کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

همتی: مجلس آینده باید برای ریشه کندن فساد تشکیل شود

9 بهمن 1398 ساعت 22:29

بهنام همتی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت با دعوت از رسانه، به بیان برخی از دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت.


بهنام همتی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت با دعوت از رسانه، به بیان برخی از دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت.
 به گزارش کبنا از گچساران، شامگاه چهارشنبه (9 بهمن ماه 98) بهنام همتی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت با دعوت از رسانه، به بیان برخی از دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت.
 وی در ادامه خواستار وحدت وانسجام وهمدلی بین ترک زبانان و همچنین برداشتن مرزبندی بین ترک ولر شد.
 همتی در ادامه عنوان کرد: من مستقل آمده‌ام و برایم ترک ولر، بویراحمدی و بختیاری، بهبهانی وکهگلویه ای فرقی ندارند و حتی مرزبندی‌های سیاسی را در این شرایط وبرهه زمانی کاری عبث وابتر دانست و عنوان کرد: این مجلس یکی از حساس‌ترین مجالس بعد از انقلاب است و برای سر و سامان دادن به مشکلات مردم و مبارزه با تبعیض و نابرابری و از بیخ بر کندن ریشه فساد آمده‌است.
 همتی گفت: مردم را باید باور کرد و این مردم این بار مطالبات خود را طلب می‌کنند و با آگاهی و مطالعه  کاندیدای خود را انتخاب خواهند کرد.
 وی گفت: به هر دو زبان لری و ترکی مسلط هستم و از هر دو زبان به یک نسبت سهم دارد نه کمتر و نه بیشتر.
همتی بیان کرد: «من درد مشترکم، مرا فریاد کنید.»
وی اظهار کرد: نماینده مجلس باید صدای رسای مردمی باشد که فریادشان به جایی نمی‌رسد.
همتی بر وحدت وانسجام مردمی وبرداشتن مرز بندی‌های قومیت، رسیدگی فوری به وضعیت معیشتی مردم با اولویت قراردادن اقشار آسیب پذیروخانواده های بی سرپرست، بدسرپرست، زنان سرپرست و کودکان کار، رفع تبعیض و بی عدالتی در اداره جات و ایجاد محیطی امن وآرام برای کارمندان و کارگران در محل کار، ایجاد امنیت و آسایش ورفاه شهروندان، کار آفرینی و اشتغالزایی با توجه ویژه به زیرساخت‌ها وپتانسیل ومواد اولیه در دسترس وارزان موجود در منطقه، به کارگیری و استفاده از مدیران متخصص باذوق وشایسته فارغ از جناح بندی‌های سیاسی، تلاش برای اصلاح امور مربوط به پاداش بازنشستگی کارکنان شرکت ملی نفت در حوزه گچساران، تلاش برای رسیدگی به امر معیشتی و دستمزد فرهنگیان عزیز وایجاد انگیزه آموزشی در امر آموزش فرزندانمان، تلاش برای تکریم وتثبیت جایگاه واقعی و  اجتماعی  پزشکان و پرستاران، ماماها و پیراپزشکان و پیگیری مشکلات و مطالبات آنها از مجاری قانونی، سعی در ایجاد تحرک و پویایی در ورزش با اتخاذ تدابیر مناسب از جمله؛ مشارکت بخش خصوصی بالاخص در رده نوجوانان وجوانان، برنامه ریزی و رسیدگی به مسائل  و مشکلات کسبه وبازاریان از جمله برقرارکردن تردد در خیابان اصلی وایجاد امنیت وآرامش در محل کسب وکار آن‌ها، تجدید نظر در قانون اصلاحات ارضی و توسعه کشاورزی مکانیزه ومدرن وترویج زراعت و باغداری، مشارکت وجلب سرمایه‌گذاری واحداث کارخانجات مدرن گچ، سیمان و معادن دیگر با کارشناسی توسط کارشناسان مجرب ومتخصص، توجه ویژه و خاص به بازنشستگان عزیزخصوصا عزیزانی که دریافتی انها کم وناچیز است و حفظ و ارتقاء جایگاه زنان تاکید کرد و آنها را ضروری و جزء اولویت‌های کاری خود دانست.
 دکتر بهنام همتی در پایان خاطر نشان کرد: طرح و برنامه‌های جامع‌تری از جمله توسعه وتجهیز پارک‌ها وفضاهای تفریحی و گردشگری، تله کابین، زیپ لاین، پارک وحوش وپرندگان، اکواریوم مد نظر می‌باشد.
 همتی در پایان گفت: برای تسریع  وتحقق برنامه‌های فوق نیازمند حمایت مردمی و قاطع شما عزیزان می‌باشم. «من درد مشترکم  مرا فریاد کن»
 


کد مطلب: 417147

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417147/همتی-مجلس-آینده-باید-ریشه-کندن-فساد-تشکیل-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1