کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تاجگردون تأیید صلاحیت نشد و پیام داد + سند

22 دی 1398 ساعت 23:12

امکان پاسخگویی به همه شما عزیزان نیست. این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها یکی از مراحل قانونی است و قاعدتاً می‌بایستی این فرایند طی شود.


شورای نگهبان بر اساس زمان بندی قانونی نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به فرمانداری‌ها و استانداری‌ها اعلام کرد.
به گزارش کبنا، صبح روز (یکشنبه 22 دی ماه 98) نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت همزمان با سراسر کشور به فرمانداری گچساران ارسال شد که نام غلامرضا تاجگردون جزء نامزدهای تأیید صلاحیت شده نبود.
بعد از حدس و گمانه‌های زیاد، غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی مجلس دهم شهرستان‌های گچساران و باشت در پیامی ضمن پذیرفتن تأیید نشدن صلاحیتش در این مرحله از فرایند انتخابات مجلس، نوشت: «خونسردی خودتان را حفظ کنید و بدانید دست خدا بالاتر از همه دست‌هاست و نمی‌گذارد حقی ضایع شود.»

بیشتر بدانید:

کدامیک از نمایندگان مجلس تأیید یا رد صلاحیت شدند؟ / وکیلی و تاجگردون احراز صلاحیت نشدند

پرونده صلاحیت تاجگردون چه شد؟

متن کامل پیام تاجگردون به شرح زیر است:
مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت
تماس‌ها و پیام‌های متعدد و دلسوزانه‌ای از طرف شما عزیزان برای این‌جانب آمده است.
امکان پاسخگویی به همه شما عزیزان نیست. این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها یکی از مراحل قانونی است و قاعدتاً می‌بایستی این فرایند طی شود.
ضمن تشکر فراوان از این‌همه مهر و محبت شما خونسردی خودتان را حفظ کنید و بدانید دست خدا بالاتر از همه دست‌هاست و نمی‌گذارد حقی ضایع شود.
فرزند شما غلامرضا تاج گردون
شامگاه یکشنبه ۹۸/۱۰/۲۲


کد مطلب: 416514

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416514/تاجگردون-تأیید-صلاحیت-نشد-پیام-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1