۷۳۵۰
در گفت‌وگویی؛

آشوبی: پرسپولیس با ثبات‌تر از استقلال است

۰
آشوبی: پرسپولیس با ثبات‌تر از استقلال است
کبنا ؛فرزاد آشوبی در گفت‌وگویی  در مورد دربی 91 اظهار داشت: طبیعی است که این دربی هم از حساسیت بالایی برخوردار باشد از این جهت که نگاه‌ها زیادی به این بازی است. همه فوتبالدوستان امیدوارند این بازی جذاب و دیدنی باشد. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و به نوعی همه چیز برای انجام یک بازی تماشاگرپسند آماده است.
بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در مقایسه دو تیم عنوان کرد: از نظر من شرایط پرسپولیس از هر نظر بهتر از حریف سنتی خود است. بازیکنان این تیم به مراتب با کیفیت‌تر و هماهنگ‌تر هستند و ثبات آنها کمک زیادی می‌کند تا در این بازی به خواسته خود برسند. استقلال هم شرایط خوبی دارد و مسیر خوبی در پیش گرفته است. این بازی می‌تواند یک جدال خوب بین هر دو تیم باشد تا یکدیگر را قبل از بازی‌های حساس آسیایی به خوبی محک بزنند. استقلال وضعیت خوبی دارد و بازیکنانش فوتبال سرعتی و جذابی ارائه می‌دهند اما پرسپولیس تیمی به مراتب با ثبات‌تر است. همین ثبات در خیلی از بازی‌ها به کمک این تیم آمده و در دربی هم تاثیر زیادی خواهد داشت.
آشوبی در واکنش به این مسئله که استفاده از دفاع سه نفره در دربی به ضرر استقلال تمام خواهد شد و آیا این تصمیم فرهاد مجیدی می تواند نوعی ریسک باشد یا نه، گفت: استفاده از دفاع سه نفره نمی تواند ریسک باشد به این دلیل که استقلال با این روش بازی آشنایی کاملی پیدا کرده است. طبیعی است که بازیکنان این تیم با این شیوه بازی راحت‌تر باشند هر چند آنها باید مراقب خط حمله و هافبک‌های سرعتی پرسپولیس باشند. در دفاع سه نفره فضا به مراتب برای مهاجمان سرعتی بیشتر است و کوچکترین اشتباه مدافعان استقلال در جاگیری و پوشش‌دهی می‌تواند به ضرر این تیم تمام شود.
وی در رابطه با این موضوع که برخی این جدال سرخابی را بازی مرگ و زندگی می‌دانند، گفت: من اصلا موافق حساس کردن این بازی نیستم. درست است که نگاه‌های زیادی به این بازی است اما نباید بی‌دلیل آن را بزرگ جلوه داد. این بازی فقط 3 امتیاز دارد و نمی‌توان گفت تیم برنده حتما قهرمان می‌شود. متاسفانه همین حساسیت‌ها باعث می‌شود مربیان دو تیم اکثر مواقع همه چیز را فدای نتیجه کنند. به همین دلیل دربی خیلی کم، جذاب و تماشاگرپسند از آب درآمده است. وقتی قرار است دو تیم پرطرفدار و با کیفیت ایران مقابل هم قرار بگیرند باید جذابیتی را در آن شاهد باشیم چرا که نگاه‌های زیادی متوجه این بازی است.
کارشناس فوتبال کشورمان در پایان راجع به غیبت شیخ دیاباته در دیدار فردا (پنجشنبه) اظهار داشت: دیاباته بازیکن خیلی مهمی برای استقلال است و غیبت او می‌تواند به ضرر این تیم تمام شود. استقلال در بازی‌های زیادی به خاطر عملکرد خیلی خوب دیاباته توانسته برنده میدان شود و بازیکنی که جانشین وی در دربی می‌شود مسئولیت سنگینی خواهد داشت. باید دید که فرهاد مجیدی چه خواهد کرد و چطور هنر مربیگری‌اش را نشان خواهد داد. در واقع با توجه به این موضوع سرمربی استقلال باید هنر مربیگری‌اش را نشان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1