کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

توصیه امام جمعه شهر یاسوج به کاندیداهای انتخابات مجلس

4 بهمن 1398 ساعت 14:09

امام جمعه شهر یاسوج در توصیه به کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید از دادن وعده‌های دروغین بپرهیزند وعده‌ها باید عاقلانه و منطقی و منصفانه و واقعی باشد.


(روز جمعه 4 بهمن ماه)؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج در مصلی امام خمینی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: آن حضرت مقام و جایگاه والایی دارند همسر ولایت، مادر امامت و دختر نبوت هستند.
امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به سخنان رهبری در خطبه های هفته گذشته نمازجمعه تهران گفت: رهبری مطالب مهمی را بیان فرمودند از جمله این که در هفته‌های اخیر دو ایام‌الله داشتیم.
حسینی در ادامه گفت: بی‌شک موشکباران پایگاه آمریکایی عین الاسد یوم‌الله بود و همچنین تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی که انقلاب و نظام را بیمه کرد.
حسینی به همسویی و همدستی اروپا و آمریکا در تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: این بیانگر خلف وعده و دروغگویی آن‌هاست همچنان که در طول تاریخ از سوی اروپایی‌ها مخصوصا انگلیسی‌ها شاهد توطئه‌ها و خلف وعده‌های زیادی از سوی استعار پیر انگلیس بوده‌ایم.
حسینی ابراز کرد: اروپا و امریکا خیانت های زیادی در حق ملت و کشور ایران کرده‌اند؛ رهبری معظم انقلاب هم بارهای بار به این موضوع اشاره کرده‌اند که نباید به این‌ها اعتماد کرد.
حسینی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تنها 4 هفته دیگر به برگزاری انتخابات وقت داریم و پیش‌بینی می‌شود که مردم استان همچون گذشته حضور پر شور در انتخابات داشته باشند.
حسینی به کاندیداهای انتخابات توصیه کرد: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید از دادن وعده‌های دروغین بپرهیزند وعده‌ها باید عاقلانه و منطقی و منصفانه و واقعی باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برنامه های داوطلبان باید بدون تخریب دیگر نامزدها باشد و از تشنج آفرینی پرهیز کنند که به ضرر وحدت مردم است.


کد مطلب: 416953

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416953/توصیه-امام-جمعه-شهر-یاسوج-کاندیداهای-انتخابات-مجلس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1