کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زیر سایه بی‎توجهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛

بر باد رفتن دسترنج باغداران «کاکانی»

11 مهر 1398 ساعت 13:57

کشاورزان «کاکانی» به کبنانیوز می‌گویند؛ که بعد از یکسال تلاش و مرارت‌های زیاد اینک در موعد برداشت محصول هیچ مسئولی حاضر به حمایت و پاسخگویی به سیب کاران کاکانی نیست و محصول درختان سیب بر زمین ریخته و دلالان در پی خرید این محصولات با نازلترین قیمت‌ها هستند به گونه‌ای که با چنین قیمتی حداقل هزینه‌های انجام شده نیز جبران نخواهد شد.


 فلسفه وجودی سازمان عریض و طویل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی و حمایت از کشاورزان است در حالی که در عمل در کهگیلویه و بویراحمد به نظر می‌رسد این موضوع اولویت این سازمان نیست  و سازمان درگیر روزمرگی و بی توجهی به کشاورزان زمان را سپری می‌کند.
تعدادی از کشاورزان کاکانی در تماس‌های مکرری که با این پایگاه خبری داشته‌اند نسبت به توجهی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و وضعیت نگران کننده محصولاتشان معترض بودند و خواستار پیگیری مسئولین و دستگاه‌های مسئول در این زمینه شدند.
این کشاورزان به کبنانیوز می‌گویند؛ که بعد از یکسال تلاش و مرارت‌های زیاد اینک در موعد برداشت محصول هیچ مسئولی حاضر به حمایت و پاسخگویی به سیب کاران کاکانی نیست و محصول درختان سیب بر زمین ریخته و دلالان در پی خرید این محصولات با نازلترین قیمت‌ها هستند به گونه‌ای که با چنین قیمتی حداقل هزینه‌های انجام شده نیز جبران نخواهد شد.
این کشاورزان نسبت به نبود مراکز ذخیره سازی با وجود تجربه سال‌های قبل معترض و گلایه مند بودند.
کبنانیوز آماده پاسخگویی مسئولان جهادکشاورزی در این مورد می‌باشد.
 


کد مطلب: 413431

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413431/باد-رفتن-دسترنج-باغداران-کاکانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1