کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با پایان یافتن ماموریت جعفر گوهرگانی؛

جعفر گوهرگانی از استانداری کهگیلویه و بویراحمد رفت/ سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری شد

31 شهريور 1398 ساعت 18:43

سید حشمت الله صمیمی دوست معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد.


سید حشمت الله صمیمی دوست معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد.
با توجه به پایان یافتن مأموریت جعفر گوهرگانی معاون سابق امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و عدم موافقت وزارت جهاد کشاورزی با ادامه مأموریت وی در وزارت کشور، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی سید حشمت الله صمیمی‌دوست را به عنوان معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
بنابراین گزارش صمیمی دوست به عنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی انتخاب شد، همچنین جعفر گوهرگانی به وزارت جهاد کشاورزی برگشت.
صمیمی دوست سابقه معاونت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ریاست سازمان بازرسی(سابق) را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین از نیروهای اصلاح طلب و عضو  ستاد استانی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96  بود.
جعفر گوهرگانی بیست و دوم  دی ماه ۹۶ به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و قریب به دو سال در این جایگاه انجام وظیفه کرد با پیگیری های مکرر وزارت جهاد کشاورزی به این سازمان برگشت.
 گفتنی است وزارت جهاد کشاورزی با ادامه ماموریت جعفر گوهرگانی در مجموعه وزارت کشور مخالفت کرده و با توجه به تخصص گوهرگانی مأموریت وی را پایان داد.
پس از اتمام ماموریت جعفر گوهرگانی، جناب آقای حشمت الله صمیمی دوست با حکم جناب آقای کلانتری استاندار استان به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب شد.


کد مطلب: 413012

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413012/جعفر-گوهرگانی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-رفت-سید-حشمت-الله-صمیمی-دوست-معاون-امور-اقتصادی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1