کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه یاسوج:

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از رای طایفه‌ای در انتخابات بپرهیزند

17 آبان 1398 ساعت 13:32

امام جمعه یاسوج در یک توصیه انتخاباتی گفت: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از رای قومی و قبیله‌ای در انتخابات بپرهیزند.


حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت و همچنین ولادت با سعادت خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) اظهار کرد: این گفتمان وحدت را امام خمینی(ره) بنا نهاد و موجب اتحاد بین شیعه و سنی شد.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته وحدت موجب بی‌اثر شدن توطئه‌های تفرقه‌انگیز دشمنان استکباری و بدخواهان مسلمانان می‌شود که باید جشن‌‌ها و آیین‌های سرور و شادی متناسب با این ایام برگزار شود.
وی با بیان اینکه آمریکا از هر دری به دنبال بازگشت دوباره به ایران است و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌کند افزود: ملت ایران با ایستادگی و در سایه وحدت و تحت رهبری امام و رهبری معظم انقلاب تاکنون اجازه نداده دشمن به اهداف خود دست یابد.
حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود به حوادث اخیر در عراق و لبنان اشاره کرد و آن را توطئه آمریکا دانست و گفت: این دو ملت باید هوشیار باشند و فریب دسیسه‌های دشمن را نخورند چرا که نان آن‌ها در ایجاد اختلاف به خصوص در بین کشورهای عضو مقاومت است.
وی در بخشی دیگر از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به کمبود مسجد در شهرهای مختلف استان به خصوص شهر یاسوج از همه خیران و نیکوکاران خواست تا در زمینه ساخت مساجد همت به خرج دهند.
امام جمعه یاسوج همچنین به موضوع اسراف به خصوص در حامل‌های انرژی در استان و شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: مردم استان به ویژه مردم شهر یاسوج در زمینه مصارف انرژی تجدید نظر کنند.
حسینی در بخش پایانی صحبت‌های خود به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از مردم خواست در رأی دادن خود تنها خدا و مصالح را در نظر بگیرند و از رای دادن‌های قومی و قبیله‌ای بپرهیزند.


کد مطلب: 414575

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414575/کهگیلویه-بویراحمدی-ها-رای-طایفه-ای-انتخابات-بپرهیزند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1