تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۱۴۰۲۵
امام جمعه شهر دیشموک؛

تاراج آرد در بخش دیشموک؛ بخشدار در برابر تخلفات سکوت می‌کند!

۱
تاراج آرد در بخش دیشموک؛ بخشدار در برابر تخلفات سکوت می‌کند!
کبنا ؛

حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه های نماز جمعه 26 مهرماه 98 با اشاره به ویژگی‌های انسان های با تقوا گفت: یکی از ویژگی‌های انسان‌های با تقوا مراقبت از خانواده است.
وی افزود: برای انسان باتقوا مهم است که فرزندانشان اهل نماز و روزه و احترام به بزرگترها و والدین و معلمان باشند.
امام جمعه دیشموک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع پاسداران دانشگاه امام حسین (ع) گفت: دشمنان با دشمنی خود با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت سپاه را نمایان تر و بیشتر کردند.
وی افزود: تمام مظلومان جهان به ایران اسلامی نگاه می کنند و این ناشی از عزت پاسداران ماست. قرار گرفتن در برابر آمریکا یک وظیفه ی دینی است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به دستگیری مدیر کانال آمد نیوز توسط اطلاعات سپاه گفت: با دستگیری مدیر کانال آمد نیوز نیروهای اطلاعاتی ما توانستند لایه های اطلاعاتی و فشرده فرانسه را پشت سر بگذارند و با دستگیری این مزدور اقتدار اطلاعاتی سپاهیان اسلام را نشان دهند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی، آمریکا، عربستان و فرانسه از مدیر آمد نیوز حمایت می کردند و مردم انقلابی ایران از سپاه پاسداران و قوه قضائیه می خواهند که با کسانی که با مدیر کانال آمد نیوز ارتباط داشتند و اطلاعات محرمانه کشور را به او می دادند مقابله کنند و آنان را به ملت معرفی نمایند.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به اربعین حسینی گفت: امام حسین (ع) با در دست گرفتن علی اصغر (ع) در صدد هدایت مردم بود زیرا می دانست که به او و اهل بیتش آب نمی دهند ولی در صدد هدایت آنان بود.
وی افزود: اگر شیعیان به عهدشان که اسلام و انجام درست آن است عمل می کردند هر آیینه امام زمان (عج) ظهور می کردند.
راوند در همین خصوص گفت: تا شیعیان تلاش نکنند حق عالم گیر و ظلم برچیده نمی شود. در اربعین حسینی از ادیان مختلف حضور می یابند ولی فرج ظهور امام زمان (ع) را طبق حدیثی از ایشان باید خود شیعیان بخواهند تا ایشان ظهور کنند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع موکب داران اربعین گفت: حرکت مردم در اربعین حسینی رزمایش و گردهمایی منتظران ظهور امام زمان (عج) است که راهپیمایی اربعین مقدمه سازی ظهور امام زمان (ع) است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اقدامات ناشایست در سطح بخش دیشموک گفت: چندین بار پاسگاه انتظامی اسفندان آرد مردم را از عده ای سودجو که قصد خارج کردن آن را داشتند متوقف می کند.
وی افزود: چرا در بخش دیشموک نظارت وجود ندارد؟ چرا بخشدار در برابر تخلفات سکوت می کند؟ آرد سهمیه ای مردم را چرا در جاهایی دیگر به صورت آزاد می فروشند؟ تعاونی روستایی کهگیلویه چرا سکوت می کند؟ چرا تخلف می کند؟ از قوه قضائیه می خواهیم که به این قضیه ورود کند.
راوند در همین خصوص گفت: باید با متخلفین قاچاق آرد در هر جا و مکان برخورد شود، باید کسانی که در شهر و شهرستان و استان تخلف می کنند برخورد شود تا حق مردم غصب نگردد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به معارفه رئیس جهاد کشاورزی دیشموک گفت: از زحمات ریاست سابق تقدیر و امیدوارم رئیس جدید جهاد کشاورزی مردم را با آموزش های نوین کشاورزی آشنا کند.
وی افزود: یکی از شغل هایی که جهاد کشاورزی می تواند با هزینه کم برای مردم فراهم کند بحث گیاهان دارویی است که با اقدامات مناسب جهاد کشاورزی و آموزش های لازم به مردم می توانیم در سطح استان در زمینه گیاهان دارویی اول شویم کما اینکه عده ای از مردم به صورت خودجوش در روستای چندار چنین کاری را عملیاتی کردند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به وضعیت نامناسیب راه های روستایی و بین شهری بخش دیشموک گفت: از مدیرکل راه و شهرسازی می خواهیم که توجه ویژه به دیشموک شود زیرا راه ارتباطی برخی از روستاها در فصل سرما به مدت چندماه قطع می شود.
وی افزود: شهر دیشموک در خصوص جاده های بین شهری در بن بست قرار دارد که هم جاده دیشموک به دهدشت نامناسب است و هم جاده دیشموک به خوزستان.
راوند در همین خصوص گفت: البته با پیگیری ها نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی ظرف 10 روز آینده کلنگ اجرایی جاده دیشموک به باغملک زده خواهد شد و پیمانکار شروع به کار می کند که از نماینده محترم تقدیر و تشکر به عمل می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1