کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لزوم واکاوی ناکامی‌های تیم فوتبال نفت گچساران در سال‌های اخیر

2 بهمن 1398 ساعت 13:40

در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا این جای کار فراز و فرود زیادی داشته که باید برای رسیدن به نقطه مطلوب این وضعیت توسط پیشکسوتان و اهالی فن مورد تحلیل و واکاوی بیشتر قرار گیرد.


تیم فوتبال نفت و گاز گچساران چند سالی هست که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد تیمی که در دوره‌ای حتی تا مرز لیگ برتری شدن پیش رفت.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زیر نظر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران قرار دارد و به نسبت بسیاری از تیم‌ها از وضعیت بهتری برخوردار است چرا که منبع تامین اعتبارات و بودجه تقریبا پایداری دارد.
این تیم در شهر گچساران نیز امکانات لازم برای موفقیت را دارد که اولین آن ها داشتن هواداران فهیمی است که فوتبال را با گوشت  و پوست خود لمس می کنند و به عبارت بهتر فوتبال را می‌فهمند و هر یک به اندازه یک سرمربی از فوتبال سر در می‌آورند.
دیگر ظرفیتی که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دارد برخورداری از امکاناتی مثل زمین مناسب و خوابگاه و تغذیه و البته مدیریت و چارت اداری است که همین داشته ها توقعات از تیم نفت را بالا می‌برد.
با همه این داشته‌ها هنوز نفت و گاز گچساران به جایگاه واقعی خود در فوتبال کشور دست نیافته است و هدف‌گذاری که در ذهن هواداران فهیم این تیم است محقق نشده است.
در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا این جای کار فراز و فرود زیادی داشته که باید برای رسیدن به نقطه مطلوب این  وضعیت توسط پیشکسوتان و اهالی فن مورد تحلیل و واکاوی بیشتر قرار گیرد.(فارس)


کد مطلب: 416875

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416875/لزوم-واکاوی-ناکامی-های-تیم-فوتبال-نفت-گچساران-سال-های-اخیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1