تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۴۱۶۲۸۸
کبنا گزارش می‌دهد

کهگیلویه و بویراحمد در سوگ «سردار سلیمانی»

۰
کهگیلویه و بویراحمد در سوگ «سردار سلیمانی»
کبنا ؛رئیس حوزه علمیه دهدشت با بیان اینکه خونخواهی سردار سلیمانی با دیپلماسی محقق نخواهد شد، گفت: منتظر اطلاعیه سپاه هستیم که اعلام دارد انتقام سردار اسلام را گرفتیم.
حجت‌الاسلام عبدالله حقجو در این مراسم با بیان اینکه کسانی که به دنبال شناخت خداوند هستند بدانند با تابلو و کلاس درس نمی‌توان خدا را شناخت، اظهار داشت: راه شناخت خدا همان راهی است که قرآن ارائه داده یعنی تفکر، تامل و تدبر در آیات تکوینی.
رئیس حوزه علمیه دهدشت گفت: هر کس می‌خواهد خدا را بشناسد بهترین نشانه آغاز شکوفایی جمهوری اسلامی ایران است.
 حقجو ادامه داد: ۴۰ سال است که آخرین جنگ جهانی شروع شده همه مستکبران در مقابل جمهوری اسلامی قد علم کرده و در حال برنامه‌‌ریزی و توطئه علیه نطام هستند اما به توفیق الهی تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند.
وی گفت: ابرقدرت شرق فرو پاشید غرب در حال افول است اما جمهوری اسلامی در حال رشد است.
حقجو با بیان اینکه جمهوری اسلامی را خدا نازل کرده حفظ کرده و می‌کند تا به صاحب اصلی تحویل خواهد داد، افزود: بهترین گروهی که توانستند بهترین استفاده را از سفره الهی ببرند شهدا بودند و شهدای مدافع حرم در این میان بیشترین بهره را برده‌اند.
وی از حاج قاسم سلیمانی به سیدالشهدای مدافعان نام برد و گفت: فاصله ما تا سلیمانی فاصله عدم تا وجود است.
رئیس حوزه علمیه دهدشت تصریح کرد: خطاب به دولت لبخند می‌گویم انتقام با دیپلماسی محقق نخواهد شد.
وی اضافه کرد: از صبح جمعه تا الان چشم‌های گریان ما به رسانه‌ها دوخته است نه به خاطر دیدن مراسم تشییع و یا نشان دادن تصاویر از مراسم بلکه منتظر هستیم ببینیم که چه می‌خواهد شود.
حقجو گفت: منتظر اطلاعیه دوم سپاه هستیم همان اطلاعیه‌ای که زمان جنگ صادر می‌شد بسم الله قاصم الجبارین، ملت ایران!  انتقام سردار اسلام گرفته شد.
وی افزود: جگرهایمان سوخته است اقدامی کنید که مرهمی شود بر این زخم‌ها.
وی با بیان اینکه گریه کردن دردی دوا نمی‌کند و انتقام را مقامات بالا بر عهده دارند در خصوص وظیفه مردم گفت: ما وظیفه داریم از شهادت و عظمت و برکت این شهیدان درس بگیریم و خود را از دنیا طلبی و مظاهر آن و دوز کلک‌ها پاک کنیم دنبال هدف این شهدا باشیم که هدفشان هدف همه انبیا و اولیای الهی است.
حقجو ادامه داد: هر کس که پاک باشد و وظیفه شرعی و قانونی‌اش را درست انجام دهد هر کجا باشد یک قاسم سلیمانی است.

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در سی‌سخت
به مناسبت شهادت دلیر مرد 40 سال انقلاب، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم سوگواری و سینه زنی به همت ناحیه مقاومت بسیج دنا در محل مسجد جامع امام علی ع با حضور پرشور آهاد مردم،بازاریان، روحانیون،کارکنان دولت ودیگر گروه ها برگزار شد.













 
اعلام زمان و مکان برگزاری بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: زمان و مکان برگزاری مراسم بزرگداشت شهید والامقام جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و
شهدای همراه ایشان در یاسوج برگزار می‌شود.

اعلام زمان و مکان برگزاری بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج

اعلام زمان و مکان برگزاری مراسم بزرگداشت شهید والامقام جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان در یاسوج
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید والامقام جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان در یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: مراسم بزرگداشت فرمانده والامقام جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان بالاخص مجاهد با اخلاص حشدالشعبی عراق شهید ابومهدی المهندس  دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ ساعت 10 صبح در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) یاسوج با سخنرانی حضرت آیت الله ملک حسینی برگزار می گردد.
وی یادآور شد: از عموم مردم انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور استان جهت شرکت باشکوه در این مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت ها و رشادت های این سردار رشید سپاه اسلام و قهرمانان مبارزه با تروریسم و اعلام خشم و نفرت از جنایتکاران تروریست و سفاک آمریکایی دعوت بعمل می آید.

مردم شوتاور چاروسا در پی شهادت سردار دلها به خروش آمدند

مردم دهستان شوتاور از توابع بخش چاروسا در شهادت سردار دلها به خروش آمدند.

مردم  شوتاور چاروسا در پی شهادت سردار دلها به خروش آمدند+تصاویر

 همزمان با سراسر کشور و مراسمات عزاداری که در کشور جهت برگزاری به شهادت رسیدن سردار سرافراز قاسم سلیمانی مراسم با شکوهی در روستای شوتاور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حضور باشکوه مردم این دهستان و جمع کثیری از جوانان این روستا و بزرگان این روستا تفنگ به دست در مراسم شرکت کردند.



حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی سخنران این مراسم بود و با تسلیت این مراسم به مردم روستای شوتاور و تقدیر از حضور باشکوه مردم این روستا، دهستان شوتاور را یکی از دهستان های انقلابی و شهیدپرور دانست و گفت: مطمئن باشید سردار سلیمانی می بیند که این مردم قدردان این همه تلاش است.
وی گفت: امروز مشاهده کنید دنیا به خود آمد با شهادت این سردار بزرگ و امروز در یکی از دورترین نقاط کشور و در دور افتاده ترین روستای استان این مراسم باشکوه برگزار می شود یعنی مردم قدردان چنین مرد بزرگی هستند.
امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم تمام دلها و قلب‌ها را به درد آورد اما دشمن بداند خبر شهادت تلخ بود اما این جبهه از نفس نمی‌افتد و این جبهه قاسم‌ها دارد و شهادت او مثل شهادت حمزه برای رسول الله است و از امروز آمریکا در هیچ جای جهان امنیت نخواهد داشت و خون این شهید زوال آمریکا و اسرائیل را نزدیک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سلیمانی تنها یک چهره نظامی نیست خاطرنشان کرد: سلیمانی یک مربی بزرگ برای رزمندگان و مردم بود و یک شخصیت اجتماعی و فرهنگی بود و امروز این مواکبی که در مدت اربعین و در زمان سیل سال گذشته مشاهده کردید از برنامه های سردار سلیمانی بود و آنجایی که احساس می کرد مردم به او نیاز دارد در کنار مردم قرار می گرفت.





صلواتی تاکید کرد: باور کنید نباید سردار سلیمانی با دستان داعش از بین می رفت با دستان شیطان بزرگ از بین رفت که باز این نکته ها دارد و جای تعجب است اگر توجه کنیم سردار سلیمانی از سوریه به عراق رفت و رهگیری ایشان توسط اسرائیل معتبرترین گزینه است اما چون غده ناپاک جرات این را ندارد اعلام کند اینکار را من انجام دادم ترامپ و آمریکا این کار را بعهده گرفتند لذا نوک حملات به سمت اسرائیل است.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه باید قداست سپاه را بشناسیم یادآور شد: سپاه از اول انقلاب تاکنون بیش از 40هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب نمود و انتقام این شهید بزرگوار یک موضوع صرفا داخلی نیست بلکه یک موضوع بین المللی است و چون در کشور عراق اتفاق رخ داد باید اولین اقدام را رزمندگان عراق و حشد الشعبی انجام دهد و این باید مطالبه ما باشد.




وی خاطرنشان کرد: دشمن این روزها به دنبال این است تا جای جایگزین سردار شبهه افکنی می کند و به دنبال این است تا به ما نشان دهد که شخصیتی را از ما گرفت که جایگزینی دیگر ندارد و دشمن اهداف خاص دارد اما بدانید سردار قاآنی یک سردار بزرگ و بیش از 10سال جانشین سردار بود و تمام امور را ایشان به عهده داشت و اقتدار عزت و پیشرفت و عظمت امروز نظام سر سفره شهدا به دست آمد.
صلواتی عنوان کرد: اگر امروز نگاه کنیم چه عاملی باعث می شود تا سردار سلیمانی این قدر بزرگ و عزیز شود و مهمترین ویژگی این سردار بزرگ ولایت مداری بود در برخوردها با رهبری نگاه کنید چه قدر با احترام رفتار می کرد و این احترام به ولایت بود.



وی به اهداف دشمن در جهت شهادت سلیمانی اشاره و گفت: دشمن دو هدف در جهت به شهادت رساندن سلیمانی داشت که یکی این است که ما در مقابله با آمریکا کوتاه بیایم و ما به میز مذاکره برگردیم و دوم دشمن هر چه تلاش کرد ما آن را به باد دادیم و هر جا قدم گذاشت ما آن را نابود کردیم و دشمن به دنبال این بود تا کشورهای اسلامی را نابود کند اما سردار سلیمانی نگذاشت و اینکه فکر کنید با رفتن سلیمانی ما تمام شدیم نه این اشتباه است.
وی گفت: چون این سنت خدا است اگر نشانی از ما گرفت بهتری را به ما داد مالک ها را گرفت و بهتر از آنها به ما داد و مطمئن باشید خداوند این انقلاب و این ملت را تنها نخواهد گذاشت  و مطمئن باشید خون شهید سلیمانی سبب ظهور حضرت حجت و نابودی آمریکا و اسرائیل می شود و چون خود عاشق شهادت بود به آرزوش رسید.
گفتنی است، دهستان شوتاور از دهستان های بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد که در 15کیلومتری شهر قلعه رئیسی قرار دارد.

دشت آزادی هم در سوگ سردار دل‌ها گریست
مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در دشت آزادی چاروسا برگزار شد.

دشت آزادی هم در سوگ سردار دل‌ها گریست/تصاویر

 همزمان با سراسر کشور و مراسمات عزاداری که در کشور جهت برگزاری به شهادت رسیدن سردار سرافراز قاسم سلیمانی صورت گرفت مراسم باشکوهی در روستای دشت آزادی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حضور باشکوه مردم از روستاهای اطراف در این مراسم و همچنین حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم قابل وصف بود.




مراسم با حضور مسئولین و مردم برگزار که سخنران این مراسم حجت الاسلام صادق انصاری پور دادرس دادگستری چاروسا بود.
حجت الاسلام صادق انصاری پور در این مراسم با تسلیت این ایام و شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان تصریح کرد: آن قدر درک داریم که بدانیم چه کسی را از دست دادیم اما شما به فکر بعد از شهادت باشید که ببینید چه افرادی برای شهادت سردار سلیمانی مراسم گرفتند و نگران شدند شما نگاه کنید چه افرادی برای سردار سلیمانی در فضای مجازی تسلیت گفتند کسانی که ما فکرش هم نمی کردیم کسانی که انتقاد سخت از مسئولین داشتند اما امروز یکپارچه اعلام می کنند منتظر انتقام هستیم.
دادرس دادگستری چاروسا بیان کرد: امروز نگاه کنید بازاری، بازیگر، با حجاب، بدون حجاب، اصلاح طلب و اصول گرا همه به یاد سردار سلیمانی هستند و همه به عشق این شهید بزرگ خروش کردند و همه یکصدا گفتند سردار سلیمانی کمترین حق تو شهادت بود، سردار سلیمانی بیش از 20سال در کشورهای اطراف ایران با تکفیری ها مبارزه کرد و قبل از آن در هشت سال دفاع مقدس سردار سلیمانی در 40ساله انقلاب رشادت های زیادی داشت





وی افزود: شهادت برای ما سخت بود در حالی که برای سردار اهلی من العسل بود و برای ما فقدان سردار سخت است اما چرا این قدر عزیز و محبوب شد، چرا فرا جناحی است، چرا در تمام کشورها هم صداشدند یکی از این ویژگی ها که سبب محبوبیت ایشان شد ایمان به خدا بود سردار سلیمانی همیشه دائم الوضو بود با وجود همه جنگی اما نماز اول وقت را فراموش نمی کردند و ایمان به خدا یکی از ویژگی های سردار سلیمانی بود و به قول فرماندهان عراقی که گفتند سردار سلیمانی به ما آموخت که مرگ آغاز زندگی است نه پایان زندگی سردار سلیمانی با نگاه شهادت طلبی رفت.
انصاری پور با بیان اینکه  شهادت آغاز زندگی سردار سلیمانی است عنوان کرد:  دومین ویژگی سردار سلیمانی ولایت مداری بود، بدون اجازه رهبری قدم بر نمی داشتند و امروز جوانان و مردم نکند روزی دشمن از رفتن سلیمانی خوشحال شود و رهبری احساس تنهایی کند و امروز همه یک سلیمانی باشیم و سردار سلیمانی خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می دانست و امروز باید همه سرباز رهبر معظم انقلاب باشیم و بدانید مالک اشتر بدون امام علی(ع) قدم بر نمی داشت و سردار سلیمانی بدون رهبر معظم انقلاب قدم بر نمی داشت.
وی گفت: سردار سلیمانی نقش بسزایی در جمع آوری جنگ های خیابانی داشتند و از ویژگی دیگر سردار سلیمانی لباس نظامی خود را با گروه های سیاسی آلوده نکرد و لباس سپاه را با هیچ جناح سیاسی معامله نکرد و با هیچ جناحی تعارف نداشت و تنها یک خط داشت آن خط ولایت بود و تنها یک رنگ داشت و رنگ ولایت بود و با وجود همه تلاش های که انجام داد و همه حماسه هایی که صورت گرفت اما هیچ گاه به مردم طلبکارانه حرف نزد و همیشه خود را از مردم می دانست چرا! چون سردار سلیمانی با مردم معامله نکرد بلکه با خدا معامله کرد.
گفتنی است، روستای دشت آزادی از توابع شهرستان کهگیلویه بخش چاروسا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1