کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبرهای ورزشی گچساران؛

آخرین وضعیت تیم نفت و گاز گچساران؛ اتفاقات تلخ و تجدید قوا

14 آبان 1398 ساعت 1:11

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران گفت: شایستگی‌های واقعی تیم نفت در بازی مقابل شهرداری رزکان کرج به نمایش خواهیم گذاشت و با کسب یک پیروزی دلچسب بازی نامتعادل و غیر عادی در بوشهر را از خاطره ها پاک خواهیم کرد.


سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران گفت: شایستگی‌های واقعی تیم نفت در بازی مقابل شهرداری رزکان کرج به نمایش خواهیم گذاشت و با کسب یک پیروزی دلچسب بازی نامتعادل و غیر عادی در بوشهر را از خاطره ها پاک خواهیم کرد.
یوسف نادریان در پیش از بازی مقابل تیم شهدای رزکان کرج اظهار کرد: برای جبران شکست های اخیر هم قسم شده ایم و با پیروزی به روند قبلی باز خواهیم گشت.
نادریان افزود: بازیهای گذشته تیم رزکان کرج را کامل آنالیز کرده‌ایم و با یک تجدید قوا در هفته قبلی آماده شکست دادن این تیم هستیم.
وی تصریح کرد: تمامی تیم ها در این گروه وضعیت مشابه‌ای دارند و با تیم 8 امتیازی که شرایط بدی هم ندارد بازی داریم و تنها کسب هر سه امتیاز ما را راضی خواهد کرد.
سرمربی نفتی‌های گچساران ادامه داد:  بعد بازی با تیم ایران جوان که به میزبانی بوشهر برگزار شد یکی از بهترین بازیهای تیم نفت بود و حتی فراتر از مساوی با قاطعیت حق تیم ما کسب پیروزی در آن بازی بود و شرایط غیر عادی رقم خورد که در انتها منجر به تضعیف حق تیم ما شد.
نادریان افزود: داوری آن دیدار شرایط مناسبی نداشت و نزدیک به چهار صحنه شبهه برانگیز درون محوطه هجده قدم دو تیم رخ داد که کاملا همه را به ضرر تیم ما سوت زده شده و عامل اصلی باخت ما بود.
وی تصریح کرد: اما بازی خوب شاگردانم در مقابل تیم حریف و در شرایط میزبانی تیم ایران جوان کاملا راضی هستم و امیدوار کننده بودیم که نوید خوبی است برای دیدار مهم مقابل تیم شهرداری رزکان و با تلاش و همیت بالا نوار شکست‌ها را قطع خواهیم کرد.
نادریان عنوان کرد:  شایستگی‌های واقعی تیم نفت را در این بازی مقابل شهرداری رزکان کرج نشان خواهیم داد و با کسب یک پیروزی دلچسب بازی نامتعادل و غیر عادی در بوشهر را از خاطره ها پاک خواهیم کرد.
سرمربی تیم نفت گچساران در خصوص جلوگیری از تکرار اتفاقات یاد شده و رسیدگی به مسائل عنوان شده تصریح کرد: در رقابتهای لیگ دو هیچ مرجع رسیدگی نیست و از این موارد براحتی و بسادگی عبور می‌شود زیرا اگر مرجع و کمیته برای بررسی وجود داشت حق تیم نفت همان فصل گذشته و در بازی مقابل تیم صعود کرده نیروی زمینی گرفته می‌شد و ما را سه بر صفر بازنده نمی شد
وی افزود: تمامی این اتفاقات تلخ نشان دهنده آن است که تنها باید به توانایی خودمان متکی شد و با قدرت بیشتر کار کنیم تا از حق تیم و شهرمان دفاع کنیم.
نادریان در خصوص شرایط تیم نفت و نتایج این تیم در طی شش بازی گذشته از نیم فصل اول گفت: شرایط و نتایج را تا این مقطع از فصل کسب 12امتیاز تصور کرده بودیم که 3 امتیاز از برنامه هایمان عقب مانده‌ایم و بایستی در یکی از بازیهای خارج از خانه این امتیازات را جبران کنیم و شرایط را به سود خودمان رقم بزنیم.
وی خاطرنشان کرد: نتایج تمامی تیم‌ها در این گروه نزدیک به هم هستند و حتی با یک پیروزی می توان شاهد چندین پله صعود و تغییر در جدول باشیم که این پیچیدگی کار را سخت کرده اما هر چند می‌توانستیم در بازی مقابل سردار بوکان در خانه بهتر باشیم و بازنده نباشیم.
نادریان ترمیم ضعف‌های خط دفاعی تیمش را برنامه محوری خود دانست و گفت: در طول هفته گذشته بارها برنامه‌های خوبی برای پوشش کامل این ضعف تمرین کرده‌ایم و آماده هستیم تا خط دفاع تیم نفت همانند خط حمله خوب و قوی داشته باشیم .
وی ابراز کرد: مصدومیت هافبک دفاعی باتجربه‌مان که چندین هفته طول کشید کار را در فاز دفاعی برای ما سخت کرد که با تمرین‌های مناسب با بازیکنان جایگزین این ضعف را در طول بازی پوشش خواهیم داد.
این سرمربی شاغل در لیگ دسته دو در خصوص شرایط تیمی و روحیه بازیکنان پیش از این دیدار گفت: کل مجموعه کادر فنی و بازیکنان مابقی شرایط رو کنار گذاشتیم و تنها بر روی عملکردمان تمرکز گذاشتیم و هدفی جز شاد کردن هواداران و مردم شهرمان نداریم و امیدوارم در طول این مسیر سخت مسئولان تیم هم کنار ما باشند و با کمک همدیگر نوید بخش شادمانی برای این شهر و مردم خونگرم باشیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اذعان کرد: با حمایت مردم شهرمان و تلاش و زحمت زیاد این دیدار خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و خودمان را در جدول احیا کنیم

صدرنشینی تیم پسران تنیس روی میز نفت و گاز گچساران در رقابت‌های کشور
دور رفت مسابقات تنیس روی میز پسر جوانان و نوجوانان کشور به میزبانی شهر سقز برگزار شد.
در این  دوره از مسابقات با رقابت ۱۱ تیم برتر کشور از جمله شهرداری ورامین، پاک‌نژاد اسپرت تهران، پالایش نفت آبادان، نفت و گاز گچساران، امید‌های سیرجان، هیات قم، هیات قزوین، هیات سقز، هیات کردستان، هیات امیدیه، هیات گراش، استعداد‌های برتر اصفهان، آکادمی ریزبند و ثامن تهران در سالن شهید کاظمی شهرستان سقز برگزار شد.
در این دور از مسابقات تیم‌های شرکت کننده  در دو گروه به مدت 2 روز با یک دیگر به رقابت پرداختند که تیم تنیس روی میز پسران نفت و گاز گچساران با کسب ۴ برد و مجموع ۸ امتیاز در جدول گروه اول و تیم هیات قم با ۵ پیروزی و مجموع ۱۰ امتیاز صدرنشین جدول گروهی دوم شدند.

پیروزی نفتی‌های گچساران در خانه
در هفته هفتم لیگ دسته دو فوتبال کشور، نفت و گاز گچساران حریف کرجی را با شکست راهی خانه کرد.
در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته دو فوتبال کشور،  دیدار 2 تیم نفت و گاز گچساران و رزکان کرج برگزار شد.
این دیدار که بعد از ظهر امروز به میزبانی گچساران در ورزشگاه شهدای صنعت نفت برگزار شده بود، تیم نفت گچساران با کسب نتیجه 1 بر صفرحریف کرجی را مغلوب خود کرد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام7دیدار، چهار پیروزی و3 باخت و با کسب 12 امتیاز  در جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته اول این دوره از رقابت‌ها با نتیجه 2 بریک  در مقابل شهدای بابلسر به پیروزی دست یافت و در هفته دوم لیگ دسته دو کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  با کسب نتیجه  2 بر صفر  بر تیم بعثت کرمانشاه غلبه و حریف را در خانه شکست داد.
 در هفته سوم تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود که با کسب نتیجه یک برصفر بر تیم اهوازی غلبه  و در هفته چهارم که به مصاف تیم مس شهر بابک رفته بود با کسب نتیجه یک بر صفر بازی را به حریف واگذار کرد.
در هفته پنجم تیم نفت و گاز گچساران میزبان تیم سردار بوکان بود که در این مصاف تیم حریف با کسب نتیجه 2 بر یک نفت گچساران را شکست داد.
 در هفته ششم این دروه از رقابت‌ها تیم نفت میهمان ایرانجوان بوشهر بود که در این دیدار میزبان با کسب نتیجه 2 بر یک نفتی‌های گچساران را شکست داد.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.


کد مطلب: 414485

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414485/آخرین-وضعیت-تیم-نفت-گاز-گچساران-اتفاقات-تلخ-تجدید-قوا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1