کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد

محمد علی وکیلی تأیید صلاحیت شد / آیا وکیلی به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا می‌آید

7 بهمن 1398 ساعت 14:13

حسن وکیلی رئیس دفتر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تأیید صلاحیت محمدعلی وکیلی خبر داد و گفت: آقای وکیلی برای حضور در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات و ری تأیید صلاحیت شد.


دقایقی پیش (دوشنبه 7 بهمن ماه 98) خبری مبنی بر تأیید صلاحیت محمد علی وکیلی از سوی شورای نگهبان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد که پایگاه خبری کبنانیوز برای صحت و سقم آن با حسن وکیلی رئیس دفتر محمد علی وکیلی نماینده فعلی تهران تماس برقرار کرد.
حسن وکیلی رئیس دفتر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 7 بهمن ماه 98) در گفت و گو با کبنا، از تأیید صلاحیت محمدعلی وکیلی خبر داد و گفت: آقای وکیلی برای حضور در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات و ری تأیید صلاحیت شد.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا آقای وکیلی این قصد را دارد که به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بیاید، اظهار کرد: خیر؛ قبل ایشان این اعلام آمادگی را کرد و گفت؛ در صورتی که اجماع کلی صورت بگیرد حوزه انتخابیه‌ام را از تهران به بویراحمد تغییر می‌دهم.
حسن وکیلی افزود: اکنون به دلیل اینکه زمان گذشته است و وقت مناسبی هم نیست، و موضوع تأیید صلاحیت‌ها هم وقفه‌ای ایجاد کرد، با این شرایط دیگر  امکان حضور دکتر وکیلی در حوزه انتخابیه بویراحمد وجود ندارد.
 


کد مطلب: 417071

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417071/محمد-علی-وکیلی-تأیید-صلاحیت-آیا-حوزه-انتخابیه-بویراحمد-دنا-می-آید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1