کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد

نظری دلایل رفتنش از معاونت سیاسی کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد؛ طبیعی بود، استعفا دادم

6 مرداد 1398 ساعت 15:32

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: زمان استانداری احمدی از سمت خود استعفاء داده بودم.


 سید محمد کاظم نظری معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که رفتنش همانند آمدنش با حواشی روبرو شد، در جمع همکارانش به حرف و حدیث‌های در باره رفتنش از این معاونت پاسخ داد و آنگونه که مشخص است رفتن نظری ربطی به بازنشستگی او ندارد و مسائل شخصی دلیل استعفایش بود.

آنگونه که ایلنا نوشت: «سید محمد کاظم نظری» در جمع همکاران خود در حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوران مسئولیتم در این حوزه صادقانه تلاش کردیم و آنچه که در توان‌مان بود هم از حق و حقوق همکاران دفاع کردیم.
 وی با بیان اینکه در دوران مدیریت دکتر احمدی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد بدلیل برخی مشکلات شخصی استعفاء دادم، اظهارداشت: استعفای من در آن زمان مورد موافقت قرار نگرفت و با حضور استاندار جدید هم به ایشان اعلام استعفاء کردم و ایشان گفت که فعلاً به کارتان ادامه دهید تا اینکه فرد جدیدی مشخص شود.
معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرایط جدیدی اکنون پیش آمده من نیز از همه همکاران طلب حلالیت کرده و از همه عزیزان خداحافظی می‌کنم.
 نظری با تاکید بر اینکه تغییرات مدیریتی طبیعی و تقدیر بر این بوده که جابجایی ما نیز صورت گیرد، خاطرنشان کرد: آرزوی توفیق و موفقیت برای معاونت جدید سیاسی و امنیتی استان دارم.
بنا بر این گزارش، طی حکمی از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد دکتر «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «احد جمالی» به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار این استان منصوب شد.


کد مطلب: 411436

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411436/نظری-دلایل-رفتنش-معاونت-سیاسی-کهگیلویه-بویراحمد-تشریح-طبیعی-استعفا-دادم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1