کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت / محسن تیربند

جریان روشنفکر، «ندای وحدتی» که بویراحمد و دنا را زیر چتر خود احاطه کرده است

محسن تیربند

10 مرداد 1398 ساعت 15:35

نیت جریان انحصار درزمینهٔ انتخاب کریم فرخیانی به‌عنوان گزینه این جریان به عقیده حقیر خیرخواهانه نبود چراکه مهره‌های دیگری هم آزموده‌تر و شناخته‌تر بودند.


متن ارسالی: به دست خود درختی مینشانم
 به پایش جوی آبی می‌کشانم.
درخت اصولگرایان چه کسی باید باشد که هم سایه و هم داری میوه‌ای باشد برای همه جریانات و مردم بویراحمد و دنا را ثمر دهد.
چندی پیش، اصولگرایان به جهت انتخاب گزینه خود سعی در اجماعی نمودند که معلوم نبود چه تعهداتی در آن باید پذیرفته شود تا هر گزینه‌ای نتواند از آن فیلتر عبور کند و لذا در میان مطالب بیان‌شده شکیات و شبهاتی وجود دارد که متناسب با آن حق مردم این استان، لگدمال تصمیمات نیت‌های به‌ظاهر دلسوزانه اجماعی که مشخص است توسط گروهی خاص اداره می‌گردد نشانه رفته.
گاهی باید به عمق کلمات و جملات رجوع کرد تا تفسیری درست از آن را دریابیم و لذا از عمق بیانات جناب آقای دکتر هدایت‌خواه در روز معرفی جناب دکتر فرخیانی تفسیری برون آمد که ارتباطی با این تصمیم ندارد و دختر پاک‌سیرت جناب دکتر هدایت‌خواه چون بر سفره پاک پدر لقمه برداشته نتوانست در مقابل ظلم، سکوت کند و به دفاع بر حقانیت بیانه داد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000411/nf00411550-1.jpg
لیکن نیت جریان انحصار در زمینهٔ انتخاب کریم فرخیانی به‌عنوان گزینه این جریان به عقیده حقیر خیرخواهانه نبود چراکه مهره‌های دیگری هم آزموده‌تر و شناخته‌تر بودند، افرادی همچون جناب دکتر روشنفکر که خود سبد رأی سرنوشت سازی را در دور گذشته رقم‌زده بود و از شانس بالاتری جهت ادامه مسیر برای رسیدن به یک پیروزی در دست داشت و دیگر گزینه‌ها همچون جناب دکتر دهراب‌پور، دکتر خلقی‌پور، دکتر جانی‌پور و …
انتخاب جناب دکتر فرخان که از افراد توانمند و با درایت است، بنا به دلایلی قرار گرفتن آن در کنار جناب دکتر روشنفکر حرکتی نبود جز ترفندی جهت تضعیف بال‌های قدرتی جناب دکتر روشنفکر و این نیات و تصمیمات نباید در بدنه جریانات انقلابی رخنه کند چراکه مردم، روشنگران خیلی خوبی هستند و علی الخصوص تحلیلگران سیاسی حرفه‌ای و این تصمیم جز نفاق و انشقاق چیزی از آن حاصل نخواهد آمد.
مردم بویراحمد و دنا باید جریانات قومی و قبیله‌ای و حساسیت‌های درون ایلی را کنار بگذارند و به فکر حق پایمال‌شده بویراحمد و دنا در طول ادوار گذشته باشند.
این را مطرح نمایم که جریان جناب دکتر روشنفکر یک جریان اصولگرایی تنها نبود بلکه یک ندای وحدتی بود که بویراحمد و دنا را در زیر چتر خود احاطه کرده بود و پلی است ارتباطی که گذر از این پل ارتباطی می‌تواند در حوزه بویراحمد و دنا نقش‌های شگرفی بیافریند.
مردم باید بدانند که چرا بویراحمد و دنا از توسعه بهره‌ای نبرده است و آنان که به جهت‌های مختلف سعی در بر هم زدن شرایط اصولی و قانونی انتخابات می‌شوند گناه‌کاران بزرگی هستند که تاریخ سرنوشت در مورد آن‌ها قضاوت خواهد کرد و لذا اقدامات آن‌ها منجر خواهد شد که جریان زر و زور و تزویر جایگاه حقانیت را بگیرد و بازهم توده مردم، نخبگان و مستضعفین را در هم بشکند و آرزوهای تحصیل‌کرده‌های این استان را به گورستان ابدی هدایت نماید.
مردم باید بدانند که انتخابات مجلس از دولت مهم‌تر و در اولویت‌تر است. مجلس اصلاح گردد دولت هم اصلاح خواهد شد.
امیدوارم درخت خوبی کاشته شود و جوی آب که همان مردم پاک هستند به دورش گرد هم‌آیند تا حقانیت، به مجلس سرنوشت بویراحمد و دنا راه یابد.
 
--------------------------------------
محسن تیربند


کد مطلب: 411550

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411550/جریان-روشنفکر-ندای-وحدتی-بویراحمد-دنا-زیر-چتر-خود-احاطه-کرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1