تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۱۶۸۷۵

لزوم واکاوی ناکامی‌های تیم فوتبال نفت گچساران در سال‌های اخیر

۰
لزوم واکاوی ناکامی‌های تیم فوتبال نفت گچساران در سال‌های اخیر
کبنا ؛تیم فوتبال نفت و گاز گچساران چند سالی هست که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد تیمی که در دوره‌ای حتی تا مرز لیگ برتری شدن پیش رفت.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زیر نظر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران قرار دارد و به نسبت بسیاری از تیم‌ها از وضعیت بهتری برخوردار است چرا که منبع تامین اعتبارات و بودجه تقریبا پایداری دارد.
این تیم در شهر گچساران نیز امکانات لازم برای موفقیت را دارد که اولین آن ها داشتن هواداران فهیمی است که فوتبال را با گوشت  و پوست خود لمس می کنند و به عبارت بهتر فوتبال را می‌فهمند و هر یک به اندازه یک سرمربی از فوتبال سر در می‌آورند.
دیگر ظرفیتی که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دارد برخورداری از امکاناتی مثل زمین مناسب و خوابگاه و تغذیه و البته مدیریت و چارت اداری است که همین داشته ها توقعات از تیم نفت را بالا می‌برد.
با همه این داشته‌ها هنوز نفت و گاز گچساران به جایگاه واقعی خود در فوتبال کشور دست نیافته است و هدف‌گذاری که در ذهن هواداران فهیم این تیم است محقق نشده است.
در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا این جای کار فراز و فرود زیادی داشته که باید برای رسیدن به نقطه مطلوب این  وضعیت توسط پیشکسوتان و اهالی فن مورد تحلیل و واکاوی بیشتر قرار گیرد.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1