تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۱۷۱۰۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

اشتغال به کار ۱۲۰۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از طریق مراکز کاریابی

۰
اشتغال به کار ۱۲۰۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از طریق مراکز کاریابی
کبنا ؛
همایش توسعه ی اشتغال و کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار با حضور معاون استاندار، مدیران کل ادارات، مدیران بانک‌های عامل و بیش از ۱۵۰ کارفرمای برتر و مؤثر در سطح استان با مشارکت این نهاد، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و مؤسسه خیریه عترت بوتراب به‌منظور اطلاع‌رسانی و تبیین بسته‌های تشویقی کمیته امداد به کارفرمایان به‌منظور به‌کارگیری کارجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بابیان اینکه از ابتدای شروع برنامه کاریابی کمیته امداد در سال ۹۵ تاکنون با بیش از ۵۰۰ کارفرما تعامل برقرارشده است، گفت: این تعامل منجر به به‌کارگیری ۱۲۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در مراکز کاریابی و شرکت‌ها شده است.
وی به بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کارگر به‌کارگیری شده به مدت سه سال و نیم که برای مددجویان این نهاد که تحت پوشش خیریه عترت بوتراب نیز هستند دو سال اول آن را کمیته امداد و یک سال و نیم بعد را مؤسسه پرداخت می‌کند.
مبشری پرداخت تسهیلات کارفرمایی به ازای کاریابی برای هر مددجو را ۵۰ میلیون تومان عنوان و بیان کرد: این مبلغ تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به ازای ۱۰ نفر قابل پرداخت است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت حق‌الزحمه به‌کارگماری کارجویان به مؤسسات کاریابی مورد تأیید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شرکت‌های خدماتی، مددجویانی که خود اقدام به کاریابی می‌کنند و کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را بی‌واسطه مشغول به کار می‌کنند را از دیگر بسته‌های تشویقی این نهاد برای کارفرمایان عنوان کرد.
مبشری ضمن تقدیر از همراهی مؤسسه خیریه عترت بوتراب با کمیته امداد در زمینه کمک به مددجویان، گفت: ۷۰۰ خانوار از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت ۱۳۱۰ نفر تحت حمایت خیریه عترت بوتراب هستند و از خدمات متفاوت این مؤسسه در طول سال بهره‌مند‌می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1