تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۱۲۹۷۷
توسط فرمانده سپاه ناحیه گچساران صورت گرفت

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در گچساران

۰
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در گچساران
کبنا ؛فرمانده سپاه ناحیه گچساران برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان را تشریح کرد.
 
 فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : درهفته ای قرار داریم که انسان های توانمندی برای دفاع از مردم، نظام و دینشان جانشان را اهدا کردند و این خیلی ارزشمند است.
 
 سرهنگ پاسدار سید علی اصغر نورایی نسب با بیان اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال «ما پیروزیم» است اظهار داشت: با تجربه‌ها و موفقیت‌هایی که در جنگ نصیب ما شد، انسان‌های بزرگ و ارزشمندی در این مقطع از تاریخ کشور بروز پیدا کرد.
 
نورایی نسب افزود :رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هیچ وقت خانه نشین نشدند و ذلت را انتخاب نکردند بلکه انتخابی آگاهانه با بصیرت و با عشق به مکتب حیات‌بخش اسلام ناب محمدی  انجام داده و از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع کردند.
 
وی با اشاره به اجرای ۴۰برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گچساران گفت: هشت سال دفاع مقدس، عرصه شکوهمند جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران بود که باید یاد و خاطره آن دوران همواره در ذهن مردم زنده بماند.
 
فرمانده سپاه ناحیه  گچساران بیان کرد: مطابق با روز شمار هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی از جمله عطرافشانی گلزار شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری یادواره شهداپایگاههای مقاومت ،محفل انس با قران در منازل شهدا ،برگزاری جلسات روشنگری،پخش فیلم و مستند دفاع مقدس در سطح پایگاههای مقاومت وبرگزاری مسابقات مختلف ورزشی از برنامه های این هفته است
 
 نورایی نسب عنوان کرد : به نقش جهاد سازندگی ، فرهنگ و هنر و آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس خواهیم پرداخت و همچنین حضور کار آفرینان و تولیدکنندگان نمونه در مدارس ، مراسم صبحگاه دانش آموزان و به صدا در آوردن زنگ مقاومت در مدارس ،بازدید دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی از کارخانجات تولیدی شهرستان هم از برنامه های است که در سطح مدارس آموزش و پرورش گچساران برگزار می شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه  گچساران خاطر نشان کرد :برگزاری همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره ، اردوی جهادی یک روزه ، حضور بسیجیان در نماز سیاسی عبادی جمعه و برپایی میز خدمت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه گچساران است که انشاه الله در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1