تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۱۷۰۲۰
در نشست خبری دادستان یاسوج مطرح شد

ملک‌حسینی: رسانه‌ها نماینده در تراز «حاج قاسم» را به مردم معرفی کنند

۲
۰
ملک‌حسینی: رسانه‌ها نماینده در تراز «حاج قاسم» را به مردم معرفی کنند
کبنا ؛نشست خبری دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (یکشنبه 6 بهمن ماه 98) در محل دادسرای عمومی انقلاب برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید علی ملک حسینی دادستان یاسوج در این نشست با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و برکات شهادت آن سردار گریزی زد و اظهار کرد: اگر امروز می بینیم در عراق تظاهرات میلیونی برای خروج امریکا برگزار می شود، از برکات شهادت این شهید است.
وی در ادامه افزود: شهادت حاج قاسم استاندارد را در عرصه خدمت تغییر داد. با شهادت حاج قاسم من مسئول و کسانی مثل من، متوجه شدیم که خدمت ما تقریباً هیچ بوده است.
ملک حسینی به اخلاص سردار سلیمانی گریزی زد و گفت: اخلاص اثر نفوذش عام است و در همه دل ها اخلاص اثرش را می گذارد،
دادستان یاسوج افزود: مقام معظم رهبری یکی از ویژگی مهم سپهبد سردار سلیمانی را اخلاص بیان کرد که در واقع همین اخلاص وی بود که همه را برای تشییع پیکر به خیابان‌ها آورد.
ملک حسینی گفت: این روزها اخلاص حلقه مفقوده سیستم مدیریتی ما است که این موضوع برای رسانه‌ها هم وجود دارد. و اگر اخلاص باشد شاید بسیاری از این بداخلاقی‌های امروزی را نداشتیم.
وی ادامه داد: سپهبد قاسم سلیمانی دارای تفکر تکفیری نبود. دیدیم که در کلیپی که از سخنرانی‌های وی منتشر شد، می‌گفت همان بی حجاب هم دختر ما است یا اینکه در میدان مبارزه با داعش هم از پیروزی‌ها خوشحال نمی‌شد و آن شهید بزرگوار نگاه مهربانانه را از مکتب امام حسین (ع) گرفته که حتی وقتی فلان مکان مهمی را وقتی از داعش گرفتند، به سردار سلیمانی این موضوع را گفتند، ایشان بیان کردند؛ الحمدالله، دو باره از او سئوال کردند که خوشحال نشدی، فرمودند الحمدالله، زمانی بنده خوشحال می شوم که این برادران ما هم از این جهالت آزاد شوند.
وی گفت: بد اخلاقی ها که در جامعه وجود دارد، ناشی از همین است که ما فاصله داریم با مکتب سردار سلیمانی. و ما نیازمند انتشار همچنین رویکردی در کارهایمان هستیم.
وی با بیان اینکه صداقت و آگاه سازی است، تصریح کرد: چقدر توانسته ایم در آگاه سازی جامعه موفق شویم.
دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ناتوانی دشمن در حمله موشکی ما مشخص شد. پیشرفته ترین پایگاه دشمن را با موشک مورد حمله قرار می دهد و هیچ غلطی نتوانست انجام دهند. قدرت ما در مقابل دشمن که برخی فکر می‌کردند ضعیف است امروز ثابت شد و کسی دیگر شک ندارد که هیمنه آمریکا را شکسته‌ایم و پس از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی آن‌ها نتوانستند پاسخ دهند نه که نخواسته‌اند.  آنها متوجه توجه رمز پیروزی ملت در زیر سایه ولایت است، هستند. رسانه در تراز انقلاب؛ بصیر و آگاه است و نقشه دشمن را تحلیل و درک می‌کند و نباید خدای نکرده  گامی بر داریم که در راستای دشمن باشد. کلامی را بیان می کنند که در راستای خواسته دشمن است، بنابراین رسالت رسانه آگاه سازی با تدبیر است.
ملک حسینی تصریح کرد: وظیفه اصلی رسانه است که نماینده ای را هم تراز  شاخص های حاج قاسم معرفی کند. به فرموده مقام معظم رهبری سردار سلیمانی اهل سیاست بازی نبود، اما به شدت انقلابی بودند. لذا رسانه ها این ویژگی های نماینده تراز انقلاب را برای مردم بیان کنند. و آگاه سازی کنند و مردم را برای رسیدن به نماینده اصلح سوق دهند. اما این کار را نباید با تخریب و توهین انجام دهیم و به آن دامن بزنیم.
وی افزود: امروز دشمن توجه خود را به داخل کشور معطوف کرده است و مطمئن شده است باید وحدت داخلی را مورد هدف قرار دارد.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی با کدام بودجه توانسته است نفوذ ایران را از مدیترانه تا مناطق دیگر و در میان ملت‌ها گسترش دهد؟
دادستان مرکز استان افزود: این از روحیه انقلابی گری سردار سلیمانی است که این موفقیت‌ها را در پی داشته است نه از هزینه کردن پول و امکانات گسترده بوده و این درسی است برای مدیریت‌های ما در همه زمینه‌ها.
ملک حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: رسانه‌ها باید امروز وظیفه آگاه سازی در انتخابات را در دستور داشته باشند اما می‌بینیم متاسفانه گاها تیترهایی زده می‌شود که در شأن نظام و انقلاب و خود رسانه نیست که باید این رویه اصلاح شود.
 وی ادامه داد: امروز فضای مجازی یک فضای واقعی است و همه از کسب و کار تا اطلاع رسانی و حتی مدیران به این فضا کوچ کرده‌اند که به تبع آن جرائم این حوزه گسترش پیدا کرده است ضمن اینکه در خصوص انتخابات هم بیشتر تخلفات در همین حوزه مجازی است.
این مسئول با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی برای مدیریت و رصد فضای مجازی، افزود: کارگروه فضای مجازی را فعال کردیم که مصوبات خوبی هم داشته است.
ملک حسینی به تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: تا الان تشکیل بیش از ۴۰ فقره پرونده از اینگونه تخلفات در دادسراهای استان داشته‌ایم که بیشترین این پرونده‌ها در گچساران بوده است.
وی افزود: سیاست دستگاه قضایی، سیاست نظام است؛ یعنی حضور حداکثری در انتخابات بوده و در اقدامات قضایی تا فعلاً بحث پیشگیری بوده است که در همین راستا تاکنون به چند کاندیدا و لیدرهای فعال آنها از طرق مختلف؛ تلفنی، پیامی و یا آنها را دعوت کردیم و تذکر داده‌ایم.
وی با اشاره به ایجاد شرایط انتخاباتی در استان، گفت: برخی رسانه‌ها به دلیل فضایی که شروع شد، تخلفاتی انجام دادند که به آن‌ها تذکراتی داده شد که خوشبختانه مشکلات برطرف شد. و منجر به تشکیل پرونده هم نشد.
ملک حسینی در ادامه سخنانش در حوزه انتخابات، افزود: بحث استفاده اشخاص حقیقی و حقوقی از بیت المال در جهت حمایت از کاندیداها خط قرمز ما است.
وی افزود: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق استفاده از بیت المال را ندارد که در این زمینه یکی دو مورد اعلام شد که به متخلفین تفهیم اتهام شد.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: در راستای رصد فضای انتخاباتی استان، شعبه ویژه‌ای در استان تعیین شده که به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند به عنوان مثال در بویراحمد که چند پرونده سلبی جرائم انتخاباتی داشتیم، اقدامات بعد از غروب انجام شد.
ملک حسینی گفت: در حوزه اقدام قضایی در خصوص جرائم انتخاباتی، ما اصل سرعت و قاطعیت را سرلوحه خود در برخورد قضایی داشته‌ایم. ضمن اینکه در حوزه آموزش نیروهای ما برنامه‌های متعدد رسانه‌ای داشته‌اند و موارد را تبیین کرده‌اند. ضمن اینکه هم پیشگیری هم آموزش و هم برخورد در دستور دستگاه قضایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام در تراز حاج قاسم فقط نادر منتظریان است که متاسفانه مردم بهش رای نمی دهند چون ترجیح می دهند به کسی رای دهند که یک از طایفه اونا باشه دوم بتونه براشون پارتی بازی کنه این نظر من نیست بروید در شهر از مردم بپرسید با تشکر
/
Iran, Islamic Republic of
هیچکس درسطح حاج قاسم نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1