کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با همکاری ریش سفیدانِ طایفه نرمابی

بازگشت زندانی متواری به زندان دهدشت

17 شهريور 1398 ساعت 14:48

رئیس دادگستری کهگیلویه از بازگشت یکی از زندانیان فراری متهم به قتل از زندان دهدشت با همکاری معتمدان و ریش سفیدان طایفه نرمابی خبر داد.


رئیس دادگستری کهگیلویه از بازگشت یکی از زندانیان فراری متهم به قتل از زندان دهدشت با همکاری معتمدان و ریش سفیدان طایفه نرمابی خبر داد.

مجید کرمی با اشاره به اینکه این زندانی متهم به قتل به همراه 2 زندانی دیگر خرداد ماه سال جاری از زندان گریختند اظهار کرد:در راستای دستگیری زندانیان اقدامات انتظامی و امنیتی انجام و دیدارها یی مکرر در دادگستری و خارج از دستگاه قضایی با ریش سفیدان،بستگان و طایفه این زندانیان برگزار شد.
وی ادامه داد:نهایتا امروز با همکاری ریش سفیدان طایفه نرمابی و توجه به امنیت و آرامش و قانون امروز یکی از زندانیان متواری تحویل داده شد که ادامه روند پرونده در دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.
کرمی گفت:با توجه به همکاری و معرفی زندانی فراری به زندان تخفیف لازم در اتهام فرار از زندان برای وی صورت می گیرد ولی با توجه به اینکه متهم به قتل است و قصاص حق اولیای دم است کسی حق دخالت در این زمینه ندارد.
رئیس دادگستری کهگیلویه همچنین در خصوص دو زندانی متواری دیگر گفت:اقدامات لازم برای دستگیری و یا بازگشت دو زندانی دیگر هم در دست بررسی است.
به گزارش کبنا،25 خرداد ۹۸ حوالی ساعت ۵ صبح دو زندانی متهم به قتل و یک زندانی محکوم به حبس ابد از زندان جدید دهدشت فرار کرده بودند که امروز(17 شهریور ماه) پس از اقدامات امنیتی و دیدارهای بسیار مسوولان قضایی شهرستان با معتمدان و ریش سفیدان طوایف این زندانیان،یکی از زندانیان متهم به قتل با همکاری طایفه نرمابی و بستگان خود در محل دادگستری تحویل و با دستور قضایی روانه زندان شد.
 


کد مطلب: 412569

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412569/بازگشت-زندانی-متواری-زندان-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1