کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی اهواز؛

شرور خیابانی مسلح در اهواز دستگیر شد

1 مهر 1398 ساعت 19:42

فرمانده انتظامی اهواز گفت: شرور خیابانی که روز دوشنبه با سلاح شکاری در منطقه یوسفی اهواز اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان کرده بود، دستگیر شد.


 فرمانده انتظامی اهواز گفت : شرور خیابانی که روز دوشنبه با سلاح شکاری در منطقه یوسفی اهواز اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان کرده بود، دستگیر شد .
سرهنگ محسن دالوند عصر دوشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به تیراندازی در منطقه  یوسفی اهواز ، بررسی موضوع به صورت ویژه و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۳  با اقدامات اطلاعاتی، هویت عامل تیراندازی و همچنین مخفیگاه این شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این متهم دو اسلحه شکاری غیرمجاز که به وسیله آن اقدام به تیراندازی کرده بود، به همراه ۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی  گفت : انتظار می‌رود شهروندان موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند. (ایرنا)


کد مطلب: 413054

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413054/شرور-خیابانی-مسلح-اهواز-دستگیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1