کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

جناب «وکیلی» بویراحمد و دنا شما را نمی‌خواهد، بر گردید

فرشاد حسن شاهی

3 دی 1398 ساعت 1:21

شما فرمودین حاضرم زیلایی را با تهران عوض کنم اما شرطش حضور نخبگان است. من از شما می‌پرسم چهار سال در مجلس به چه کاری مشغول بودید، چرا روزه سکوت گرفته بوده‌اید، چرا یک بار صدای محرومیت‌های مردم ایران همانند زیلایی نبودین، اصلاً آیا زیلایی را بلد هستید، جناب وکیلی شما آزمون خود را پس داده‌اید در این چهار سال. مردم‌بویراحمد ودنا شما را نمی‌خواهند برگردید.


متن ارسالی؛ بیش از یک هفته از برنامه‌ای که قرار بود به عنوان یک برنامه دانشجویی برگزار شود ولی تبدیل به متینگ‌ انتخاباتی دکتر وکیلی شد، می‌گذرد. ‌
بعد از آرام شدن فضای رسانه‌ها چه مخالف چه منتقد چه حامی دکتر وکیلی؛ قصد دارم به عنوان یک دانشجو با جناب وکیلی صحبتی داشته باشم.
چون رسالت اصلی دانشجو آگاهی بخشی به جامعه است.
شاید بیشترین چیزی که به عنوان یک دانشجو باعث آزارم شد. خفه شدن صدای دانشجو در سالن جرجانی توسط جناب وکیلی و حلقه‌های اطراف آن بود. که آن صندلی‌هایی که نشستن دانشجو بر روی انها جز حقوق اولیه آنها در سالن جرجانی بود را اشغال کردند.
البته یک هفته قبل از روز برنامه پیاده نظام‌ها و آنهایی که منافعی به آنها رسیده است به عنوان مبلغ برنامه در شبکه‌های اجتماعی در حال رایزنی افراد برای حضور در برنامه بودند.
ایا تکمیل یک سالن شاید پانصد نفره توسط نزدیکان اقای وکیلی واقایانی که به ان ها منافعی رسیده را می توان‌از ان به عنوان استقبال  نام‌برد. این چنین واکنشی از سوی دوستان اقای وکیلی توهین‌به شعور مخاطبان است که از استقبال خودجوش حرف می‌زنند (این استقبال خودجوش نبود دورهمی هماهنگ شده‌ی حلقه‌های نزدیک به وی بود. و تعدادی که آمده بودند سخنان وکیلی را بشنوند نه به عنوان حامی ایشان) آقای وکیلی باور کنید هر شخصی در بویراحمد توان این را دارد که سالن جرجانی را توسط اقوام و دو ستان خود تکمیل کند.
 جناب وکیلی رفتار امثال شماها باعث شده است بزرگترین سرمایه اجتماعی جریان اصلاح طلبی (مردم) از این جریان فاصله بگیرند.
جناب وکیلی کاش ذره‌ای از پروانه سلحشورها یاد می‌گرفتی صدای مردم‌باشید.
کاش فقط یک بار همانند بهرام پارسایی‌ها در مجلس ظاهر می‌شدید.
کاش برای اصلاح طلبان یک سلحشور، صادقی یا پارسایی بودید.
شما مردود شدید در آزمون اصلاح طلبی لیست امید البته از شما گلایه نیست چون شاید هیچ گاه از جنس اصلاح طلبان نبودید یا هیچ گاه متعلق به اردوگاه اصلاح طلبان نبودید.
جناب وکیلی شاید شما شایستگی صندلی سبز بهارستان را در هیچ حوزه‌ای نداشته باشید. مجلس جای قانون گذاری و نظارت است راه را اشتباه رفته‌اید.
 مجلس جای کسانی است که باید صدای مردم‌باشند شماها نشان دادید شایسته وکیل مردم‌بودن نیستید چون رسالت خود را فراموش کردید، جناب وکیلی شما وکیل خانواده خود بودید. باید پاسخ گو باشید در این چهار سال از عملکرد خود بگوئید.
جناب وکیلی شما فرمودین انچنان شهره‌ام در دفاع از زاگرس ودر دفاع از زاگرس از هیچ کس اجازه نگرفته‌ام و نمی‌گیرم. تضاد در سخن و عمل شما کاملاً آشکار است. مگر فرزندان پرواز ناتمام دنا فرزند زاگرس نبودند پس چرا در حادثه سقوط هواپیما سکوت کردید سکوت شما کم لطفی به فرزندان‌زاگرس بود.
جناب وکیلی حضور شما در بویراحمد فقط دوباره زخم‌های خانواده‌های جانباختگان را زنده کرد.
چرا که شما که در شعار خود را فرزند زاگرس صدا می‌زنید در عمل در آن حادثه کنار مردم داغدیده نبودید راه خود را جدا کردیدآقای وکیلی مردم ما حافظه خوبی دارند.
جناب وکیلی شما گلایه داشتین از این که بیست تشکل دانشجویی از شما دعوت کرده که به جز دانشگاه علوم پزشکی استان بقیه یا بسیج دانشجویی یا انجمن مستقل اسلامی بوده‌اند آری جناب وکیلی عملکرد شما در این چهار سال باعث شده است که تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور همانند دیگر اصلاح طلبان متوجه شوند که از جنس اصلاح طلبان‌نیستید چون‌شما از نردبان اصلاحات بالا رفتید  شبکه افقخوب شماها را می‌شناسد. جناب وکیلی ما اصلاح طلبان فراموش نکرده‌ایم که روزی دولت احمدی نژاد در کنار کیهان از ابتکار شما تجلیل شد.
شما فرمودین حاضرم زیلایی را با تهران عوض کنم اما شرطش حضور نخبگان است. من از شما می‌پرسم چهار سال در مجلس به چه کاری مشغول بودید، چرا روزه سکوت گرفته بوده‌اید، چرا یک بار صدای محرومیت‌های مردم ایران همانند زیلایی نبودین، اصلاً آیا زیلایی را بلد هستید، جناب وکیلی شما آزمون خود را پس داده‌اید در این چهار سال. مردم‌بویراحمد ودنا شما را نمی‌خواهند برگردید.
جناب وکیلی شما یک شخصیت سیاسی خوب نیستید، سیاست را کنار بگذارید هرچند در میدان سیاست برای بعضی‌ها بازار خوبی برای تجارت است.  سیاست را برای همیشه کنار بگذارید شما مرد این میدان نیستید.
------------------------------
فرشاد حسن شاهی


کد مطلب: 415845

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415845/جناب-وکیلی-بویراحمد-دنا-نمی-خواهد-گردید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1