کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار؛

ورود شورای حل اختلاف به اختلافات شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

13 آبان 1398 ساعت 0:05

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای حل اختلاف شهرستان‌ها به اختلافات شوراهای اسلامی ورود کنند و جهت رفع این مشکلات زودتر تصمیم گیری شود


 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای حل اختلاف شهرستان‌ها به اختلافات شوراهای اسلامی ورود کنند و جهت رفع این مشکلات زودتر تصمیم گیری شود
"عزیز فیلی" (عصر یکشنبه، ۱۲ آبان ماه) در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بالای ۷۵ درصد و حوزه بحران استان براساس اولویت انجام شود، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی توجه به اولویت بندی پروژه‌های بحران و طرح‌های بالای ۷۵ درصد را مورد توجه قرار دهد.
وی با اشاره به اعتبارات خسارت سیل، برنامه محوری دستگاه‌ها برای پوشش مناسب و رفع مشکلات را ضروری دانست و اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، دستگاه‌ها عملیات ساخت و سازها و راهسازی را قبل از فصل سرما و بارش‌های سنگین به نتیجه برسانند.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بارش‌ها همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آمادگی لازم را داشته باشند.
فیلی تهاتر بانکی را از دیگر موارد قابل طرح دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف بودجه ای، دستگاه‌ها در زمان مقرر نسبت به ظرفیت های قانون بودجه پیگیر باشند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، اختلافات درونی است، تاکید کرد: لازم است که شورای حل اختلاف شهرستان‌ها ورود کنند و نظرات خود را برای شورای حل اختلاف استان ارسال نمایند تا جهت رفع این مشکلات زودتر تصمیم گیری و چاره اندیشی شود.


کد مطلب: 414458

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414458/ورود-شورای-حل-اختلاف-اختلافات-شوراهای-اسلامی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1