تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۱۲۶۶۵
اردشیر پاداش فعال سیاسی کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با کبنا:

چرام را دریابید/ میان مسئولان تعامل وجود داشته باشد/ انتخاب مدیرکل ارشاد نباید صرفا قومی قبیله‌ای و سیاسی باشد

۱۰
۱
چرام را دریابید/ میان مسئولان تعامل وجود داشته باشد/ انتخاب مدیرکل ارشاد نباید صرفا قومی قبیله‌ای و سیاسی باشد
کبنا ؛اردشیر پاداش فعال اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد و کهگیلویه بزرگ در گفت و گو با کبنا درباره انتصاب استاندار، مشکلات شهرستان چرام، دخالت نمایندگان در فعالیت های دولت و انتصاب مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اظهارنظر پرداخت.
پاداش در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره عملکرد سیاسی اجرایی استاندار و انتصابات ایشان چه بوده است؟ گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی مذهبی، اهل علم و تفکر و مذهب بوده است، کمتر کسی در این استان پیدا می شود که اهل نماز و روزه و عبادت نباشد و از این جهت آقای حسین کلانتری فردی کاملا معتقد و مرید امام حسین (ع) است و از بابت انتصاب ایشان از مسئولان و وزیر محترم تشکر می کنم. چیزی که وجود دارد استان ما به لحاظ مسائل مذهبی با همه استان ها تفاوت دارد.
پاداش بیان کرد: اعتقاد راسخ دارم آقای کلانتری با پیروی از خط رهبری و با وارستگی، به اجرای اصولی مشکلات و مسائل اجرایی سیاسی امنیتی اعتقاد زیادی دارد. از روزی که ایشان به سمت استاندار منصوب شده شهر چرام و کهگیلویه و بویراحمد دگرگون شده است. در صورتی که در گذشته استان ما از نظر کارهای اجرایی سیاسی تعطیل بوده است. عملا مردم دوباره یک امیدواری به دولت پیدا کرده اند و امیدواریم این روند رو به جلوی استاندار در سایه مقام معظم رهبری و دولت تدبیرو امید ادامه دار باشد.
پاداش فعال سیاسی اصلاح طلب ابراز کرد: به عنوان یکی از اعضای ستاد انتخابات دولت آقای روحانی در دولت دوازدهم در استان اعتقادم بر این است که مقام ارشد اجرایی در استان باید کسی باشد که آشنایی کامل با قانون و مسائل سیاسی، اجرایی، عمرانی داشته باشد، که آقای کلانتری حتما فردی هست که مردم کهگیلویه و بویراحمد از وی راضی هستند.
وی در ادامه گفت: در مورد چرام صفحه های زیادی باید نوشت. چرام مرکز تمدن و فرهنگ بوده، چرام از قدیم الایام تا الان مرکز کهگیلویه بزرگ بوده است. مردمی تلاشگری داشته که در رژیم گذشته هیچ توجهی به چرام نشد. ولی از پیروزی انقلاب تا کنون هم در زمان امام بزرگ و هم در زمان مقام معظم رهبری و دولت های گذشته و حال، چرام به عنوان پایتخت طبیعت معرفی شده، امیدواریم آقای کلانتری در دو سال آخر دولت تدبیر و امید با اندیشه ای نو، به منظور بررسی مشکلات مردم استان  برنامه ریزی های لازم را صورت دهند، و مخصوصا از چرام بازدید کنند تا مشکلات حل شود. امیدواریم این هدف با پشتکاری که آقای دکتر کلانتری دارند عملی شود.
پاداش در رابطه با این سوال که عده ای معتقدند نمایندگان استان در انتصابات دخالت زیادی دارند گفت: نمایندگان مورد اعتماد مردم هستند. همدل هستند و با استاندار هم هماهنگی کامل دارند. من خیلی معتقد به این نیستم که نمایندگان دخالت زیادی می کنند.
پاداش خاطرنشان کرد: اینکه نمایندگان با مدیران ارشد، مدیران کل، نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه تعامل داشته باشند خوب است، و این باعث همیاری بیشتر در حل مشکلات استان و باعث پیشرفت می شود. معتقد به این نیستم که نمایندگان در کار دولت دخالت مستقیم می کنند یا اینکه برخی می گویند کارشکنی می کنند درست نیست، ولی تعامل داشتن خوب است.
پاداش افزود: با این حال از نمایندگان آقای سردار هاشمی، اقای زارع پور، آقای تاجگردون انتظار هست که با هم همدل و هماهنگ باشند، چنانچه همینطور نیز هست. امیدوارم نمایندگان با عقل و درایتی که دارند بگذارند استاندار کارهای خود را اجرایی کند و آنها هم از استاندار حمایت کنند.
این فعال اصلاح طلب درباره انتخاب گزینه مناسب برای مدیرکل سازمان ارشاد اسلامی گفت: اعتقادم این است که مدیرکل ارشاد باید فرد فرهنگی و باسواد در حد دکتری باشد. از طرفی با قلم سر و کار داشته باشد، با بحث های مرتبط با تبلیغات و  فرهنگی آشنا باشد.
وی افزود: گزینه انتخابی برای اداره ارشاد نباید صرفا بر اساس مسائل قومی قبیله ای یا سیاسی باشد، همانطوری هم که مقام معظم رهبری فرمودند این آسیب زننده است. جریان سیاسی جای خود را دارد ولی نباید در انتصابات تاثیر زیادی داشته باشد. باید کسی باشد که بتواند فرهنگ استان را زنده کند. افرادی را هم به وزارت ارشاد معرفی کرده ایم و امیدواریم افرادی را که برای اهل قلم و فرهنگ دلسوزهستند و خودشان نیز اهل فرهنگ هستند انتخاب شوند.
پاداش در مورد ایجاد هماهنگی استاندار با ستاد روحانی و هماهنگی با آقای رضا توفیقی گفت: در مورد انتصابات، استاندار باید با رئیس ستاد انخابات استان آقای رضا توفیقی که از خانواده محترم شهدا و نخبه فرهنگی است مشورت کند تا افراد شایسته ای انتخاب شوند. امیدواریم این تعامل صد درصد انجام گیرد. سید رضا توفیقی یک چهره سیاسی و از خانواده های بزرگ این استان است. امیدواریم که تعاملات بین دولت و فعالان سیاسی بیشتر شود تا یک پویایی و نشاط نصیب دولت و استان شود.        
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تاسف خورد. تصمیم گیرنده باشد وچنین اظهار نظر کند اون هم در تصمیم گیری های کلان بعنوان مثال عنوان کرده افرادی را جهت تصدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرده ایم واقعا متاسفم من فقط از استاندار محترم تقاضا خارج از مسائل جناحی پیشینه ورزومه این افراد را مورد بررسی قراردهد
بُردیون
Iran, Islamic Republic of
اولا که این آقا اصلاح طلب نیست چون از احمدی نژاد اصولگرا مبلغ چهارصد میلیون تومان پول گرفت ثانیا در زمان احمدی استاندار سابق هم زمین وزمان را به هم دوخت که من از وزیر بابت انتصابش تشکر می کنم وبعد چون به منافع ومطامع خودش نرسید علیه ایشان . ثالثا آقای زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش هست نه نماینده
بهتره ایشان را نه اصلاح طلب من مطمئنم به زودی هم علیه کلانتری پرچم مخالفت علم می کند
مختار
Iran, Islamic Republic of
داستان تصادف تهرانش چیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این آقا رای به موحد داد می گوید اصلاح طلبان درثانی چه کاره ارشاده که نیرو معرفی کنه به او چه ربطی داره،بعدش انگار زیاد تعریف رضاتوفیقی میده رضاتوفیقی چه جایگاه مردمی داره اصلاح‌طلبان در زادگاه رضاتوفیقی یک رای ندارند این پاداش کار زندگی نداره تعریف عدل هاشمی، زیاد میده چه هدفی داره
نردبال
Iran, Islamic Republic of
اردشیر پاداش فعال اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد و کهگیلویه بزرگ

اردشیر پاداش فعال سیاسی.
Iran, Islamic Republic of
ایشان در دوره های مختلف به افراد و جناح های مختلف پیوسته از جمله با موحد بوده به منطقیان رای داده به بزرگواری پیوست و با عدل هاشمی همراه بود و تابع خط سیاسی فرماندار وقت بود الان هم متاسفانه شده تصمیم گیر استان . متاسفم برای خودم که اصلاح طلبم
مردم
Iran, Islamic Republic of
والا نمی دونم تو چکاره ای که اظهار نظر می کنی!!
ولی تاجایی که می شناسمت با این حرف ها می خوای نظر جناب استاندار را برای اهداف خود و نزدیک سازی به مهیا کنی!
به هر حال خوش به حال اون مدیری که امثال تو باش وقهرن !! والی آبروشو ایره
حسن
Iran, Islamic Republic of
اردشیر پاداش و معرفی مدیر
خدایا عاقبت اون مدیرو ختم به خیر کن البته برخی افراد هستند که به هر قیمتی دنبال پستند
قدرت
Iran, Islamic Republic of
آقای پاداش صبح ها اصلاح طلب، ظهر اصولگرا و شب اپوزیسونی هست.
بهار موحدی،تابستان منطقیانی،پاییز عدل هاشمی و زمستان بزرگواری
منت
Iran, Islamic Republic of
اردشیر هر فصلی با یه جناح سیاسیه.
دمش گرم اردشیر
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1