کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبرهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد:

واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان / کسب مقام هفتم هندبال بانوان نفت گچساران

8 آذر 1398 ساعت 21:41

در چارچوب هفته  پنجم دور رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان کشور،  دیدار 2 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران  و اشتاد سازه مشهد برگزار شد که در این مصاف تیم هندبال نفت و گاز گچساران مغلوب حریف خود شد.


در مرحله دوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو قهرمانی باشگاه‌های کشور، واترپلو نفت وگاز گچساران نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان دور دوم لیگ برتر کشور شد
واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان دور دوم لیگ برتر کشور شد

مرحله دوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو قهرمانی باشگاه‌های کشور در 2 گروه A ,B  در روزهای پنج شنبه و جمعه 7 و 8 آذرماه  برگزار شد.
براساس این گزارش،  لیگ برتر واترپلو امسال با حضور ۸ تیم در 2 گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه 2تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
 در گروه A این دوره از مسابقات تیم‌های  پرسپولیس، دانشگاه آزاداسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا هم‌گروه هستند.
همچنین تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در گروه Bبا تیم‌های پیشگامان‌کویر یزد، نفت امیدیه، و رعدپدافند هم‌گروه است.
مرحله دوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور به میزبانی پیشگامان یزد در استخر عدالت برگزار شد که در این دیدار تیم واترپلوی بزرگسالان نفت و گاز گچساران در مرحله دوم این رقابت ها  با کسب 2 پیروزی و یک شکست وبا کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین  این گروه شد.
 در این دوره از رقابت ها تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در مقابل رعد پدافند با کسب نتیجه 19 بر 4، در مقابل پیشگامان یزد با کسب 10 بر 9 به پیروزی و در مقابل نفت امید با کسب نتیجه 14 بر 13 شکست خورد.
در پایان این پیکارها بعد گچساران تیم‌های نفت امیدیه با کسب 8 امتیاز و رعد پدافند تهران با ۶ امتیاز  و پیشگامان یزد بدون امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم، سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.   
در گروه A تیم پرسپولیس با کسب نتیجه 12 امتیاز صدرنشین جدول و تیم نفت و گاز گچساران با کسب 10 امتیاز نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.
مرحله سوم این رقابت‌ها  در 5 و 6 دی ماه به میزبانی نفت امیدیه برگزار می‌شود.

کسب مقام هفتم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر

تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در دوره رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال کشور مقام هفتم را کسب کردند.

کسب مقام هفتم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر

در چارچوب هفته  پنجم دور رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان کشور،  دیدار 2 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران  و اشتاد سازه مشهد برگزار شد که در این مصاف تیم هندبال نفت و گاز گچساران مغلوب حریف خود شد.
گفتنی است، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در هفته اول که به مصاف تاسیسات دریایی تهران رفته بود، تیم میزبان موفق شد با نتیجه 34 بر 13 حریف خود نفت و گاز گچساران را  شکست دهد.
در هفته دوم این دوره از رقابت‌ها  تیم هندبال بانوان کیش با کسب نتیجه 25بر 17 حریف خود نفت و گاز گچساران را  شکست داد.
 در هفته سوم  این دوره از  رقابت‌ها دیدار 2 تیم هندبال نفت وگاز گچساران و ارشیا شید طرقبه وشاندیز که به علت حضور نیافتن رقیب برگزار نشد و نتیجه این دیدار مطابق با آیین نامه سازمان لیگ ۱۰ به صفر به سود نفت و گاز گچساران اعلام شد.
 در هفته چهارم این دیدار هندبال نفت و گاز گچساران  به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفته بود که در این دیدار تیم حریف با کسب نتیجه  37 بر 12 نفت و گاز گچساران را شکست و مغلوب خود کرد.
گفنی است تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران با انجام 5 بازی و کسب  2 امتیاز و تفاضل گل 62- در رده هفتم جدول لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار گرفته است.
 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در فصل جدید لیگ برتر هندبال با تیم‌های شهید شاملی کازرون، اشتاد سازه مشهد، هیات هندبال طرقبه و شاندیز، ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان از اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و هیات هندبال کیش رقابت خواهد کرد.
   تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در چهاردهمین دوره لیگ برتر کشور را در فصل گذشته مقام پنجم این رقابت‌ها را کسب کرده بود.
تیم بانوان نفت و گاز گچساران در مسابقات سال گذشته با ۶ برد، هفت باخت، یک تساوی،۳۷۳ گل زده، ۳۵۴ گل خورده ۱۳ امتیاز کسب کرد.


کد مطلب: 415021

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415021/واترپلو-نفت-گاز-گچساران-نائب-قهرمان-کسب-مقام-هفتم-هندبال-بانوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1