کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

چرا اردوان ایزدپناه

19 دی 1398 ساعت 0:22

 اردوان ایزد پناه، همو که سابقه‌اش پر است از عصیان علیه ظلم، صراحت علیه قدرت فاسد، صداقت علیه دروغ‌های برساخته، آری و هم اوست که می‌تواند بویراحمد و دنا را از ظلم مدیران فاسد چند نبش، دروغ و حقه رخنه کرده در تار و پود تن نحیف، دردمند و آغشته به فقر بویراحمد و دنا و شفافیت و صراحت از دست رفته‌مان یاری کند، آیا یاریگری هست?! اگر هست، و هنوز معصومیتمان در تندبادهای سیاست و رذالت از دست نرفته بیایید یاریگرش باشیم. ...


«ناله را هرچند می‌خواهم که آرام برکشم / سینه می‌گوید که من تنگ آمدم فریاد کن»
وقتی زمینه اصلاح طلبی ضمیمه فعالیت‌های دوم خردادی‌ها شد و مطالبات بر زمین مانده و معطل مانده دوم خردادی‌ها توسط نمایندگان خلف اش در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شد، نام‌هایی چون سید باقر موسوی که بعنوان رهبر معنوی اصلاحات در بویراحمد و دنا خوش درخشیده و با شجاعت، صراحت و صداقت جریان اقتدارگرا را مات نطق و سخنرانی‌های خود کرده بود، کسی به مخیله‌اش هم نمی‌رسید این مرد همزمان، آینده اصلاحات در بویراحمد و دنا را با کادرسازی و رشد و تربیت مدیران لایق فردا، از اغیار بی نیاز خواهد کرد. کاری که اصول گرایان این خطه از آن غفلت ورزیدند و این خبط، خود پاشنه آشیل محبوبیتشان در میان مردم شد. اینک از خیل دوستان و همرهان دیروز سید باقر، گهرهایی ناب و پاک چون قوام فروزان و اردوان ایزدپناه برای امروز ساخته و پرداخته شده تا هم جریان اصیل اصلاح طلبی را مددی برسانند و هم مردم بویراحمد و دنا را مرهم و ملجأ و مامنی باشند و وکیل المله ای راستین برای موکلانشان باشند و نه وکیل الدوله‌ای چشم و گوش بسته و بله قربان گوی بی مزد و مواجب. واما بعد... قوام فروزان، سلانه سلانه به میان مردم آمد، حرف‌هایشان را شنید و دردهایشان را برسینه کشید تا از این همهمه ناله‌های درهم، سمفونی وحدت و همدلی بنوازد، اما تیر خدعه و نامردمی قلبش را شکافت و چون دید جمعی پیمان شکن تبر به دست، آب را خورده و سبو را بشکسته‌اند و هیزم کش اختلافات درونی شده‌اند و با اختناق‌های قومی و قبیله‌ای بر این اختلاف به جای آب، هیزم و آتش می‌افزایند و قصد جان این اتحاد نیم بند کرده‌اند از ترس ترک برداشتن این اتحاد، عطای در صحنه ماندن را به لقایش بخشید و نگذاشت بیشتر از این نابلدان شیپور را از سر گشادش بزنند و از آنجا که نه تشنه قدرت بود و نه چشمداشتی به هیمنه سیاست داشت و آمده بود که مطلع اتحاد باشد، وقتی آفت اتحاد را که با رمز "یا ما، یا هیچکس"دریافت، تصمیم گرفت آرام و پرآلام سرداری دیگر از اصلاحات، اردوان ایزدپناه به میدان بیاید، شاید وحدت و همدلی با اقبال ایشان هم سر شود و هم سامان گیرد. اردوان ایزدپناه، همو که به چندین هنر آراسته شده، هم اهل عدل است و هم اهل عقل، هم سری در بودجه دارد و هم پایی در برنامه، هم نظم و نظام بودجه و برنامه را می‌شناسد، هم پیچ و خم‌های اداری را می‌داند و هم به توسعه آشناتر از هر کس دیگری است، به سفارش دوستان خیراندیش و رهبر معنوی اصلاحات، سید باقر موسوی عزم بهارستان کرده تا بهار جان بویراحمد و دنا باشد، شاید اقبال بویراحمد در صحن بهارستان دگرباره بشکفد و توسعه و شکوفایی، خجسته روزهای دیروز را به یادمان بیاورد.
 اردوان ایزدپناه از بین نامزدهای ثبت نامی تنها کسی است که می‌تواند از دالانهای پر پیچ و خم سیاست بگذرد و با کیاست، لابی، سیاست ورزی، عقل گرایی، تخصص، دانش و غیرت از بودجه سرگردان کشور باری قابل برای توسعه و پیشرفت بویراحمد و دنا بردارد.
 اردوان ایزدپناه، همو که به شجاعت، صراحت و صداقت متصف است، تنها کسی است که می‌تواند جا پای سید باقر بگذارد و کاریزمای سید باقر را زنده و تداعی کند. این سه یار دبستانی (سید باقر، قوام فروزان، اردوان ایزدپناه) برای اعتلای قوم لر قیام کرده‌اند تا اصالت و دردهای قوم لر را فریاد بزنند.
 اردوان ایزدپناه، همو که آمده است تا یاد شهید ایزدپناه را در یادها بیفرازد و به یاد او، این اولین شهید استان، رسالت برجامانده برادرشهیدش را بردوش بکشد و مرهمی باشد بر این جراحتهای ناسور فقر و فاقه و دوای درد دل ریش ریش شده مردمش باشد که از عریانی نیازهایشان به خود می‌پیچند. آری بویراحمد ودنا سالهاست در جمود و خمود خود فرو خفته است و در مهجوریت و محدودیت گرد فراموشی گرفته است. به خونی تازه، هیجانی شگرف و عصمتی دل افزا نیاز دارد.
 اردوان ایزدپناه، همو که سابقه‌اش پر است از عصیان علیه ظلم، صراحت علیه قدرت فاسد، صداقت علیه دروغ‌های برساخته، آری و هم اوست که می‌تواند بویراحمد و دنا را از ظلم مدیران فاسد چند نبش، دروغ و حقه رخنه کرده در تار و پود تن نحیف، دردمند و آغشته به فقر بویراحمد و دنا و شفافیت و صراحت از دست رفته‌مان یاری کند، آیا یاریگری هست?! اگر هست، و هنوز معصومیتمان در تندبادهای سیاست و رذالت از دست نرفته بیایید یاریگرش باشیم. ...
------------------------------------------
محسن فروزان
------------------------------------------


کد مطلب: 416399

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416399/چرا-اردوان-ایزدپناه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1