تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۱۵۲۵۳
همه سخنان موحد در پاسخ به خبرنگاران در فرمانداری کهگیلویه؛

مسیر را برای جوانان کهگیلویه هموار می‌کنم/1130 روستا را بدون امکانات تحویل گرفتم/در یک سال 27 مدرسه احداث کردم/الان یک مدرسه احداث شود ببینید رسانه ها چه می کنند؟/کارخانه سیمان و پتروشیمی در زمان کی کلنگ زنی شد

۲۱
۳
مسیر را برای جوانان کهگیلویه هموار می‌کنم/1130 روستا را بدون امکانات تحویل گرفتم/در یک سال 27 مدرسه احداث کردم/الان یک مدرسه احداث شود ببینید رسانه ها چه می کنند؟/کارخانه سیمان و پتروشیمی در زمان کی کلنگ زنی شد
کبنا ؛
سید محمد موحد صبح امروز (پنجشنبه 14 آذر ماه 98) با حضور در فرمانداری کهگیلویه به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شد.
موحد در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: سید محمد موحد نام آشنای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد براساس تکلیف و وظیفه‌ای که احساس کردم در این عرصه بسیار سنگین برای ادامه خدمت رسانی به مردم عزیز و ارزشمندم ورود کردم، تکلیفی از این ارزشمندتر از خدمت به خلق نمی‌بینم.
در صورت تأیید چه برنامه‌هایی دارید؟ ما به لطف قوه الهی تأیید هستیم، و مشکلی نداریم، همیشه انسانی بودیم قانون مدار و تابع قانون و مقررات، الان هم تابع همان شیوه هستیم.
ما این امتحان را پس دادیم، هم در عرصه قبولی و هم در عرصه‌ای که مردم انتخاب نکردند. در عرصه خدمتگذاری ما 16 سال افتخارمان این بود که به عنوان خدمتگذار ایفای نقش کنیم و در ادامه هم همین مسیر را ادامه دادیم، به هر حال ملاک این نیست که اگر مردم رأی ندادند از مردم فاصله گرفته شود، دیدید از روز اول انتخابات لحظهٔ مردم را رها نکردیم و در محضرشان بودیم.
شعار شما برای حضور در انتخابات چی هست برنامه‌تان برای توسعه؟ عزت، اقتدار، وحدت، همدلی و توسعه همه جانبه است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا پاسخ داد و اظهار کرد: اگر خداوند منان مدد فرماید و مردم هم این لطف را در حق بنده کنند و این بار سنگین را واگذار کنند. اولویت اول من برای حل مشکل نسل جوان است. نسلی که به هر حال امروز همه امیدها و آرزوهای ما رشد و ارتقاء این عزیزان در ابعاد مختلف است.
وی افزود: توسعه، ابعاد مختلف دارد و باید به سمتی برویم که با وحدت، همدلی و همراهی همه گروه ها و مردم این مسائل را کنار بگذاریم و دست به دست هم برای حل مشکلات مردم و شهر و دیارمان تلاش کنیم.
موحد در پاسخ به این سئوال که گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب مطرح شد و تاکید بر حضور جوانان و جوانگرایی آیا بهتر نبود که شما یک جوان را معرفی و تجربیات خود را در اختیار او می‌گذاشتید تا اینکه خود وارد صحنه شوید؟، اظهار کرد: سئوال بسیار خوبی است. من خیلی مشتاق بودم که این مطلب را جواب بدهم. قطعاً من خودم را موظف می دانم به تبعیت از مقام معظم رهبری، مخصوصا در این گام دوم انقلاب. ولی ببینید. لا اله، الا الله ان را هم ببیند. بعضی لا اله آن را می گویند اما الا الله آن را نه. مجلس جای تدبیر، اقتدار و تجربه است. ما هم موافق هستیم که در چنین مسیرهایی جوانان بیایند وارد شوند و ما می خواهیم مسیر را برای آنها هموار کنیم. اما ما معتقدیم اگر قرار شد برای گام دوم انقلاب توجه شود همه ابعاد آن مورد توجه قرار بگیرد. مقام معظم رهبری نفرمود که اگر کسی توانمند و قدرتمند و تجربه داشت، خودش را وارد میدان نکند. این منافاتی ندارد. رهبر معظم انقلاب در آخرین فرمایش شان فرمودند هر کس توان دارند وارد این عرصه شوند. بنده هم توان ان را دارم.
موحد در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنا، مبنی براینکه «خیلی از طرفداران و منتقدان شما معتقدند شما فرد توانمندی در سیاست هستید ولی بیشتر افراد معتقدند شما تمرکزتان را روی حل مسائل شخصی افراد حوزه انتخابیه، و کمترین فعالیت را در توسعه کهگیلویه داشتید، نظر شما چیست؟ کسانی که این فرمایش را دارند باید توجه کنند وقتی نکته‌ای مطرح می‌کنند همه ابعاد ان را در نظر بگیرند، کسانی که می گویند در 16 سال چه شده. من سوالی دارم. بفرمایند چقدر اطلاعات از حوزه کهگیلویه دارند؟ کهگیلویه زمانی که به من تحویل داده شد چه وضعیتی داشت؟ بگویند کهگیلویه چند روستا دارد؟ 1130 روستا را بنده بدون برق و آب و جاده و زیرساخت و فاقد همه امکانات تحویل گرفتم.
 روزی که رفتم جایی نبود که در زیرساخت محروم باشد، خوب این کار شخصی است؟ بله. روزی که من دادستان انقلاب بودم هم این ارتباط را که اسمش را می‌گذارند کار شخصی، با مردم داشتم، بله بنده این منطق را از اباعبداله الحسین گرفتم، آیه شریفه‌ای می‌فرماید: حوائج مردم به سوی شما، نعمت خداست، این مکتب ماست، مرام ما و دیگاه ما است. ما از حوزه قضا وارد حوزه تقنین شویم و توانستیم چهره شهر را به تمام معنا عوض کنیم، عزیزان که انتقاد می‌کنند اطلاع دارند در روزی که بنده کهگیلویه موجود را تحویل گرفتم یک تخت بیمارستانی وجود داشت؟ وقتی رفتم ببینند تخت‌های بیمارستانی را. یک دانشگاه وجود داشت؟ وقتی رفتم ببینند دانشگاه‌هایی که در دوره بنده بنیانگذارش بودم. یک فضای آموزشی روزی که از این کوه عبور کردم، یک فضای اموزشی در دبیرستان وجود نداشت.
اولین اقدام بنده این بود که توانستم در یک سفر از بنیاد مستضعفان، خارج از بودجه دولت و بودجه معمول، یک دبیرستان در قلعه رئیسی، یکی در دیشموک، در قلعه دختر احداث کنم تا بچه‌هایی که آن موقع دبیرستانی بودند، وقتی می‌رفتند دهدشت ازشان می‌پرسیدند چطور است که شما امسال در دهدشت نیستید، و پاسخ می‌شنیدند که مگر نمی‌دانی فلانی آمد و برای ما دبیرستان احداث کرد. من وقتی وارد کهگیلویه شدم اکثر مسیرها را پیاده می‌رفتم، همین تنگ پیرزادی که در سرفاریاب که بخش نبود و توانستم با همکاری عزیزان احداث کنیم، عبور ازش با اولین باران غیرممکن بود، نمی‌خواهم وقت عزیزان را بگیرم، اگر بخواهم بگویم، مثنوی هزار من هست، این پتروشیمی که شعارش داده می‌شود موافقتش را بنده گرفتم مستنداتش موجود است، کلنگ زنی‌اش را من انجام دادم، زمینش را من از مردم خریداری کردم، دیوارکشی‌اش در آن دوران انجام شده.
این کارخانه سیمانی که متروکه شده، در زمان کی بوده تا به این مرحله رسیده. این جاده پاتاوه به دهدشت که مطرح می‌شود، موافقت آینه پروژه‌اش به قرارگاه واگذار شود، سه وزیر، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصادف وزیر راه و... باید موافقت می‌کردند که بدون ترک تشریفات واگذار شود، کی این موافقت نامه را صورت داد؟ و توانست کارشناسان را به این منطقه بیاورد و منطقه را عملاً به انها نشان بدهد. شما ببینید الان یک مدرسه‌ در جایی احداث شود شما ببینید رسانه‌ها چه می‌کنند؟ من در یک سال 27 مدرسه دولتی و خیرساز در این مناطق احداث کردم، در کنار این کارهای کلان و مهم، کارهای مردم را هم به عنوان کار شخصی انجام می‌دادم، بنده افتخار می‌کنم. ما هم در استان و حوزه کهگیلویه هستیم، که آثاری از کهگیلویه را در آنجا بروز نداده باشم.
بنده وقتی همشهری‌ام می‌رفت در مرودشت استخدام بشود یا در جهرم، می‌گفتند شما همانی هستید که موحد سفارشت را کرد؟ که نماینده آن شهرستان می‌آمد و می‌گفت حداقل حرمت من را نگه می‌داشتید. من افتخار می‌کنم به این کارها. این‌ها کارهایی است که، همه توقعاتشان کارهای شخصی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
خوش اومدی سناتور..بله دود از کنده بلند میشه
جوان دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
شانزده سال برای جوانان چه کاری انجام دادی
م
Iran, Islamic Republic of
آزموده را آزمودن خطا است.لطف بفرمایید چرا ان چهار دور گذشته هیچ فقط به فک جوانان سر کوه راک بودی .حتما من این مدت هم جوان بیکار درست کردند.بذار حداقل یه چوپانی گیرشون بیاد.
ن
Iran, Islamic Republic of
چرا تابلوی کارخانه سیمان کهگیلویه در یاسوج نصب شده است.چرا بالادست سد مارون ما حق برداشت اب را نداریم.بازهم کار شخصی.باز هم رو زدن در دادگاه باز هم نشر آسیب های اجتماعی
ح
Iran, Islamic Republic of
دیدگاه شما با آقای رئیسی خیلی فاصله دارد/شعار اقای رئسی عدالت و برخورد با خاطیان
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال
چ
Iran, Islamic Republic of
بدترین خبر ممکن برای کهگیلویه بزرگ.
ق
Iran, Islamic Republic of
فقط برای خودت امدی مردم باهوشند .
ق
Iran, Islamic Republic of
تو همیشه ازحس خودبرتربینی ومکانیسم فرافکنی استفاده میکنی.
ل
Iran, Islamic Republic of
تو خودتی و با بیست سال گذشته تفاوتی نداری.
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد ریش سفید خوبی هستی اما متاسفانه نماینده خوبی نبودی و امتحانتو پس دادی اما چون کسی نیست نماینده فعلی هم فقط وعده میداد و زود دستش رو شد الان جنگ پول و تجربه ریش سفیدی هست و اصلاح طلبان هم اتحاد ندارند. دلیلش هم لج بازی و کینه لاهوتی هست زمینه برا قبول جنابعالی فراهم هست
احسانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سناتور بزرگ با تمام وجود بهت افتخار می کنیم] عزت کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت👌🌺
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
موحد 100در صد پیروز انتخابات است و مجد و عزت و عظمت را به کهگیلویه بر می گرداند
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
موحد قطعا پیروز انتخابات است، حتی اگر پول بین مردم توزیع شود. مردم همه خودجوش موحد را می خواهند
مدرس
Iran, Islamic Republic of
واقعا 4 دوره نماینده بودی چه رزومه ای داری ؟
کدوم فکر توسعه؟
واقعا نمایندگی مجلس چقدر سود و مزایا داره .شما اگه برنامه ای داشتید تو همون چند دوره انجام میدادید. کهگیلویه هیچ وقت ی نماینده خوبی نداشت.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
۱۰۰%انتخابی انشالله پیروز بشی وبداد جوونا برسی سناتور
دهدشت...
Iran, Islamic Republic of
داخل ۱۶ سال ۱۶ مدرسه زدی واقعا شاهکار کردی.بابا تو فقط اومدی شکست دوره قبل جبران کنی اصلا واسه مردم نیومدی فقط قصدت از اومدن اینه شکست جبران کنی وگرنه اگه میخواستی کاری کنی همون ۱۶ سال میکردی.میگی زمین پتروشیمی رو خربدی مکه با پول خودت خریدی که اینجوری میگی.جان خودت کنار بکش که انشالله شکست بخوری و کلا بری که بری
ف
Iran, Islamic Republic of
موحد فقط کارهای شخصی برای تمام ایرانیان انجام میدهد .در تهران هم نفوذ داشته.اما برای توسعه کاری نکرده
حجت
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به نقد خوانندگان باید عرض کنم انهایی که میگویند دران چهاردوره چه کاری انجام گرفته احتمالا اطلاعات لازم وامارها و ..... را اصلا ندارند یا مطالعه هم نکردند وگرنه کلی گویی و فرافکنی کار راحتی است من جز حوزه انتخابیه کهگیلویه نیستم ولی جناب موحد معولا به خدمات وپیگیری کار مردم معروف است تا یک نماینده فعال درامرقانون گزاری/ امیدوارم ایشون به مجلس بروند ا لااقل بتونه برای ما بویراحمدی ها کاری کند
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
قطعا در شرایط فعلی شهرستان، کسی باید انتخاب شود که با واژه های پروژه عمرانی، زیرساخت و توسعه همه جانبه بخوبی اشنایی داشته باشد و بتواند با پیگیری این امور عام المنفعه و اساسی مورد نیاز کهگیلویه بزرگ، به رشد و شکوفایی ان کمک بکند و در بین این کاندیدا کسی را شایسته تر از حاج هاشمی نمیبینم.....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1