کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت زراعت کیش در واکنش به شهادت سردار سلیمانی

15 دی 1398 ساعت 23:50

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ضمن عرض تسلیت و تبریک به محضر امام عصر و نایب بر حق او امام آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران برای حضور در مراسم تشیع پیکر نازنین پدر ایثار و شجاعت و مجاهدت ایران و اسلام دعوت به عمل می آورد و منتظر امر ولایت فقیه برای انتقام میمانیم.


سیدیعقوب زراعت کیش، استاد دانشگاه و کاندیدای مجلس یازدهم، همچون خیل عظیم دوستداران شهید سردار قاسم سلیمانی در اینستاگرام خود درباره این شهید نوشت:
بسمه رب الشهدا و الصدیقین
شهادت مظلومانه سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشرو و بی ادعای نیروی قدس سپاه پاسداران خبری بود که آرزوی آن بزرگوار بود که پس از سال ها انتظار و تحمل درد فراق از یاران شهیدش به آن رسیده اما این خبر قلب مسلمانان جهان را آکنده از درد کرده است. دنیا بداند که ما بسیجیان و ملت شریف ایران آرام نخواهیم نشست. با توجه به نص صریح قرآن ترور سپهبد رشید ایران و اسلام از سوی دولت متجاوز و جنایتکار آمریکا باید مقابله به مثل شود و لازمه آن تصمیم سریع و برق آسای شورای امنیت ملی به جهت اقدام انتقامی بدون فوت وقت می باشد. بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ضمن عرض تسلیت و تبریک به محضر امام عصر و نایب بر حق او امام آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران برای حضور در مراسم تشیع پیکر نازنین پدر ایثار و شجاعت و مجاهدت ایران و اسلام دعوت به عمل می آورد و منتظر امر ولایت فقیه برای انتقام میمانیم.
زراعت کیش بسیج اساتیدعلوم تحقیقات
 


کد مطلب: 416289

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416289/یادداشت-زراعت-کیش-واکنش-شهادت-سردار-سلیمانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1