تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۱۴۹۵۷
در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد مطرح شد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تضعیف قوا به صلاح نظام نیست

۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تضعیف قوا به صلاح نظام نیست
کبنا ؛حسین کلانتری پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد تشکیل بسیج را از هوشمندانه‌‌ترین تدابیر حضرت امام دانست و اظهار کرد: امام راحل بسیج را برای نجات بشر از ظلم و ایجاد وحدت و همدلی کسانی که می‌خواهند در اوج شرافت زندگی کنند و با ظلم و ستم مبارزه کنند بنا نهادند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تصمیم پیامبر گونه حضرت امام حیات دوباره‌ای به جامعه بخشید و هر کسی که نام بسیج را به همراه دارد و یک بسیجی است باید به آن افتخار کند.
وی به برخی تعابیر حضرت امام از بسیج پرداخت و گفت: حضرت امام فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن در آینده به بار می‌نشیند، همچنین ایشان فرمودند بسیج معراج اندیشه پاک اسلامی است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بسیجیان زن و مردی که در این گردهمایی حضور داشتند گفت: امام فرمودند از خداوند می‌خواهم با بسیجیان محشور شوم و در این دنیا بزرگترین افتخارم بسیجی بودن است.
کلانتری ادامه داد: تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی از الطاف الهی بر ملت ایران است که باید قدردان آن باشیم. به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیجیان نیروهای کارآمد کشور در همه میادین هستند و هر جایی که بسیجی وارد شده دشمن زمین‌گیر شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج در حفظ استقلال، عزت، هویت و غرور ملی نقش مهمی دارد، گفت: هر فردی با این شجره طیبه و یادگار حضرت امام نامهربانی کند با اندیشه امام و رهبری زاویه پیدا کرده است. بسیج متعلق به هیچ حزب، قوم و گروهی نیست بلکه سرمایه اسلام ناب محمدی(ص) و برگرفته از آرمان‌های نظام و انقلاب است.
وی بیان کرد: پاکترین، مخلص‌ترین، فداکارترین و آماده به کارترین انسان‌ها در بسیج جمع شده‌اند بسیجی باید دل با ایمان، مغز متفکر و آمادگی حضور در همه میدان‌ها و عرصه‌ها را داشته باشد.
کلانتری به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری خطاب به بسیجیان اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند من به بسیجیان عزیز فعال این کشور علوی و فاطمی توصیه می‌کنم امیرالمومنین(ع) را به عنوان الگو قرار دهند که بهترین و بزرگترین الگو برای بسیجیان امام علی(ع) است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود در گردهمایی بسیجیان بویراحمد به ناآرامی‌های اخیر کشور پس از سهمیه‌بندی و افزایش  قیمت بنزین اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این خصوص علی‌وار وارد میدان شدند گفت: دشمنان به قصد توطئه علیه نظام به میدان آمدند اما هوشمندی و درایت رهبری، انسجام مسوولان و حضور باصلابت و آگاهانه مردم و پای کار بودن سپاه و بسیج این توطئه که به وسیله دشمنان، اشرار و اراذل و اوباش طراحی شده بود خنثی و دشمنان سیلی بزرگی خوردند.
کلانتری بیان کرد: عده‌ای از مدافعان حریم امنیت کشور در این ناآرامی به شهادت رسیدند و اموال عمومی و بیت‌المال تخریب شد اما هوشمندی رهبری، مسوولان، بسیجیان، سپاه و نیروی انتظامی و حضور آگاهانه مردم اجازه وارد شدن خسارت بیشتر را نداد، مردم با راهپیمایی و محکومیت این اقدامات از امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند که از حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی هفته گذشته تقدیر و تشکر می‌کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتراض، انتقاد و مطالبه‌گری حق مردم است و وظیفه مسوولان فراهم کردن زمینه برای بیان این انتقادهای مردم است. البته در حال حاضر بازار را رصد می‌کنیم تا جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه اعتراض با اغتشاش تفاوت و فاصله دارد، خاطرنشان کرد: اشرار و بیگانگان و فریب خوردگان به اموال عمومی آسیب رساندند و خسارات به بار آمده کار مردم نبود بلکه توطئه طراحی شده دشمنان بود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود گفت: مردم و رسانه‌ها با نقد منصفانه و دلسوزانه نقاط ضعف را به مسوولان گوشزد کنند تا رفع شود ضمن اینکه بیان نقاط ضعف نباید منجر به التهاب‌آفرینی و سوء استفاده دشمنان شود.
کلانتری با اشاره به اینکه به فرموده امام(ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: تضعیف قوای سه گانه، مسوولان و مدیران اجرایی به نفع کشور و نظام نیست و همه پشت سر رهبری هستیم و بسیج نیز با تمام توان در صحنه حضور دارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1