کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از دو پشته دشتروم مطرح شد:

آب سد «شاه قاسم» به آزمایشگاه ارسال شد / سلامتی مردم اولویت دستگاه قضا

1 آبان 1398 ساعت 18:03

امروز معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد با مأموریت اعطایی از رئیس کل دادگستری استان در محل دفن زباله‌های شهر یاسوج موسوم به دو پشته دشتروم حاضر و از نزدیک بر عملیات امحای اموال قاچاق توقیفی نظارت کرد.


بعد از طرح موضوعات مختلف مبنی بر آلودگی آب سد شاه قاسم به دلیل اینکه پایین دست محل دفن زباله‌های یاسوج (دو پشته دشتروم) می‌باشد. حسنی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد با مأموریت از سوی رئیس کل دادگستری استان در محل دفن زباله‌های شهر یاسوج موسوم به (دو پشته دشتروم) حاضر و از نزدیک بر عملیات امحای اموال قاچاق توقیفی نظارت کرد.
به گزارش کبنانیوز، معاون رئیس کل دادگستری استان در معیت کارشناسان پیشگیری از وقوع جرم و نیز نمایندگان اداره کل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در ضلع شمال شرقی منطقه و نیز سد شاه قاسم نسبت به اخذ تست آب اقدام کردند.
 به گزارش معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد حسب گزارشاتی که به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آلودگی آب سد شاه قاسم و نیز نشت شیرابه‌های زباله منطقه دو پشته دشتروم داده شده بود، ضمن بازدید دستوراتی را خطاب به مدیران کل ادارات صادر کرده بودند.
 در ادامه پیگیری اجرای دستورات و عملیاتی کردن این اقدامات، معاون رئیس کل دادگستری استان با حضور در محل، از نزدیک بر عملیات اخذ نمونه نظارت کردند.
 با توجه به لزوم بررسی میکروبی و فلزات سنگین و با در نظر گرفتن عدم وجود آزمایشگاه مجهز در جنوب کشور جهت بررسی دقیق فاکتورهای مد نظر دادگستری استان، نمونه‌ها به استانهای شمال غربی ارسال و در آینده نتیجه به عموم مردم اعلام خواهد شد.
  در ادامه با حضور در محل زمین اعطایی جهت راه اندازی کارخانه بازیافت زباله که یکی از گامهای اساسی در راستای سلامت شهروندان و حفظ محیط زیست است حاضر و از نزدیک دستورات لازم را به متولیان امر در شهرداری و منابع طبیعی و پیمانکار خصوصی صادر کرد.
 حسنی ضمن انتقال دغدغه رییس کل دادگستری استان در خصوص سلامت مردم و شهروندان، تسریع راه اندازی این سایت امحاء و بازیافت زباله را از دغدغه‌های مجموعه مدیریتی دادگستری استان به ویژه رئیس کل محترم بیان کردند.
 


کد مطلب: 414161

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414161/آب-سد-شاه-قاسم-آزمایشگاه-ارسال-سلامتی-مردم-اولویت-دستگاه-قضا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1