کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گچساران درباره ساخت تندیس ننه گل افروز

25 شهريور 1398 ساعت 8:37

در پی پیشنهاد و درخواست غلامرضا تاجگردون مبنی بر ساخت تندیس ننه گل افروز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران نامه ای صادر کرد.


در پی پیشنهاد و درخواست غلامرضا تاجگردون مبنی بر ساخت تندیس ننه گل افروز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران نامه ای صادر کرد.
نامه به شرح زیر است:
سلام خدمت شما برادر عزیز و نمایندهٔ مردم شریف  شهرستانهای گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی وهمشهریان عزیز؛ تسلیت عرض میکنم عروج ملکوتی مادر عزیزمان مرحومه مغفوره بی بی گل افروز احمدزاده را خدمت شما و همه مردم استان ، خصوصا شهرستان های گچساران و باشت و باوی ، ایل بزرگ قاید سیفی و خدمت خانواده بزرگ احمد زاده .
امیدوارم خداوند بزرگ با حضور پر شور مردم گچساران در مراسم این مادر عزیز بار سنگین این فراق را بر همه ما و دوستداران آن مرحومه و خانواده محترم آقایان احمدزاده سبک و قابل تحمل سپری نماید،
پیشنهاد پسندیده و به جای شما در رابطه با نصب تندیس آن مرحومه در ورودی بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه امر به ابلاغ فرموده اید.
 ان شاءالله بتوانم در کنار فرماندار شهرستان و شهردار شهرمان نسبت به پیگیری موضوع و اجرای امر جنابعالی در انجام آن مؤثر واقع شوم
دکتر صيدي
سرپرست شبکه بهداشت درمان شهرستان گچساران


کد مطلب: 412770

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412770/جوابیه-سرپرست-شبکه-بهداشت-ودرمان-شهرستان-گچساران-درباره-ساخت-تندیس-ننه-گل-افروز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1