کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر وزیر نیرو به کهگیلویه مطرح شد

هاشمی پور:پیگیر رفع همیشگی نوسانات برق در کهگیلویه بزرگ هستم

13 مهر 1398 ساعت 18:18

نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد:به مردم شریف و شهید پرور کهگیلویه بزرگ نوید و اطمینان می دهم با ایجاد این دستگاههای های مولد (نیروگاه پادوک) و چند ایستگاه فوق توزیع برق، نگرانی و دغدغه آنان در خصوص نوسانات برق، افت ولتاژ و خسارات احتمالی برای همیشه و به طور کامل رفع خواهد شد.


صبح امروز (شنبه 13 مهر ماه 98) با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو،مسولان ارشد استان و شهرستان،عدل هاشمی پور طرح‌های آبرسانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه برگزار شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این آیین اظهار کرد:در جهت افزایش فشار،بهبود ولتاژ و رفع همیشگی دغدغه مردم در خصوص تأمین و تقویت برق شهرستانهای 4 گانه اقدامات ارزنده و اساسی انجام و در دست اقدام است که مردم شاهد آثار مثبت آن بوده و خواهند بود.
عدل هاشمی پور نیروگاه سیکل ترکیبی 750 مگاواتی پادوک را در نوع خود کم نظیر دانست.
 هاشمی پور با اشاره به محاسبه برق به نرخ گرمسیری و دنبال آن ایجاد ایستگاههای فوق توزیع برق در شهرستانهای مختلف در سفر امروز وزیر نیرو گفت:ایستگاه برق بهمئی با پیشرفتی بالغ بر 50 درصد نوید بخش تحولات عظیمی در شهرستان بهمئی است.
نائب رئیس کمیسیون انرژی افزود:فاز اول پست 132 کیلو ولت چرام به بهره برداری رسید و فاز دوم آن به همراه پست شهرستان لنده کلنگ زنی شد،ایستگاه فوق توزیع برق مناطق چاروسا و دیشموک در حال طی مراحل اداری برای کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی است.
وی ضمن قدردانی از حمایت های وزیر نیرو،معاونین،شرکت های مادر تخصصی، سازمان توانیر و مجموعه های مرتبط در کهگیلویه ادامه داد:اردکانیان شخصیتی متعهد، علمی و عملی است که در حقیقت از سرمایه های کشور محسوب می شود و صمیمانه قدردان خدمات وزارت نیرو هستیم.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مطرح کرد:به مردم شریف و شهید پرور کهگیلویه بزرگ نوید و اطمینان می دهم با ایجاد این دستگاههای های مولد (نیروگاه پادوک) و چند ایستگاه فوق توزیع برق، نگرانی و دغدغه آنان در خصوص نوسانات برق، افت ولتاژ و خسارات احتمالی برای همیشه و به طور کامل رفع خواهد شد.


کد مطلب: 413529

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413529/هاشمی-پور-پیگیر-رفع-همیشگی-نوسانات-برق-کهگیلویه-بزرگ-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1