تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۴۱۴۸۲۸
مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

فرهنگ اولویت اول کهگیلویه و بویراحمد نیست / تصاویر

۱
۰
فرهنگ اولویت اول کهگیلویه و بویراحمد نیست / تصاویر
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (روز چهارشنبه، ۲۹ آبان ماه) با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و سایر مسئولان استانی آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که در این مراسم از زحمات رضا دهبانی‌پور مدیرکل سابق تجلیل و محمدعلی پیرسبزی با حکم وزیر ارشاد، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شد. همچنین در این مراسم از زحمات چند ماهه امان‌الله نجفی به عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد.
فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارد زمینه ساز رشد فرهیختگی و جامعه پذیری با ابزارهای فرهنگ، هنر و رسانه باشد.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تلاش برای اعتلای جایگاه فرهنگ و هنر در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارد زمینه‌ساز جامعه‌پذیری آگاهانه و همچنین رشد و فرهیختگی در جامعه باشد که  این کار را با ابزارهای فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و فناوری‌های جدید انجام دهد.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: مدیرکل جدید ارشاد استان باید به بحث هنرپروری و  تربیت هنرمندان توجه خاصی داشته باشد و مدیران اجرایی و نهادهای دولتی از مدیرکل جدید برای اعتلای و شکوفایی و پویایی فرهنگ و هنر استان حمایت کنند.
در ادامه احد جمالی بر استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر تأکید کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا فرهنگی و نشات گرفته از آموزه‌های دینی و فرهنگی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پایه و اساس نظام فرهنگی است، عنوان کرد: با نسخه‌های فرهنگی می‌توان مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ را حل کرد اگر روی مسائل فرهنگی کار و توجه شود و بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شد.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه والای فرهنگ و هنر گفت: استانداری آمادگی دارد با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان برای اعتلاء و ارتقاء این حوزه همکاری کند، ظرفیت‌های فرهنگی هنری خوبی در استان است که باید مدیرکل جدید از آن بهره‌گیری کند. در صورتی که توجه به مسائل فرهنگی، خیلی از مشکلات حل خواهد شد.
وی افزود: در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت کریمه همکاری لازم را در چارچوب قانونی خواهیم داشت.
جمالی تصریح کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیلهای خوب فرهنگی و هنری در این استان وجود دارد که امیدواریم مدیرکل جدید از این ظرفیت‌ها استفاده کند.
 همچنین رضا دهبانی پور، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فرهنگ ریشه توسعه سایر بخشهای جامعه و کشور است. با وجود صحبت‌ها و شعارهایی که می‌دهیم هنوز فرهنگ اولویت ما نیست.
 وی اظهارکرد: سرانه فرهنگی حق همه مردم است که برای اولین بار در استان جهت ایجاد عدالت، نشاط اجتماعی و کشف استعدادها، برنامه‌های فرهنگی را در مناطق دور افتاده و محروم استان برگزار کرده‌ایم.
 "محمد علی پیرسبزی"، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: توازن و ترازوی فرهنگ و هنر در پویایی اندیشه تلاش و همت بلند آرمان خواهانی است که زیبا می‌نگرند، زیبا می‌اندیشند و زیبا می نگارند.
 وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالا و خوبی دارد که می‌توانیم برای معرفی استان بهره ببریم و در سطح ملی بدرخشند. 
پیرسبزی بیان کرد: امیدوارم که اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر را همیشه در کنار خودم ببینم و شاهد موفقیت‌های این قشر باشیم.
لازم به ذکر است که در این مراسم از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.












نام شما

آدرس ايميل شما

خسرو
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان
ما گله مندیم
چرا از کتابهای دروج و کتاب از سرایداری تا فرمونداری
رو نمایی نمیکنید؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1