کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگویی؛

واکنش «رستاد» به اظهارات رسانه‌ها؛ تاجگردون از سرمایه‌های انسانی کشور است

17 مرداد 1398 ساعت 18:42

مدیرکل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضمن احترام به نگاه و تحلیل رسانه‌ها راجع به خبر و مطلبی در مورد ضدیت و تقابل در معرفی مدیرکل جدید شرکت غله استان با نماینده گچساران چنین چیزی اساساً موضوعیت ندارد.


بعد از معرفی «ابوالحسن صداقت‌کیش» به‌عنوان مدیرکل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد برخی رسانه‌های استان این حکم را به جهت عدم معرفی گزینه‌ی به ظن خود وابسته به «غلام‌رضا تاجگردون» نوعی تقابل و ضدیت «لطیف رستاد» مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور با نماینده گچساران عنوان کردند.
لطیف رستاد نسبت به این برداشت خبری واکنش نشان داد و گفت: ضمن احترام به نگاه و تحلیل رسانه‌ها راجع به خبر و مطلبی در مورد ضدیت و تقابل در معرفی مدیرکل جدید شرکت غله استان با نماینده گچساران چنین چیزی اساساً موضوعیت ندارد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور در ادامه بیان داشت: انتخاب و معرفی مدیرکل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در یک‌روند قانونی و با رعایت ضوابط اداری و با هماهنگی‌های لازم درون سازمان جهاد کشاورزی، استانداری استان و مشورت با برخی نمایندگان صورت گرفته است؛ که نه‌تنها تقابلی وجود ندارد که اتفاقاً نگاه ما در شرکت غله استان و منطقه 3 کشور استفاده از ظرفیت بالای ملی جتاب دکتر تاجگردون است.
رستاد در پایان «غلام‌رضا تاجگردون» را از سرمایه‌های انسانی استان و کشور خواند و گفت: با توجه به اهمیت بحث گندم و سایر کالاهای اساسی مردم آن‌هم در این شرایط اقتصادی از رسانه‌ها دعوت می‌کنم که ضمن حفظ استقلال و نگاه انتقادی و مطالبه گرانه با تعامل دوسویه با شرکت غله و خدمات بازرگانی ما را در این مسیر یاری گر باشند.


کد مطلب: 411779

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411779/واکنش-رستاد-اظهارات-رسانه-ها-تاجگردون-سرمایه-های-انسانی-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1