تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۱۴۴۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

مسئولان فرصت هنرنمایی فوتبالیست‌های کهگیلویه و بویراحمد را فراهم کنند / جوانان منتظر وعده شهردار و شورای شهر یاسوج هستند

۲
۰
مسئولان فرصت هنرنمایی فوتبالیست‌های کهگیلویه و بویراحمد را فراهم کنند / جوانان منتظر وعده شهردار و شورای شهر یاسوج هستند
کبنا ؛فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم نداشتن اسپانسر و وضعیت مالی بد، اما زنده و پویا است. کادر جدید مدیریتی هیأت فوتبال استان با سکانداری خداداد افشاریان با برنامه ریزی و پای کار بودن توانسته اند. به این ورزش پرطرفدار و محبوب در استان رونق بدهند. هر چند و در صورت همکاری مسئولان می‌توان فوتبال این استان را به دوران اوجش رساند. فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، هیچ چیزی کم ندارد. فوتبالیست‌های خوب، داوران بین المللی و ملی. همانطوری که گفته شد، نبود اسپانسر و عدم شرایط بد مالی سبب شد تا فوتبال دوستان و فوتبالیست‌های بویراحمد و استان دست روی دست بگذارند و حسرت بخورند.

مالک تیم فوتبال بویراحمد با بیان این که چاره‌ای جز بازی در زمین خراب ورزشگاه تختی یاسوج نداریم، گفت: یقه تیم‌های خوب فوتبال کشور را در ورزشگاه تختی یاسوج می‌گیریم.
محمود رستمی پس از دیدار تیم‌های فوتبال بویراحمد از یاسوج و استقلال ماهشهر در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور که منجر به پیروزی تیم یاسوجی شد اظهار کرد: همه هدف ما از تیم‌داری در این شرایط سخت حمایت از جوانان و همچنین کمک به فوتبال شهر یاسوج است چرا که این استان و شهر یاسوج پر از استعدادهای ناب فوتبالی است.
مالک تیم بویراحمد با بیان اینکه نیت و هدف اگر در راه رضای خدا و خدمت به مردم باشد موفقیت نیز حاصل می‌شود از مسوولان استان خواست تا فوتبال را بیشتر حمایت کنند چرا که این رشته ورزشی هواداران پرشماری در استان دارد و به وسیله ورزش و به خصوص فوتبال می‌توان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را مهار کرد.
مالک تیم فوتبال بویراحمد در پاسخ به این سؤال که با وضعیت کنونی زمین چمن ورزشگاه تختی یاسوج چگونه کنار می‌آیید و آیا در ادامه راه برای شما مشکل‌ساز نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اگر زمین بهتری در اختیار داشتیم نتایج بهتری کسب می‌کردیم.
رستمی ادامه داد: اما وقتی زیرساخت‌ها و امکانات در همین حد است باید بسازیم و از همین وضعیت نهایت استفاده را ببریم چنانچه می‌بینید در همین زمین نیز یقه تیم‌های خوب فوتبال کشور در این رده را گرفته‌ایم.
وی در پاسخ به این سوال که مگر نمی‌توان از ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج برای برگزاری چنین مسابقاتی استفاده کرد، یادآور شد که این ورزشگاه هنوز به بهر‌ه‌برداری نرسیده است!.
نفت و گاز گچساران میزبان رزکان کرج خواهد بود
در هفته هفتم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان رزکان کرج خواهد بود.
در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته دو فوتبال کشور،  دیدار 2 تیم نفت و گاز گچساران و رزکان کرج برگزار می‌شود.
دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و رزکان کرج روز دوشنبه 13 آبانماه  به میزبانی گچساران در ورزشگاه شهدای صنعت نفت برگزار می‌شود.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور است که روز دوشنبه  راس ساعت 15:30در ورزشگاه شهدای صنعت نفت میزبان رزکان کرج خواهد بود.
 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام 6 دیدار، 3 پیروزی و3 باخت و با کسب 9 امتیاز  در جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هرگروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

تساوی تیم های کریک دنا و مهاجر باشت در لیگ دسته اول فوتبال کهگیلویه و بویراحمد
تیم های کریک دنا و مهاجر باشت در لیگ دسته اول فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به نتیجه تساوی تن دادند.
 دور سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته 1 استان کهگیلویه و بویراحمد با انجام یک بازی در سی‌سخت برگزار شد که در این مسابقه تیم بزرگسالان مقاومت کریک دنا  به مصاف تیم بزرگسالان مهاجر باشت رفت و پس از 90 دقیقه هر دو تیم به نتیجه 0.0 رضایت دادند.
جدول مسابقات به شرح زیر است.







 
وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه تختی
استادیوم تختی شهر یاسوج که روزگاری در فوتبال ایران نام قلعه عقاب‌ها گرفته بود امروزه به ویرانه‌ای تبدیل شده و چمن آن یادآور بی‌تدبیری‌ها در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه ورزش است.

سریال بی‌تدبیری‌ها در یاسوج این بار روی زمین چمن/ وقتی قلعه‌ عقاب‌ها ویران می‌شود+تصاویر و فیلم

در سال‌های اخیر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهر یاسوج نشان داد که با کمی توجه بیشتر حرف‌های زیادی در کشور و در بین استان‌های صاحب فوتبال دارد.
هنرنمایی بازیکنان در تیم‌هایی مثل عمران و مقاومت یاسوج و در سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال شهرداری و این روزها تیم فوتبال بویراحمد نشان از توانمندی‌های این استان در رشته مهیج و پرطرفدار فوتبال دارد.



اما با همه این ظرفیت‌ها و استعدادها و البته وجود افرادی دلسوز همچون دکتر محمود رستمی که با هزینه شخصی خود تیمی مثل بویراحمد را برای هواداران جوان و نوجوان یاسوجی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور راه‌اندازی کرده همچنان این استان و به خصوص شهر یاسوج از ضعف زیرساخت‌ها ضربه می‌خورد.
با این که استادیوم 15 هزار نفری در این شهر ساخته شده و میلیاردها تومان در سازه بزرگ هزینه شده اما بعد از گذشت نزدیک به یک دهه هنوز به بهره‌برداری نرسیده و در حال مستهلک شدن است.



بازیکنان مجبورند که در این زمین که هر آن امکان ایجاد مصدومیت شدید در آن می‌رود با جان و دل و برای اعتلای نام فوتبال استان و شهر یاسوج تلاش کنند و مسوولان نیز همچنان خود را به خواب بزنند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال ماهشهر در روز بازی با تیم بویراحمد با اظهار تعجب از وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی می‌گوید که فوتبال یاسوج را با تیم شهرداری شناختیم و امروز هم تیم بویراحمد نشان داد که دست کمی از آن تیم رؤیایی ندارد اما این زمین زیبنده فوتبال یاسوج نیست.



او می‌گوید به دلیل آب و هوای خوب مسوولان شما می‌توانند همت کرده و زمین خوبی را برای تیم بویراحمد فراهم کنند تا این تیم هم در سال‌های آینده در فوتبال کشور همانند شهرداری بدرخشد.
با کادر فنی و به خصوص کاظم رضایی سرپرست تیم بویراحمد که صحبت می‌کردیم با ابراز گلایه از این وضعیت اعتقاد داشت که اگر مسوولان استان ما دست از سیاسی‌کاری بردارند و به فکر مردم و جوانان باشند امروز وضعیت زمین ورزشی ما نباید این چنین باشد.
رضایی با بیان این که جوابگوی هدر رفتن میلیاردها تومان سرمایه استان در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج کیست ادامه داد: باید فکری به حال این وضعیت شود چرا باید ورزشگاهی با میلیاردها تومان از بیت المال ساخته شود و ما چنین وضعیتی داشته باشیم.
 استادیوم تختی شهر یاسوج که روزگاری در فوتبال ایران نام قلعه عقاب‌ها گرفته بود امروزه به ویرانه‌ای تبدیل شده و چمن آن یادآور بی‌تدبیری‌ها در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه ورزش است.
بنا بر این گزارش، علاوه بر مطالبی که بیان شد. فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد همت جانانه هم می‌خواهد، مسئولان باید تدبیری بیندیشند تا جوانان فوتبالیست این دیار فرصتی برای هنرنمایی خودشان در زمین فوتبال داشته باشند و خودشان را محک بزنند و بتوانند به افق‌های روشن نگاهی بیندازند. کاری که جزء با همت مسئولان به وجود نمی‌آید. یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تیم‌های خوبی در سطخ کشور دارند. علاوه بر وجود تیم بویراحمد در لیگ دست سوم کشور، تیم امید فولاد یاسوج در لیگ یک کشور بازی می‌کنند که در صورت حمایت از آنها می‌توان امید، شور و نشاط را به جوانان برگرداند.
همچنین جوانان یاسوج منتظر وعده شهردار و اعضای شورای اسلامی یاسوج در خصوص راه اندازی تیم شهرداری هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سلامت
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات ورزش در شهر یاسوج قدرت گرفتن بهرامی در مجلس یا استان هست و بس
خردمند
Iran, Islamic Republic of
اقایان چرابجای یاسوج‌می نویسیداستان ک.ب
یعنی اگه یاسوج تیم درلیگ داسته باشه استان تیمدرلیگ داره واگه تیم نداشته باشه استان تیم درلیگ نداره
درست برعکس شمافکرمیکنم
مگه الان تیم نفت وگازدرلیگ حضورنداره چرااین تیم حمایت نمیکنیدکه به لیگ برترصعودبکنه
چون این تیم متعلق به گچسارانه نبایدحمایت بشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1