تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۴۱۶۲۱۵
در نشست شورای هماهنگی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بویراحمد و دنا مطرح شد:

کاندیداها و طرفدارانشان بداخلاقی‌هایشان را شروع نکنند، اگر بداخلاقی‌ کنند، متضرر می‌شوند / دوره لیدرها به پایان رسیده است / خرید رأی اهانت به مردم است / منتظریان اموالش را اعلام کرد

۷۷
۱
کاندیداها و طرفدارانشان بداخلاقی‌هایشان را شروع نکنند، اگر بداخلاقی‌ کنند، متضرر می‌شوند / دوره لیدرها به پایان رسیده است / خرید رأی اهانت به مردم است / منتظریان اموالش را اعلام کرد
کبنا ؛
نشست شورای هماهنگی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز (جمعه 13 دی ماه 98) در مسجد امام علی (ع) یاسوج برگزار شد. نادر منتظریان در این نشست ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: خوشحالیم که این مجلس مزین به نام سردار سلیمانی شده و راه و هدف ما که پاسداری از ارزش‌های انقلاب است، و امضای میثاق نامه مردم با این شهید بزرگ در یک روز اتفاق افتاد.
منتظریان با بیان اینکه شهادت این سردار بزرگ برکاتی برای کشور و ملت خواهد داشت گفت: افتخارمان این است که عمرمان را در این نظام و برای این نظام می‌گذرانیم و طبیعی است که برای رشد و استمرار این نظام از خودگذشگی و انقلابی گری داشته باشیم.
منتظریان بیان کرد: جریان انقلابی توسط دکتر هدایتخواه در این استان مدیریت می‌شود، ایشان در این استان به عنوان چهره‌ای ماندگار و ملی مایه افتخار ما هستند. خدا را شکر نخبگانی داریم که دست پرورده این برادر عزیزند و افتخار ما هستند. رسالت مردان بزرگ این است که نیروهایی را پرورش دهند.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با توجه به گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری جوانان را خطاب قرار دادند تا بار این انقلاب را به دوش بکشند و در اتاق‌های فکر بتوانند گام دوم را به شکل جدی قدم بگذارند و انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند.
منتظریان تشریح کرد: دکتر هدایتخواه توضیحاتی فرمودند، تا زمانی که ایشان بودند دلیلی نمی‌دیدیم که در صحنه حضور پیدا کنیم، اما از زمانی
که دکتر هدایتخواه فرمودند که در حوزه دیگری تصمیم دارند حضور بیابند با صحبت‌هایی که شد، این توفیق حاصل شد در این حوزه نام نویسی کنیم. ما دارای تشکیلات و سازوکاری هستیم. شورای ائتلاف شهرستان جلساتی تشکیل دادند، صحبت‌های بسیاری شد و توفیق حاصل شد که ما در صحنه حضور بیابیم.
نادر منتظریان تصریح کرد: این جایگاه بسیار سنگین است، شورای ائتلاف استان و شهرستان، دکتر هدایتخواه نظرشان بر این شد که ما در خدمت شما باشیم و این بار سنگین خدمت را به دوش بکشیم.
منتظریان تشریح کرد: چرا امروز به اینجا رسیده‌ایم که مردم عزیز ما در فقر به سر می‌برند؟ جریان انقلاب اگر کاندیدا دارد و هدف دارد به این دلیل است که به دنبال پاسخگویی به این سؤال و نیاز مردم باشد.
وی ابراز کرد: بهترین حکومت در این کره خاکی حکومت اسلامی است، اما ناکارآمدی بعضی‌ها جامعه را به جایی می‌رساند که آثارش را در نارضایتی مردم می‌بینیم.
  منتظریان با بیان اینکه نباید به کسانی اعتماد کنیم که این کشور را نمدی می‌دانند و می‌خواهند از آن کلاهی برای خود بسازند افزود:
نباید به کسانی اعتماد کنیم که پاکدستی شان زیر سؤال است. کسانی که مورد تأیید نظام هستند قابل احترامند، اما شما مردم هستید که باید انتخاب کنید، بهترین کار این است که به کارنامه مدیریتی ما کاندیداها مراجعه کنید، حرفهای ما را با کارنامه تطبیق دهید.
منتظریان توصیف کرد: اعتقاد ما این است که اگر به جریان انقلاب اعتماد کردید، تحقیق و تفحص کردید، خود شما نتیجه آن را می‌بینید و اگر فرد بدی انتخاب کردید باز هم نتیجه آن را می‌بینید.
منتظریان تشریح کرد: شاید اگر شرایط دوره قبل را داشتیم من به هیچ وجه وارد عرصه نمی‌شدم، در دوره قبل شرایط خیلی بهتر از این بود، ولی الان اعتماد و سرمایه اجتماعی نظام در بین مردم کم شده، در جلسه‌ای حضور پیدا می‌کنیم همه می گویند مسئولان نظام همه دروغگو هستند، همه بی اعتماد شده‌اند. این‌ها برای نظام خوب نیست، و نباید اینگونه باشد.
منتظریان گفت: اینکه رأی را با صد هزار تومان می‌خرند، این رأی نیست، این سرنوشت انسان‌ها است و چنین روش‌هایی اهانت به مردم است. لذا ما در جریان انقلاب باید خود را بطور کامل به مردم معرفی کنیم. بنده ورودم برای عمل به تکلیفم است، شک نکنید. فرد تکلیف گرایی هستم، در هیچ موردی نبوده که به خاطر دنیا، و نام و نشانش بخواهم ورود کنم.
وی با بیان اینکه وظیفه ما و اعتقاد دینی ما این است که در وهله اول حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است بیان کرد: کسی که به عنوان نماینده انتخاب
می‌شود، به هیچ عنوان بصورت فردی، کارآمد نخواهد بود. ما باید به جریان ایشان و اطرافیان ایشان توجه کنیم و ببینیم که افراد متخصص و تیم و کادری دارد که بتواند مشکلات را حل کند.
وی گفت: یکی از مجموعه‌های ریشه دار در کشور به عنوان جریان انقلاب هست که مدیران خوبی را پرورش داده، هم می‌تواند در ادامه بحث جوان گرایی را ایجاد کند و هم می‌تواند اصلاحات لازم را در زمینه مدیریتی به وجود بیاورد.
نادر منتظریان گفت: امروزه بی تدبیری‌های بزرگ سلامت مدیریتی کشور ما را در خطر انداخته است. شک نکنید انتخابات در این دوره مسیری را طی می‌کند، هر حوزه انتخابیه‌ای که به غیر از این جریان نماینده‌ای را به مجلس بفرستد در اقلیت خواهد بود، و در اقلیت بودن به ضرر این افراد خواهد بود، در همین راستا مجلس بعدی به سمت جریان انقلابی خواهد رفت. بنابراین نماینده‌ای که در اقلیت خواهد بود نخواهد توانست انتظارات را برآورده کند.
منتظریان ابراز کرد: مشکلات حوزه ما زیاد است، بیکاری تبدیل به سرطان شده، در حوزه گردشگری استعداد بین المللی داریم، زیرساخت‌های خوبی داریم ولی اینها هنوز مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. می‌توانیم مشکل تولید را با استفاده از سرمایه گذارها و بانک‌ها حل کنیم و به واسطه آن اشتغال و بیکاری جوانان را حل کنیم.
منتظریان تصریح کرد: برای اشتغال جوانان برنامه داریم، اهدافی داریم. اگر از جریان انقلابی نماینده‌ای منتخب مردم
شود، این فرد نیست که بالا رفته بلکه جریان انقلابی است که بالا می‌رود.
 منتظریان افزود: این دوره دوره لیدرها نیست و دوره لیدراها به پایان رسیده، این دوره دوره بدنه جامعه است. بدنه جامعه خواسته دیگری دارد. امروز جامعه خواسته‌هایی دارد که در این جریان براورده می‌شود. تابع فضای روانی که برخی‌ها ایجاد می‌کنند نباشید.
وی گفت: انتظار است، کاندیداها، افراد و طرفدارانشان بداخلاقی‌هایشان را شروع نکنند، اگر بداخلاقی‌ها شروع شد بدانند متضرر خواهند شد. از روز اولی که ثبت نام کردم نکته‌ای را عرض کردم؛ ما موظف هستیم به عنوان جریان انقلاب حتماً اخلاق را رعایت کنیم، حتماً تلاش کنیم شأن انسان‌ها حفظ شود. اما اگر کسی بداخلاقی را شروع کرد نتیجه بد خواهد گرفت.
منتظریان با اعلام لیست اموال خود در میان مردم تشریح کرد: در زمینه پویش شفافیت مالی، همه کاندیداها اموال و امکانات خود را و بودجه خود را اعلام کنند. بنده صاحب دو خانه کلنگی در یاسوج هستم. یک قطعه زمین 250 متری در یاسوج هستم. 3 فرزند پسر، و 2 دختر دارم و دو خودروی پژو و سمند دارم. چهل سال دارم کار می‌کنیم، از زندگی راضی هستیم و شرایط خوبی داریم. از بقیه کاندیداها هم درخواستم این است که اموال خود را شفاف سازی کنند.
وی در انتها گفت: تمام مردم بویراحمد علیا و سفلی در قلب ما جای دارند. کاری نکنیم وقتی رفتیم در مجلس، بعداً بخواهیم هزینه 4 سال را طی ده سال بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

لوداب
Iran, Islamic Republic of
احسن به اقای منتظریان قصد اینکه بهش رای بدادم نداستم ولی حتما اینکار میکنم
Iran, Islamic Republic of
هفت طبقه سرجوانمردان مال کیه بهش بگو
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ...تو از هیچی خبر نداری...برو تحقیق کن بعد حرف بزن.....صاخب اونجا ...شخص دیگه ای هست که صلاح نیست اسمش گفته بشه...
نسترن
Iran, Islamic Republic of
درود خدا یر بصریت حضرتعالی
چهره نورانی و حرفهای تاثیر گذاری دارند
Iran, Islamic Republic of
دو خانه کلنگی دو ماشین تعداد کمی ماشین ماشااله ماشااله
بنده هم صاحب یک موبایل سامسونگم
سی ساله مجرد از یاسوج
بویراخمد
Iran, Islamic Republic of
این و بدون که آقای منتظریان اولین انسان یه که تو استان از بین نماینده ها اموالش،رو اعلام می کنه،این نشان از شخصیت والای ایشان داره
م
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب منتطریان ببین گرفتار اعلام اجماع برای آقای فرخان نشوی
بعصی به راحتی آبروی دیگران را پل می کننــــــد
اصولگرا جوان
Iran, Islamic Republic of
همه نامزدها به حرمت خون پاك سردار رشيد اسلام برنامه هاشون تعطيل كردند انوقت شوراي به اصطلاح اصولگرا جلسه انتخاباتي راه مي اندازين و.....برادران به كجا چنين شتابان....من جوان كه واقعا ازتون ناميد شدم
دنا
Iran, Islamic Republic of
در حالی که دل هر انسان آزاده ای در این کره خاکی از حرکت فجیع تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بشدت به درد آمده است و مقام عظمای ولایت سه روز عزای عمومی اعلام کرده اند، متاسفانه در شهر یاسوج اقدام به میتینگ سیاسی در این روز پر از درد و عزا نموده اند،
دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان شما و نیروهایتان ناسیونالیستی عمل کردید چند نفر از بچه های دنا و سفلی مشغولند چرا در نظر نداشتید چرا سیستمهاب ما از سپیدار و دشتروم پر باشد یا تنگسرخ ولی بچه های سفلی انگشت شمار؟
Iran, Islamic Republic of
ازت می خوام معنی همین ناسیو نالیستی،رو توضیح بدی بعد ...حرف بزن
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ا از اردوگاه نیروی به شروع شد در این روز شهادت قاسم سلیمانی

شهدا شرمنده ایم که منافع سیاسی اینجور در این روز عزا و نارحتی دنبتل نعرفی کاندید هستن
الهی
United States
احسنت به حاج منتظربانِ با اخلاق و متدین...کاندیداها نباید بداخلاقی کنند.
سعيد
Iran, Islamic Republic of
به اميد پيروزي
سعيد
Iran, Islamic Republic of
به اميد پيروزي
سعيد
Iran, Islamic Republic of
به اميد پيروزي
برزگر
Iran, Islamic Republic of
اگر این جلسه را اصلاح طلبان بیچاره گرفته بودن
همه را هدایت خواه محکوم به میکرد
حالا انقلابیون مشخص شدند جنابان نیروهای انقلابی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسنت.... واقعا من به عنوان اصلاح طلب امروز حتی نتونستم درس بخونم با این که امتحان سختی داشتم ولی شما ها چطور تونسید جلسه تشکیل دهید مرحبا به هدایت خواه انقلابی
برزگرمنش
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برعکس این جلسه به عشق شهدا و امام شهدا و اصول و اعتقاداتی ایست که مالک اشتر اقا حاج قاسم و همه شهدا در امتداد عاشورای حسینی ع خون خودشان را اهدا کردنند پس موضوع را به نفع خودتان تحلیل و تفسیر نکنید
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظری از سوابق اجرایی بفرما چی ازخودت داری

کدام حرکتت باعث ایجاد اشتغال عمومی در سطح دوشهرستان شده است؟؟؟؟؟
لوداب
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرماییدروشنفکرچه داره...چه برنامه ای؟
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چه برنامه ای داره فقط میدونم داره قبول میشه
Iran, Islamic Republic of
تَو لودابي نيستي جسارت وشهامت داشته باش با هويت خودتت ابراز نظر كن برادر عزيز،مطمئنم كه لوداب فقط اسمش شنيدي
امید مردم
Iran, Islamic Republic of
اینو بهش میگن نیرو
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان حتما اون 5 طبقه مال منه چرا تو سرمایت هم بالاتره...وا ی
ده برافتاب
Iran, Islamic Republic of
شماگفتین مردم هم باورکردند دارایی شما را،ضمنا شما که این قدرازهدایت خواه تعریف وتمجیدمی کنی اگاه باش تیم شما مسعودحسینی استاندارسابق بودکه استانداری بودکه استان به خودش دیده وهدایتدخواه هم وکیل دولت وجریان احمدی نزادبوده ،خلیفه خلقی پورهم جمعا دویست رای نداره خودشخص جنابعالی هم هیچ رزومه اجرایی وتوان مدیریتی نداری ،تیم شما نه به فکرمردم حوزه انتخابیه می باشد نه محبوبیتی بین مردم دارید ودرواقع همه مشکلات کنونی این مملکت ریشه درتفکرات دارد ،انصافا نقطه قوت جنابعالی وتیم شماچی می باشد ،دربهترین وطلایی ترین دوران عمراین انقلاب مسعودحسینی استانداروجنابعالی معاونت سیاسی استانداری وستارهدایت خواه نماینده مجلس بودتنها خاطری که مردم ازشما وهمفکرانتان دارند برگشت بودجه استان بودوفضای استان بوده چطوردراون شرایط هیج روزمه قابل دفاعی ندارید به یاری خدا وبینش مردم فهیم استان این نویدرابه شما می دم کمترازده هزاررای می اوری ،،،سایت کبنا خداوکیلی مدیونی اگه این نظریه راپاک کنی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ...اول فکر نکنم شما کلا ده برافتاد رو بلد باشی.. ..دوم اینکه تخریب وظیفه شما نیست.. .سوم ...این آقایونی،که شما اسمشون،رو اوردی هر کدوم انسانهای بزرگیند، پیشنهاد میدم یکم اطلاعات عمومی خودت رو بروز کن،،چهارم ،،شما را چه به سیاست ....حرفهای خودت رو خودت هم باور ندار ی ....اگه ازت بخواند ثابت کنی می تونی ثابت کنی....؟حال منتظریان بهترین گزینه می باشد...
دهروز
Iran, Islamic Republic of
جامعه امسال تو را نمی پذیره
جوادی
Iran, Islamic Republic of
اقای منتظریان چندتا رای میاری؟کجا رای داری؟. به چه امیدی امدی؟ می خوای پز بدی بگی پشتم پره؟
والا قسم اگر بخواهی رای مردم . زیر سوال میری
وجدان
Iran, Islamic Republic of
شهادت داشتیم.برای مردم که هنوز هنوز هست.دنبال افرادی چون هدایت خواه پناهی خلقی پور حسینی هستید.
امروز به جای شیون وزاری برای سردار جهان سپهبد قاسم سلیمانی
رفتید تو حسینیه جلسه سیاسی گرفتید.
چ بلای گرفتار شدین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیر فرافکنی نکنید این جلسه دو روز قبل اعلام شده بود ومزین به مراسم این سردار هم شد وبا سنگ تمام هم برگزار شد
علی
Iran, Islamic Republic of
این جلسه جلسه عزا وسینه زنی برای سردار بود
Iran, Islamic Republic of
با عکس ها و متن سخنرانی ها مشخص شد چقدر داغدار سردار بودید،
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
روزی پرده ها کنار خواهند رفت ....... بر همگان اشکار خواهد شد
شما همه خواسته یا ناخواسته در یک جبهه قرار گرفته اید تا روشنفکر را زمین بزنید. البته توانش را ندارید چون هیچ قدرتی از قدرت خدا بالاتر نیست.
حاج روشنفکر نماد پاک دستی و صداقت است
پر اشکفت
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم حتی یه عده راه انتقاد رو هم بلد نیستند...یعنی چیزی ندارند که بگویند....حاج منتظریان لیست اموال خودش رو معرفی کرد حالا بقیه کاندیدها هم بی اند....معرفی کنند ..
Iran, Islamic Republic of
چون خیال کرده مردم. هتل آپارتمان
Iran, Islamic Republic of
خوب امار بقیه رو هم داری بگی ...به بهشون بگو بی اند اعلام کنند ............حاج منتظریان قدر تی ...نوین در بویر احمد ودنا
ایل بزرگ جلیل
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ...کار آقای منتظریان درست بود ...بقیه هم بی اند...اموالشون رو معرفی کنند.....احسنت آقای منتظریان،
آخ و بختم
Iran, Islamic Republic of
ایل بزرگ ... الاخر نداره هی کهره و بره ایکشه و به به و چه چه اون موقع میخوان ... نام برا تونل بزارن
شهرک ولایت
Iran, Islamic Republic of
کلا اندک شماری هستند که طرفدار هیچ کس نیستند ...وفقط می خواند بقیه رو دلسرد کنند ...خواهشلا متن ها رو به زبان فارسی باشه.. .فکر نکنم کسی بدونه چی نوشتی.. .چه بخواین چه نخوایین،حاج نادر منتظریان کاندید اصلح این دوره می باشه
Iran, Islamic Republic of
کاندید اصلح هدایتخواه و حسینی و خلقی پور هست نه مردم
Iran, Islamic Republic of
بداخلاقی مگه این نیست تو این عزای محشر استفاده تبلیغاتی کردن .یادتون باشه مردم خوب میفهمن وسلام
جواد
Iran, Islamic Republic of
برادر ضمن احترام به جریان اصولگرایی
بنده چهل سال در این جریان بوده ام ولی بخاطرخودرایی عده ای از این جریان جدا شدم الات به اصلاحات رای می دهم
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما رای آور نیستید
منتظری
Iran, Islamic Republic of
بیش از 15000هزار رای دارن ایزد پناه هم 12000 بهرامی 20000 و زارع 25000 ب. راه روشن است چون فکرش رانکردین پس بتاز روشنفکر
زهرا
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می دم که این آمار رو داشته باش تا روز اخر، ببینم اون موقع چی می گی
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما رای آور نیستید
صداقت
Iran, Islamic Republic of
اون ساختمان پنج طبقه در معاد که اجاره به خوابگاه دختران را فراموش کردی بگی,,,
ولایت مدار واقعی
Iran, Islamic Republic of
خیابون جوانمردان داره . هم غریب پور برده شرکت هلدینگ.اخی بنده خدا
باران
Iran, Islamic Republic of
حالا ...که منتظریان داره ...یه چیزایی به بقیه یاد می ده حسودیتون،گرفته
لوداب
Iran, Islamic Republic of
باسلام..خواهشا کمتر تهمت بزنید.بنده توجلسه بودم..همش مداحی ونوحه سرایی برا سرداربود...صحبتهای دکتر هم همش پیرامون مکتب سرداربود...دکترهدایت خواه هم خدایی داردلطفا به فکراخرت باشید
Iran, Islamic Republic of
فقط توجیه ، برادر مگه دیگران جلسه نداشتن؟ ،همه به حرمت سردار شهید کاری انجام ندادند ولی
......، فقط به این فکر کن که اگر دیگران چنین کاری رو انجام داده بودند واکنشت چی بود
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
اون موقع ...که خیلیا،خواب بودند ...حاج منتظریان بیدار بود ،،،به فکر تشکیل یه مراسم برا ی سردار شهید قاسم سلیمانی افتاد،
Iran, Islamic Republic of
بقیه خواب بودند ...وقتی بیدار شدند ....که وقت برا برگزاری مراسم نداشتند، این حرفها
تنگ سرخ
Iran, Islamic Republic of
خوب اونا ...به فکر شون نرسید،
متعجب
Iran, Islamic Republic of
باید از خانواده شهدا در روزی که اشک بچه های ایرانی سراریز بود دوستان به اصطلاح اصولگرا برای کسب صندلی دیگران می پردازند شرمم شد
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز جناب آقای هدایت خواه بقیه کاندیدها هم نیروی انقلابی هستند و تازه یه قدم از شما جلوتر هستند چون بعضی از انان در این راه شهید داده اند
سرخمزون
Iran, Islamic Republic of
هتل چهارطبقه چهار راه مال کیه؟!!
Iran, Islamic Republic of
مال قمره
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
واقع لا...دلمان به حال خیل یا می سوزد که هیچ اطلاعی از نقد و ندارند فقط حرف می زنند ...از همتون خواهش دارم سوالاتتون،،رو یه جوری مطرح کنید که قابل پاسخ باشه،سطح اطلاعات عمومی خودتون رو بالا ببرید ...بد سوالاتتون پاسخ داده خواهد شد...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام به روح بلند سردار دلها حاج قاسم سلیمانی وناراحتم از اینکه در روز شهادتت تو نه جونی تو میتینگ انتخاباتی برگزار می کنند و اعلام ملک و اکوال میکنند من به عنوان یک فرهنگی از عموم مردم شریف و عزادار یاسوج عذر خواهی میکنم و ظاهر و باطن افراد را بشناسید .منم یک بسیجی و اصول گرا هستم اما خجالت میکشم که بگویم یک اصولگرا هستم .
سینا
Iran, Islamic Republic of
فکر و تفکر شما فقط از روی حسادته ...بعد فکر نکنم شما فرهنگی باشین ...چون یه فرهنگی هیچ وقت دنبال حاشیه درست کردن برا دیگران نیست...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی روز چله نشینی و از زانو افتادن نیست بلکه روز یا علی گفتن و برخاستن و تلاش برای ساختن جامعه ی انقلابی و اسلام محمدی آنچنان که خواست شهید سلیمانی و دیگر شهدای انقلاب است. پس دست به زانو گرفته و برخیزید. الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
اگر این میتبنگ سیاسی را دیگران انجام داده بودند باز همین حرف رو می زدی ؟؟؟!!! میتینگ سیاسی خود رو با آوردن مداح و یک بنر از شهید عزیزمان نمی توانید رنگ دیگر ببخشید و دیگر شعار بسه
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
ک جمع کنیت
مردم و گرسنگی دارند میمیرن شما دارید میگید بالا و پایین.
حسن صالح حمیدزیچ
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که در روز شهادت سردار بزرگ اسلام، دوستان در پی برگزاری جلسات انتخاباتی و منافع خودشون هستن
Iran, Islamic Republic of
اینکه انقلاب و جریان انقلاب را به هدایت خواه و دار و دسته اش محدود می کنید نتایجی دارد:
1. در صورت مردود شدن این جریان توسط مردم بنا به هر دلیلی مقبولیت را زیر سوال می برید.
2.در صورت قبولی و عدم کارایی و افتخار به وکیل دوله بودن ( اشاره به زمان حاج محمود احمدی نژاد) باز هم انقلاب و جریان انقلاب را زیر سوال می برید.
بهتر نیست در چهارچوب جمهوریت نگاه های متفاوت و جریانات مختلفی که می توانند به مردم و کشور و انقلاب خدمت کنند به رسمیت بشناسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دوخونه تویاسوج که یعنی ملیاردر . روشنفکر که اجاره نشینه چه وش کنیم خونه نداره میشه یکی از خونه هات را بهش بدی
داوود
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ...غلط املایی...متن خودت رو اصلاح کن...بعدش کسی رو تخریب کن...
Iran, Islamic Republic of
می خوای آدرس خونش و بهت بدم....‌فکر کنم یکیشو برا انتخابات ۴سال قبل فروخت....
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر . جناب منتظریان //
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم این برج هفت طبقه هتل آپارتمانی سرکوچه جوانمردان بادرآمد پانص میلیون تومانی
لوداب
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ...برو تحقیق کن بعد حرف بزن...
Iran, Islamic Republic of
سما که اینو می گی ....پس لطف کن مال بقیه کاندیدها را هم مطرح کن...هیچ وقت تو زندگیت کسی رو تخریب نکن...بدون هیچ گونه مستندی ....شما می تونی ثابت کنی این مال منتظریان...هست
علی
Iran, Islamic Republic of
پدیده انتخابات کسی نیست جز دکتر شاپور
زهرا
Iran, Islamic Republic of
چه خوب گفت دکتر شاپور رمضانی که مجلسی که تو فساد شریکه باید به توپ بسته بشه
Iran, Islamic Republic of
میگذاشتید لااقل بعد از دفن سردارشهیدمان جلسه می گرفتید اگر دیگران این کار را میکردند چطور برخورد میکردید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1