تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۱۴۵۵۷

بهره برداری از 11 پروژه بهداشتی و درمانی کهگیلویه تا دهه فجر امسال

۰
بهره برداری از 11 پروژه بهداشتی و درمانی کهگیلویه تا دهه فجر امسال
کبنا ؛معاون توسعه مدیریت منابع و سرپرست معاونت برنامه ریزی راهبری و هماهنگی وزارت بهداشت در سفر به دهدشت،اظهار کرد:با تامین اعتبار لازم 2 پروژه کلینیک و ساختمان مرکز آموزش بهورزی تا بهمن ماه به افتتاح و بهره برداری خواهند رسید.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جلسه بررسی وضعیت پروژه های درمانی با حضور معاون وزیر بهداشت،گفت: 12 پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان کهگیلویه داریم، که یکی از این پروژه های کلینیک درمانی است که تاکنون بالغ بر 4 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
پرویز یزدانپناه افزود: حدود 2 میلیارد تومان نیز برای راه اندازی این پروژه مورد نیاز است که منابع نیز تامین شده و امیدواریم با 11 پروژه دیگر در شهرستان کهگیلویه تا دو ماه اینده و حداکثر تا دهه فجر امسال این پروژه ها اماده و به بهره برداری برسند.
وی ادامه داد: برای 11 پروژه این شهرستان نیز 12 میلیارد تاکنون هزینه شده است که در سطح استان نزدیک به 55 پروژه بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی داریم و امیدواریم با حمایت و مساعدت های دکتر تقوی نژاد؛ معاون پشتیانی وزارت بتوانیم منابع لازم را در جهت راه اندازی کلیه پروژه ها داشته باشیم.
 این فضاها چنانچه در اختیار دانشگاه قرار گیرد عمده مشکلات در حوزه بهداشت و درمان مردم استان رفع خواهد شد و امیدواریم با افتتاح پروژه نرگسی و بیمارستان بهمئی تا دهه فجر عمده مسائل بهداشتی و درمانی حل شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1